• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    JANDOSZákulisí filmu - Vše co není vidět na plátně, filmové zajímavosti.
    PALEONTOLOG
    PALEONTOLOG --- ---
    PUKPUK: popravdě na mě měl stejnej efekt tunel s trapnýma malůvkama v dinoparku :D stačí ,že se kolem tebe něco točí a točíš se taky
    LUCIEN
    LUCIEN --- ---
    The different variations in which Joaquin Phoenix filmed the Murray show entrance scene in Joker (2019)

    ASYD
    ASYD --- ---
    Mob Boss Reviews Mafia Movie Scenes
    https://www.youtube.com/watch?v=nuWDXoSe9Vo
    FRK_R23
    FRK_R23 --- ---
    LOJZEE: Taky jenom Freddy ma cool walkmana:)))
    LOJZEE
    LOJZEE --- ---
    malokdy se stane, aby johnny depp vypadal hur, nez freddy krueger..
    LOJZEE
    LOJZEE --- ---
    KEB
    KEB --- ---
    NOP: oh, tohle měli pouštět místo traileru!
    NOP
    NOP --- ---
    '1917' Behind-the-scenes Extended Featurette
    https://www.youtube.com/watch?v=ypvd2LJCJHg
    SCHWITA
    SCHWITA --- ---
    The horse head was real. A Godfather crew member ordered it from a dog food plant in New Jersey. As Coppola later recalled: 'One day, a crate with dry ice came with a horse's head in it.'
    https://purpleclover.littlethings.com/entertainment/7612-godfather

    40244-godfather-horse-head
    PUKPUK
    PUKPUK --- ---
    SPIKE411: Dokonce herci z Mandaloriana popisovali, že když pozadí jelo při scéně v lávovém tunelu a oni stáli na statické lodi, tak si při zastavení museli chytat aby nespadli. Tak reálné to na place bylo. O tom že jsou součástí prostředí a lépe zapadnou do role a atmosféry scény nemluvě.
    LOJZEE
    LOJZEE --- ---
    H8

    ARAON
    ARAON --- ---
    ARAON: Nevyjádřil - nevyvádí. Autokorekce je debil.
    ARAON
    ARAON --- ---
    SPIKE411: V zásadě všechno to co jsi vyjmenoval. Realistické nasvícení přímo scénou pomáhá herce skvěle zapasovat do scény, není zapotřebí odstraňovat zelené odlesky ze všech chromovaných povrchů (speciálně u Manda celkem problém), výrazně urychluje postprodukci. A hádám, že pokud by do akce zapojili i podobný setup jako použil Scorsese u Irishmana, mohli by mít k dispozici rovnou i depth-mapu, která by výrazně pomohla s dodatečným doklíčováním věcí, které v realtime nebyly k dispozici. Ten lag je asi nepříjemný, ale u pomalejších záběrů, kde kamera nevyjádřil nějaké šílenosti, to asi nijak moc nevadí.
    SPIKE411
    SPIKE411 --- ---
    ARAON: Jestli mají lag 10-12 snímků, tak bych tomu říkal spíš near-realtime. :)

    I tak je to dost impozantní.

    Co to vlastně přináší oproti čistému zelenému pozadí (a klasicky vyrenderovanému pozadí v postprodukci), když musí mnohdy dodělat zem i oblohu a dočistit přechody?

    Realističtější nasvícení herců? Přesvědčivější herecké výkony? Je to pohodlnější pro režiséra / štáb? Zrychluje to práci a je to tudíž lacinější?

    Favreau vůbec zkouší pěkný vylomeniny…

    Disney’s New ‘Lion King’ Is the VR-Fueled Future of Cinema | WIRED
    https://www.wired.com/story/disney-new-lion-king-vr-fueled-future-cinema/
    ARAON
    ARAON --- ---
    Specialni efekty v Mandalorianovi pouzivajici Unreal engine a LED steny. Impresivni, kolik toho co jsem si myslel ze je praktickeho, je jen realtime CGI primo v kamere.
    https://www.facebook.com/groups/165380038268/permalink/10157078037478269/
    FRK_R23
    FRK_R23 --- ---
    STARSHIP TROOPERS PT.1 Creating Warrior ADI BTS 20th Anniversary
    https://www.youtube.com/watch?v=2cylNnCaUI0&feature=youtu.be
    ARAON
    ARAON --- ---
    "This scene with Luke, the X-wing, R2-D2, and the swamp monster was shot in three different locations and edited together.
    Two you would probably expect. The third, not so much.
    The first is the main scene shot on the Dagobah swamp set at Elstree Studios with the full-scale X-wing, Mark Hamill, R2-D2 and the full camera crew and divers. Divers were in position under the water to animate and control R2’s dome and periscope, as well as the swamp creature.
    The second, is for the physical launching of the R2 unit shell out from beneath the water line and into a net in order to film the swamp creature spitting R2 out through the fog into the forest underbrush. This was filmed on a stage.
    The third was a second unit pick-up shot of the swamp creature’s back rising up and breaking the foggy surface of the swamp water, and then disappearing back beneath it. This was filmed in George Lucas’ unfinished swimming pool."

    https://www.facebook.com/groups/crewstories/permalink/2780741658660369/
    ARAON
    ARAON --- ---
    "In Terminator, we pretended to build robots, but actually used stop-motion animation and puppetry and bits of animatronics. In Terminator 2, we advanced to digital animation and a full-standing animatronic with a range of motion, but we were still pretending to build robots. In Terminator 3, we actually built robots." - Stan Winston

    Enjoy this behind the scenes video from the making of the T-1 tanks at Stan Winston Studio for Terminator 3 Rise of the Machines (2003).

    https://www.facebook.com/StanWinstonSchool/videos/834476916587977/
    ASYD
    ASYD --- ---
    ASYD
    ASYD --- ---
    Halloween II
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam