• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    HASHSamsung Mobile
    DRAGON
    DRAGON --- ---
    SMOKY: ja si nemyslim,ze jeto takovy problem, to vybijet. S S10 sem to delal neustale protoze sem si rekl, ze aspon jednou prestanu baterii v mobilu resit. Vydrzela mi dyl nez u kamose s10. Imho to ty baterky uz umi tak dobre, ze je vicemene jedno, jak se k tomu dneska clovek chova.
    SMOKY
    SMOKY --- ---
    Ja uz sem spokojenej, telefon mi da nejakych 4-5h sot pri mem zpusobu pouzivani, coz sem cekal a staci mi. Az opravi wifi drain bug, tak to bude lepsi. Podle mne tam je jeste bug v Google Play Services drainu , bere mi to denne nejakych 8-10% .

    NEVILL: To nedelas moc dobre baterce to stabilne vybijet do smrti.
    NEVILL
    NEVILL --- ---
    Tedy vlastně celý den a dvě hodiny, dokonce! :-)
    NEVILL
    NEVILL --- ---
    Tak už jsem se u S22 s průměrnou spotřebou baterie přehoupnul z necelého dne na celý den, ale moc ohromující to teda není. A jak je ten telefon na 10% a méně, tak je to při používání např. Duolingo nebo Youtube celkem rychlá smrt...
    EMBI
    EMBI --- ---
    LAUNCHER: Motorola Edge 30 Pro. Ma to vsechno lepsi, krome fotaku. Uvidime. Kdyztak to vratim a koupim znova S22 s výkupem nějakýho telefonu, co najdu v šuplíku.
    LAUNCHER
    LAUNCHER --- ---
    EMBI: A co jsi vzal misto te S22?
    EMBI
    EMBI --- ---
    LAUNCHER: Touha po zmene:) S21 -> S22 to samy. A mel jsem vitr z maly baterky.
    LAUNCHER
    LAUNCHER --- ---
    EMBI: Duvody prodeje pls?
    EMBI
    EMBI --- ---
    JOHN_LENON: mam kupon, ale S22 jsem strelil:-D Nechce mi ten kupon nekdo aktivovat na vasi S22? Ja vim, drza nabidka.)
    VAGABUND
    VAGABUND --- ---
    OODOOW: no, v tom jsem doufal, že přijde a pak už bylo asi pozdě...
    a popravdě řečeno sem se v tej pre-registraci totálně ztratil a když mi někde bliklo success na konci, tak jsem si oddechl a nechal to běžet..

    na druhou stranu asi good, že jsou ty jejich preorders na mne tak komplikovaný, už jsem si takle málem koupil Folda2 (což jsem rád, že neproběhlo nakonec:))
    OODOOW
    OODOOW --- ---
    VAGABUND: však to poslali i na email, ne?
    ONLY_Q
    ONLY_Q --- ---
    VAGABUND: tak to já si je udělal.... tak snad to dopadne...
    VAGABUND
    VAGABUND --- ---
    ONLY_Q: ja sem si byl jistej, ze mam, ale evidentne ne - printscreeny sem si v euforii neudelal...priste budu chytrejsi:)
    ONLY_Q
    ONLY_Q --- ---
    tak já token z předregistrace mám..
    VAGABUND:
    VAGABUND
    VAGABUND --- ---
    ONLY_Q:

    je nejake reseni?
    ‎1:03 odp.
    Je mi líto, nicméně bez této předregistrace, a na ten popud vygenerovaného Token kódu, není možné dále postupovat.
    ‎1:08 odp.
    oukej, takze jen shrnu - tel zaregistrovat nemuzu, a sluchatka claim take ne - je mozne nekam podat nejakou "pseudoreklamaci" na brutalne komplikovany system? (Vam kazdopadne dekuji za trpelivost a pomoc;))
    ‎1:09 odp.
    Je mi líto, nikoliv. Dle pravidel akce bonus nelze jiným způsobem nárokovat. Mohu Vám v tuto chvíli odpovědět na jiný dotaz?
    ‎1:22 odp.
    nn, diky a mejte se ;)
    VAGABUND
    VAGABUND --- ---
    ONLY_Q: thx :) to bych to pak mozna este krapet pohrotil...
    zkusim najit tu relevantni cast chatu ;)
    ONLY_Q
    ONLY_Q --- ---
    ale jestli je to bez sluchátek.. tak na to peču..
    ONLY_Q
    ONLY_Q --- ---
    VAGABUND: no na samsung.cz
    VAGABUND
    VAGABUND --- ---
    ONLY_Q: s kym to je komunikace pls?
    ja mam 4 A4 chatu se samsung supportem, kterej mne se sluchatkama poslal do pyce, ze proste smolik...
    ONLY_Q
    ONLY_Q --- ---
    děkuji mám vybráno od svého operátora.. prot jsem se ptal na termíny.. ( předpokládám, že je to včetně sluchátek buds a zpětného výkupu...
    ‎12:49 odp.
    Ano, přesně tak. 🙂
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam