Miracle ma pravdu, ta lokalizace se dela jinak, Nestle treba udela v dany zemi dominantni druhy kavy, ktere se proste nejvice prodavaji a lidem to tam chutna. Kdyz pak trebas Vietnamci "porusili" trh s cokoladou a cesi si zacali zvykat na plnene cokolady, velice rychle Unilevers i Nestle zacalo reagovat a pridalo tyto vyrobky na trh ve vlastnich radach.
A ovsem, to nema nic spolecneho s vyrobou z levnejsich surovin, Sith tu plete dve veci dohromady!
Neuvadeni vyrobce u nekterych vyrobku v distribuci velkych spolecnosti jsou divne, casto se skutecne jedna o vyrobu neceho v licenci nekde na dalekem vychode, ale neprodava se to tam kde je znacka zavedena. Je pak klidne mozne, ze pro zvyseni efektivity a zisku se ve vedeni rozhodne setrit a proste se pouzivaji levnejsi suroviny.
To ale nema nic spolecneho s lokalizaci trhu, ale s obycejnym vychcanym myslenim managemetnu, podobne jako u zmrzlin Algida se v cechach nevyzaduje 100% suroviny mleko a smetana. V nemecku by ale takovou Algidu z cech nikdo nekoupil.