• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    HASHSamsung Mobile
    JOHN_LENON
    JOHN_LENON --- ---
    LAUNCHER: Tak to u klokocky nebudou mít radost až je příští týden navštívim
    LAUNCHER
    LAUNCHER --- ---
    JOHN_LENON: Volal jsem 112, mojí právničce - just to be sure (ID Kasumi tady na Nyxu), zeťovi majitele autosalonu. Všichni po mě chtěli ať mi dá PČR dýchnout (kvůli pojišťovně) a ať odnesu trojúhelník za auto (už jsem ho tam nesl). Srnec mrtvý na místě, toho jsem kontroloval po trojúhelníku. 112 nebo PČR zavolala myslivce, nevím. Protokol od PČR chtěl autosalon. Odtahovku, náhradní auto, pojišťovnu, opravu řešil autosalon. Ode mě se chtělo pár podpisů.
    JOHN_LENON
    JOHN_LENON --- ---
    LAUNCHER: hm a to si řešil s dealerem, nebo s infolinkou škodovky?

    protoze to není jedna a ta samá věc. je klidně možný, že ten dealer to ani neví. nebo to schválně neříká.
    LAUNCHER
    LAUNCHER --- ---
    JOHN_LENON: Srazil jsem srnce, dostal jsem náhradní auto, nic jsem za to neplatil. // Sorry za OT, kdyžtak smažte
    JOHN_LENON
    JOHN_LENON --- ---
    LAUNCHER: no dobře. obdobnou službu mám. ale nějak nechápu?
    oni píšou že je to zadarmo? koukám na to pdfko a nějak sem to z toho nevycetl. myslíš tu assistance, ne?
    LAUNCHER
    LAUNCHER --- ---
    JOHN_LENON: Nemáš pravdu, např. z vlastní zkušenosti Záruka mobility u Škodovky: https://www.skoda-auto.cz/servis-a-prislusenstvi/zaruky-mobilita
    JOHN_LENON
    JOHN_LENON --- ---
    LAUNCHER: tak o přístupu to není, ten je v klidu. jen nepujcujou auta zadarmo.

    konec offtopicu
    LAUNCHER
    LAUNCHER --- ---
    JOHN_LENON: Když kupuji prémii, tak očekávám proklientský přístup, ne minimum dané legislativou. Přístup tvého autosalonu mě také překvapuje mmch, kdyby to neřešil ani jeho šéf, kontaktoval bych zastoupení/automobilku. A nekupoval bych auto s nepříjemnými dealery nebo u nepříjemného dealera (k doptání v autíčkových boards na Nyxu i jinde).
    LAUNCHER
    LAUNCHER --- ---

    Nutnost dělat Factory Reset po OTA update na řadách S22/S21/S20 a Tab S8/Tab S7

    12 hlasy od 11 respondentů

    LAUNCHER
    LAUNCHER --- ---
    MCKIDNEY: Android mám od roku 2010. Doma provozujeme: 2 telefony (+ 2 občasně), 5 tabletů, 1 Android TV.

    OTA, po kterém by mi přestalo něco fungovat jak popisuješ a já musel dělat FR, si nevybavuji.
    JOHN_LENON
    JOHN_LENON --- ---
    SMOKY: proc? zákon platí pro oba případy stejně. 🤷‍♂️

    To, že někdo ti dobrovolně půjčí něco zdarma je proklientský přístup, ne povinnost.

    ale díky, nevěděl jsem.
    SMOKY
    SMOKY --- ---
    JOHN_LENON: Tak srovnávát auto a telefon je trošku mimo

    Moje Galaxy | Samsung CZ
    https://www.samsung.com/cz/support/mojegalaxy/
    JOHN_LENON
    JOHN_LENON --- ---
    SMOKY: z logiky, kdyz jsem uplatnoval reklamaci na aute, tak ne.

    technik mi vysvětlil, že jakej by byl argument mi půjčovat auto zdarma, kdyby mi třeba ve finale reklamaci neuznali?

    ale jinak auto si půjčit u nich můžeš, jen za to tvrdé platíš


    s telefonem to bude asi obdobný, jen nevím jestli budou mít nejakej telefon na půjčení
    SMOKY
    SMOKY --- ---
    JOHN_LENON: Nedají ti po dobu reklamace náhradní telefon?
    MCKIDNEY
    MCKIDNEY --- ---
    JOHN_LENON: Tocarni reset, stejne ti to reknou i u reklamace. OTA update jsou stejne jako zaplaty z XDA pred lety. Kumulativni a neberou ohled na historii nastaveni a zaplat. Dejou se hrozne veci jako nefunkcni touch, reader, repro a pak mnoho zvlastnich sw bugu.

    Pak urcite reklamovat, peotoze takove zamrzy nejsou normalni ani na nestabilnich chipech jako je novy pixel :)
    JOHN_LENON
    JOHN_LENON --- ---
    jo. asi mi nic jinyho nezbude. pořád naivně doufám, že to zachrání nejakej update, ale pomalu se smiruju s tím, že to odnesu do samsungu.

    bohužel to ale znamená vyřešit si na dobu reklamace náhradní telefon.

    a teď co, koupit jinej?
    SMOKY
    SMOKY --- ---
    To bych asi dal na reklamaci, není normální
    JOHN_LENON
    JOHN_LENON --- ---
    No hele vrchol byl někdy v úterý, přišla mi zpráva na whatsapp - rozsvítila se zamykací obrazovka a v tom zamrz. nešlo dělat nic. jen svítil. takže tvrdej restart.
    LAUNCHER
    LAUNCHER --- ---
    S22U: System mi ještě nezamrzl. Po posledním update zatím bez slowdowns a bez ticha při hovoru - ale moc tomu nevěřím.

    Těch bugs (ještě budou?) je škoda, mimo to mi ten telefon opravdu sednul.
    SMOKY
    SMOKY --- ---
    NEVILL:
    JOHN_LENON:
    Tak system mi ani jednou nezamrzl, divny.

    Baterka je slaba, ale pro mne lepsi nez u S10. Bezny pracovni den nabijim rano do 85% a vetsinou dalsi rano pripojuju do nabijecky z 20% . Ale ja moc do mobilu necumim, tak 1-2h denne.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam