• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    MYSHAAirbnb.com
    VOY
    VOY --- ---
    BOLDRIK: tak to plne zalezi na podminkach jake si nastavi provozovatel daneho listingu.
    BOLDRIK
    BOLDRIK --- ---
    Nejsem si jistý zda jsem pochopil stornopodminky dlouhodobého pronájmu. Pokud si objednám dlouhodobý pronájem (v mém případě 28dni) a později zrušil cestu, celá částka při stornu propadne i kdybych rušil dva měsíce před příjezdem. Je to tak? Díky.
    IFKA
    IFKA --- ---
    Ahoj, potřebuju zpětně doložit ohlašovací povinnost za poskytování ubytování a řeším, co a jak.
    Ubytovávala jsem 2014-2016. Jestli tomu rozumím dobře, místní poplatek je za osobu a den realizovaného pobytu, ne za celou dobu, kdy třeba přes zimu nikdo nejezdil, je to tak?
    Jak moc přesná musím při uvádění lůžkodnů být - nedaří se mi načíst konverzace dál než do poloviny 2015, stačí, když střelím od boku, protože to nikdo tak detailně zkoumat nebude, nebo je fakt potřeba být důsledný a dohledat přesně? Pokutu se mi logicky dostat nechce :)
    Zároveň s ohlášením budu podávat i odhlašovací formulář, potřebuju udělat něco zvláštního s hostitelským profilem? Teď mám akorát blokovaný kalendář na roky dopředu, stačí to, nebo mám hostitelský profil zrušit (jestli to vůbec jde)?
    NAILER
    NAILER --- ---
    Tak poměrně happyend. Ukradený peníze nevrátí, ale poslali jsme kalkulaci na opravu škod od malíře a zedníka, a tu celou zaplatí - skoro 30 tisíc.

    I'm pleased to inform you that after a full review of all relevant documentation and communication, we have determined that your request qualifies for reimbursement under our Host Guarantee program.
    DAMIAN
    DAMIAN --- ---
    ZYAN: Mam s tím jejich pojištěním taky čerstvou zkušenost a jako ochrana hostitelova majetku teda funguje dobře. Samozřejmě, že to pojištění má svoje limity, ale neznám jinou platformu, která by poskytovala takovouhle ochranu.
    NAILER
    NAILER --- ---
    ZYAN: Dík, konečně se nám ozvali a nějak komunikujeme. Hosti si po upozornění, že něco není v pořádku, smazali celej Airbnb účet.
    ZYAN
    ZYAN --- ---
    NAILER: Dost věcí je vyjmutých z "pojištění" - peníze, cennosti, šperky, umělecká díla..
    Co jsem si četl pojištění tak je to dost nepoužitelné, resp. pro případy které jsou jednoznačné typu máš novou pračku, máš účtenku a host jí zníčí.
    NAILER
    NAILER --- ---
    VOY: určitě, dík za info. na ticket zatím nereagovali, tak jsem jim volal, celou situaci popsal a řekl, že jsme frustrated a violated. typka říkala, že to eskaluje a že mi během pár dní bude někdo volat, jak to řešit. do ticketu jsem jim doplnil přesnej popis toho, co jsme našli poškozenýho nebo nenašli z osobních věcí a podložili hromadou fotek. psal jsem i hostům, ty samozřejmě vůbec nereagujou.

    žena říkala, že její šéf v práci poslal fakturu za novou pračku (hosti předchozí zničili) a proplatili jí.
    DAMIAN
    DAMIAN --- ---
    VOY: jaka je to prosim pojistovna ?
    VOY
    VOY --- ---
    NAILER: nevim jakou rychlosti konaji blahobyty a jestli to nevisi na nich. Ale pokud vim tak claim je nekdy z prelomu rijna a listopadu a teprve ted se dostavame k tomu, ze nas odkazali na nejakou konkretni pojistovnu a musim jim celou tu situaci podrobne zdokumentovat kvuli par drobnym. Pritom bylo mnoho pobytu zcela v poradku kdy jsme nic neuplatnovali, takze bych cekal, ze kdyz jednou na neco dojde nebudou delat problemy. Ale pral bych si, abys mel lepsi zkusenost, rozhodne nasharuj jak to bude pokracovat.
    DAMIAN
    DAMIAN --- ---
    KOC256: jasny, chapu... jsou i hosti, po kterejch neni poznat jestli vubec bydleli
    KOC256
    KOC256 --- ---
    DAMIAN: Jo. To byl priklad. A bral jsem to ze koncim, odchazim, tak nehazim...
    Tak treba lepsi priklad vynesu sacek s odpadky...
    DAMIAN
    DAMIAN --- ---
    KOC256: zrovna ručníky na zemi jsou ok, v hotelnictví existuje nepsany pravidlo, že použity ručníky se nechavaji na zemi
    NAILER
    NAILER --- ---
    VOY: co tam je za obstrukce? na co se máme připravit?
    VOY
    VOY --- ---
    NAILER: snazim se z toho jejich dvacetimilionovyho pojisteni dostat zpatky par korun za vytopenou sousedovu koupelnu a rikam hodne stesti. bohuzel mi prijde, ze airbnb se nepretrhne aby nejakej tvuj claim promtne resilo, aspon tak mi to prijde.

    Jinak ja pronajimal nas byt cca 2 roky, ted od ledna s tim koncim a byt vetsina veci byla zamcena v jednom pokoji tak asi nejvetsi skoda byla, ze nekdo trochu poskodil jednu lampu. Ale jinak muzu rict, ze po dvou letech provozu ten byt neutrpel zadny zasadnejsi skody.
    KOC256
    KOC256 --- ---
    NAILER:
    jo souhlas toto je svinstvo, ale nejsem prekvapeny. Vzdycky rikam, ze kazda skupina je jen vzorek spolecnosti. taky si nemyslim, ze zadna policajt, nikdy nespachal zlocin, ze se neozere a nedela bordel... Protoze zase je to jenom vzorek spolecnosti...

    Ja se taky vzdycky chovam az preslusnele. Zadne takove rucniky na zem, vsak oni si to uklidi - PLATIM ZA TO... Ale neni kazdy takovy...
    NAILER
    NAILER --- ---
    KOC256: Jasně, ale když za mnou na ubytku někdo přijde a řekne, že tam taky bydlí a všude tě prosí o ohleduplnost (máme to v house rules, v listingu a i o to lidi při osobním setkání žádáme), tak se fakt nechovám jako kretén a nelezu, kam nemám. Kromě krádeže peněz tam samozřejmě byly i rozbitý věci (včetně postele), kouřili v bytě přes výslovnej zákaz (vajgly poházený na podlaze!), na plynovým sporáku byly stopy nějakýho rozpečenýho plastu, na gauči dost podvinej prach, čerstvě vymalovaná zeď úplně zamrdaná nějakejma flekama...
    KOC256
    KOC256 --- ---
    NAILER:
    Po precteni prvni vety me napadla otazka: "A nebojite se o sve veci". Odpoved jsem dostal zahy.

    Ti co si to pronajimaji (a patrim mezi ne) na nejakou myslenku (s prominutim) serou. Proste jen potrebuji bydlet.

    A kdyz jsme u te myslenky, AirBnb casto vyjde stejne draze jako normalni hotel pres booking i se snidani. Jedine co na AirBnb cenim je ta snaha, protoze spatne hodnoceni se nejspise dotkne techto lidi vice nez na bookingu.


    87HIGHFLYER:
    Tak to me samotneho zajima, zda se ta pojistka vztahuje i na blbost... Vim ze byl nejaky viralni pripad, kde nejaka skupinka rozmlatila celkem drahou vilu a pak se honosili tim, ze maji pojisteni na 20 micu, ale zda ti nekdo bude plnit na odcizene penize nechane dostupne v pronajimanem byte... ...hmm.

    Jednou jsem v Praze bydlel v byte, kde evidentne se taky normalne bydli (vcetne polozeneho dilda v koupelne u umyvadla :)) a tam teda vsechno osobni bylo narvano alespon ve skrinich opatrenych kladkou...
    NAILER
    NAILER --- ---
    87HIGHFLYER: jj, dáváme dohromady seznam poškozenejch věci, zatím jsem psal na support, co přesně máme udělat a pak to s nima zkusíme pořešit. achjo :-(
    87HIGHFLYER
    87HIGHFLYER --- ---
    NAILER: řeš s airbnb, co si pamatuju funguje tam nějaký automatický pojištění.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam