NECECH: Starého mistra nechme raději oprašovat jeho solární panel. ;)
Ta prace, kterou jsem mel, abych se na ty statnice pripravil, resp. abych ziskal opravneni prijit k ty zkousce a vykladat tam neco o jazyce, mi umoznila to, ze dneska umim svobodne premyslet.
To je ta "šance", o které jsem mluvil. Dostat jí zvyšuje pravděpodobnost, že člověk bude k něčemu. (Já se tu nesnažím bagatelizovat vzdělávání, jen umravnit vejšplechty typu: "mám diplom, ergo jsem génius".)
Nevim, zda te to na tvy fyzice naucili taky.
Jistě. Troufám si dokonce říct, že to "vzdělání", o kterém pan docent mluvil, ani nerozlišuje mezi humanitními a přírodovědnými obory. Toto zaměření představuje jen počáteční nasměrování, jakým pojmeš život. To "vzdělání" znamená, že se nastartuje celoživotní proces, díky kterému není nikdy jisté, že člověk skončí tak, jak začal. Mnoho ajťáků dnes píše a myslím, že i mnoho humanistů se možná živí web designem.