SHADDIE: Veselohra s "úžasným novým telefonem Samsung A7" stále pokračuje. Po neúspěšném pokusu o druhou reklamaci a opravu ze začátku března jsem si vyměnil pár nepříjemných emailů se Samsung Tech support, proběhla komunikace na Samsung fóru (který jsem si přes vyslovený odpor musel založit), kdy mi opět radili různý hovna typu "může za to SD karta, zkuste to bez ní", nebo "může za to nějaká aplikace, zkuste je postupně odinstalovávat a sledovat co to dělá" (protože po koupi novýho zařízení je to přesně to, po čem toužím-celý týdny testovat, jestli tak kravina funguje) a nakonec to nějakej jejich pesudo technik poslal nahoru, kde se mi dušoval to vyřešej k mé spokojenosti. Po týdnu přišel mail od nějakýho vedení, že prověřili postup servisu a neshledali chybu, takže vše je podle nich naprosto v pořádu...až na takovej nepodstatnej detail, že ten zkurvenej telefon se pořád restartuje. Poslal jsem je všechny do prdele a pohrozil ČOIkou, na to mi nikdo neodpověděl. Takže po dvou neúspěšných reklamacích a hromadě telefonátů, mailů a příspěvků na tom jejich debilním fóru jsem šel zpět k prodejci do Vodafone, odkud mě prve poslali přímo do servisu, že to "bude rychlejší", a obrátil jsem to tam naruby, že mi prodali šunt, za který platím každej měsíc + paušál (a vyúčtování chodí včas, jak jinak) a přitom od ledna s tím šuntem jen řeším hovna a akorát ten krám splácím. Zkoušeli na mě nějaký ty kydy o třech závadách, o 30ti dnech na reklamaci a pak mně zkusili obvinit, proč jsem jako nešel hned k nim, když mě sami prve poslali přímo do Samsungu. No nakonec jsem si nechal zavolat vedoucího který byl jedinej normální, dušoval se, že to pošle přímo on, napíše jim mail a prioritně a protekčně na to dohlídne, ale že bohužel mi nemůže prachy vrátit hned ani vyměnit telefon za novej. Řekl jsem si budiž, třeba se teď dovolám spravedlnosti. To bylo 25.3. Dneska jsem tam šel, protože už je to skoro měsíc a NIKDO mi NIC nenapsal, neposlal ani nesdělil. Na přepážce se kluk nejdřív dloooouho díval do počítače, a pak mi sdělil, že poslední záznam je, že to 4.4. v servisu "opravili" (u tohodle mi začalo cukat oko...) a dál o tom není záznam. Na pobočku telefon nedorazil...Seběhlo se tam několik zaměstnanců, nezjistili nic, jen že telefon nikde není... Nakonec mi řekli, že maj na reklamaci ofiko ještě dva dny a do té doby to "určitě vyřeší". Takž abych to shrnul - v lednu jsem si koupil skvělej novej telefon, kterej jsem třikrát neúspěšně reklamoval a nakonec mi ho ztratili. Geniální. Hlavně že tu mrdku furt už 4tej měsíc splácím a používám starej SONY, kterej se sice seká, je 4 roky starej...ale aspoň funguje. Tož tak.