• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    XLACHTANWorld of Warships

    Tato diskuze je také domovem námořního klanu NYXCZ
    Pozvánka na NYXCZ Discord server: https://discord.gg/aecgVZn

    Údaje pro přihlášení se na TeamSpeak: ts.norl.cz / Active25

    BONUS kódy
    https://www.wows-gamer-blog.com/2023/10/bonus-codes.html?m=1

    World of Warships - Commander Skill Rework: Recommended builds
    https://thedailybounce.net/...-warships/world-of-warships-commander-skill-rework-recommended-builds/

    REWORK BUILDS - Dokumenty Google
    https://docs.google.com/...o_nVSP8_fpa1igg0t48pXZFIu0/preview?pru=AAABd1gDm8I*wZ2VlBW1m1GVMKkhdftMIQ

    WoWS Fitting Tool
    https://wowsft.com/ship

    rozbalit záhlaví
    YORK
    YORK --- ---
    XLACHTAN: Damage sice dostává celá letka, ale letadla vždycky červenej zprava, tj. imho nejdřív přijdeš o ty, se kterejma právě nalítáváš.


    LIQUIDFREAK: Fakt není od věci si to vyzkoušet i z druhý strany, no. I čistě jen proto, že zjistíš, co si letadlovka může a nemůže dovolit a pak to můžeš využívat při hraní jinejch lodí.
    LIQUIDFREAK
    LIQUIDFREAK --- ---
    YORK: nene, to vubec ne. Na epen mrdam. Jen mi prijde, ze jednou je tva rada cajk, podruhy uplne mimo vis. Navic netrvdim, ze za to muzes. Ale pro mne jsou aktualni CV jeste vetsi osinou v zadku nez kdykoli predtim. Proto mne tvy nazory obcas celkem irituji a myslim si ze kazdej hrajem uplne jinou hru. Ale mozna je to tim, ze ja cv nehraju.
    _OZZY_: Upresni v cem konkretne ma mit pravdu, cloveku co takrka nehraje CV a s jedinou, kterou ma, tedy UK IV se konecne dostal na 40-50k za bitvu v coopu. Na to upresneni jsem velmi zvedavy .)
    _OZZY_
    _OZZY_ --- ---
    LIQUIDFREAK: co jsem si zkousel CV (zatim max T6), tak ma pravdu...

    SALO: kdyz to letadlovka umi, tak se raketam nevyhnes... Ale pokud mas dobrou AA, tak ji tu letku muzes kolikrat sestrelit driv, nez je vypusti. Je to takove kdo z koho. Co je imho spatne je to, ze to je cele random: letadlovka muze nejakym manevrovanim se vyhnout flaku, ale porad dostava continuous dmg a ty sice muzes zmenit nastaveni sektoru nalevo nebo napravo, ale vic taky neudelas (max muzes zapnout AA baraz pokud mas). Je to proste takove kdo z koho...
    YORK
    YORK --- ---
    LIQUIDFREAK: Chce si poměřit e-pen? To je ovšem argument do diskuse jak noha...

    Já ti přece tvůj názor neberu. Jen říkám, jak to vyhovuje mně. Baví mě teď aspoň trochu hrát letadlovky, což mě před tím nebavilo. Hraje se mi teď proti letadlovkám líp než předtím. Jestli to máš naopak, tak sorry, já za to fakt nemůžu :-)
    LIQUIDFREAK
    LIQUIDFREAK --- ---
    XLACHTAN: Pod to se rad podepisu, ale pokud to bude tady, bude to jak reddit a dalsi, kdy je to bez jakyhokoli dopadu. Fakt sem mel, a nechapu ze to rikam, stary CV FAKT RAD, to co je ted, permaspot, permaevade, permashit mne akorat hybe zluci a prave naopak mne to nuti nehrat. Ale mozna to je WG goal, aby se jim na to vysralo jeste vice lidi :)
    LIQUIDFREAK
    LIQUIDFREAK --- ---
    YORK: Co prosim te hulis za model, podel se.. V cem ze to ma bejt pro bb lepsi?
    YORK: nvm cece ale prijde mne, velmi casto,ze hravas jinou hru nez ja, Muzes mi linknout svy vysledky nekde, respektive ani poradne nevim jakej mas nick.
    XLACHTAN
    XLACHTAN --- ---
    lol CVčka jsou rakovina téhle hry a měly by je kompletně vymazat. Nic nikdy nezkurvilo metu tak jako CV rework.
    SALO
    SALO --- ---
    YORK: tak sa skus niekedy vyhnut raketam...
    YORK
    YORK --- ---
    AAčka jsou jako armor. Nemaj zajistit, že ti útok nic neudělá, to se dá zařídit jen dodgnutím. Maj snížit damage, kterou dostaneš - a to dělaj.
    YORK
    YORK --- ---
    TIGERLOVER: Letadel určitě sestřelíš míň, protože jich mnohem míň lítá. Jde spíš o to, jak to vadí tý letadlovce - a to docela vadí.

    Zrovna jsem pořídil Šókaku, vlzel jsem do coopu, hodilo mě to k T10 lodím a prakticky jsem si neštkrnul.
    TIGERLOVER
    TIGERLOVER --- ---
    YORK: Jsem čistě bitevkář. S letadlovkou jsem nikdy nehrál a žádnou nemám. Nemůžu si pomoct, ale AAčka mi předtím přišly účinnější a i na grafu je vidět zhoršení. Ale teď maj letadlovky silnější sestavy, tak je to možná tím.
    Vyhnout se letce jsem aspoň teď s Montanou shledal nemožným, když ten na druhé straně ví co dělá.
    Kolikrát? Asi jsem měl štěstí, protože i když párkrát se stalo, že mě nějaká vypla, ale časté to nebylo.
    YORK
    YORK --- ---
    TIGERLOVER: Důvod, proč třeba já teď hraju letadlovky mnohem víc, je, že už nemusím zápasit s fighterama protihráčů. Před reworkem to bylo tak, že když měl třeba protivník vyšší tier, fighter setup, nebo to prostě jen uměl o dost líp, než já, tak jsem si prakticky nezahrál. Plus na vyšších tierech se z toho stávala realtime strategie a byl to opruz a šílenej mikromanagement. Dělat nálety z first person je navíc takový osobnější. V tomhle směru se jim to fakt povedlo.
    YORK
    YORK --- ---
    TIGERLOVER: Jako ok, to, že teď hraje letadlovky o dost víc hráčů, je samozřejmě v důsledku pro bitevky negativní. Tomu zbytku ale moc nerozumím.

    AAčka - zkus si to s nějakou letadlovkou. AAčka fakt jsou znát, jen to z pohledu bitevky není tak dobře vidět.

    Vyhýbání se torpédům - vyhnout se jedné letce je teď možná o něco těžší, ale zas se vždycky vyhejbáš jen jedný. Dřív jich na tebe nalítávalo několik a z různejch stran.

    A hlavně: Kdy tě naposled sejmula letadlovka v prvních dvou minutách hry, nebo tě aspoň poškodila tak, že nemělo moc smysl se o cokoliv dál snažit? To se mi přitom před reworkem stávalo celkem často.

    Teďka ti letadlovka dá damage, jasně. Zvládne tě časem i sama potopit, když jsi někde stranou od supportu. Ale fakt to není tak, že bys dohrál, jakmile si tě vybere. Normálně dostáváš damage v průběhu bitvy a dá se s tím hrát.
    TIGERLOVER
    TIGERLOVER --- ---
    Jestli letadlovky dostali nerf, tak co stojí za tím, že jich je najednou tolik? Předtím jsem potkal letadlovku jednou začas a teď je to rarita, když ji nemám.
    TIGERLOVER
    TIGERLOVER --- ---
    YORK: Nějak jsem to "lepší" zatím nepocítil. Jen naopak. Co je lepší na nerflých AA. Že mi připadne, že se ty letadla objevují nějak až moc blízko a že dříve mi připadlo se těm torpédům snáze vyhnout?
    _OZZY_
    _OZZY_ --- ---
    TIGERLOVER: a ja myslel, ze si na letadlovky stezujou primarne DDckari :)
    Ale jo vcera jsem si uzil s Atlantou :D
    YORK
    YORK --- ---
    TIGERLOVER: Proč by to mělo nasrat hráče bitevek? Pro ty je to jednoznačně lepší.
    TIGERLOVER
    TIGERLOVER --- ---
    To by mě fakt zajímalo, co bylo účelem toho zkurvenýho reworku letadlovek. Jestli nasírat hráče bitevek, tak se jim to daří.
    LIQUIDFREAK
    LIQUIDFREAK --- ---
    SALO: Mno tak predevsim jde o to, ze sem nechodi vsichni, tedy bychom treba, domnivam se, obsahli i dalsi co sou treba castejc na fb nez tu kapiš?
    YORK
    YORK --- ---
    3x2 457 mm? Hmm...
    Na sekundárky to asi postavit nepůjde, pokud bude mít jen 6k základní dostřel. Škoda.

    Tier IX: American battleship Georgia
    =======================

    Hit points – 74100. Plating - 32 mm.
    Main battery - 3x2 457 mm. Firing range - 21.0 km.
    Maximum HE shell damage – 6450. Chance to cause fire – 43%. Maximum AP shell damage - 15750.
    Reload time - 30.0 s. 180 degree turn time - 45.0 s. Maximum dispersion - 270 м.
    HE initial velocity - 800 m/s. AP initial velocity - 732 m/s. Sigma – 2.00.
    Secondary Armament:
    10x2 127.0 mm, range - 6.0 km.
    Maximum HE shell damage – 1800. Chance to cause fire – 5%. HE initial velocity - 792 m/s

    AA defense:
    40x1 20.0 mm.
    10x2 127.0 mm.
    16x4 40.0 mm.
    AA defense short-range: continuous damage per second - 652, hit probability - 68 %, action zone 0.1-1.5 km;
    AA defense mid-range: number of explosions in a salvo - 11, damage within an explosion - 980, continuous damage per second - 564, hit probability - 73 %, action zone 1.5-3.5 km;
    AA defense long-range: number of explosions in a salvo - 8, damage within an explosion - 1540, continuous damage per second - 260, hit probability - 73 %, action zone 3.5-5.8 km;
    AA sector reinforcement - 25 %, sector reinforcement and reinforcement shift time - 12 s.

    Maximum speed - 33 kt. Turning circle radius - 890 m. Rudder shift time – 16.5 s. Surface detectability – 16.9 km. Air detectability – 14.1 km. Detectability after firing main guns in smoke – 18.0 km.

    Available consumables:
    1 slot - Damage Control Party
    2 slot - Repair Party
    3 slot - Fighter/Spotting Aircraft
    SALO
    SALO --- ---
    LIQUIDFREAK: a co konkretne by si tym chcel vyriesit?
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam