Tak a nyní něco málo za mě.
Pro začátek bych rád upozornil, že nejsem žádný vzorňáček co se týče bezpečného užívání drog. Na druhou stranu už mám dost rozumu na to, abych do sebe cpal horem spodem vše, co se mi dostane do rukou. Druhá věcí na kterou bych rád upozornil, je, že zdaleka nejsem žádný odborník, pyšnící se chemickými a medicínskými znalostmi. Tuto diskuzi jsem založil právě proto, že si uvědomuji jak málo toho vím a chci se nechat poučit fundovanějšími.
Tak tedy pár mých osobních pravidel:
1. Nikdy, opakuji nikdy, neužívám extáze v tabletách. I při užívání MDMA ve formě krystalů je poměrně velká pravděpodobnost, že vám bylo prodáno něco jiného. V případě tablet máte, dá se říci jistotu, že droga kterou užíváte MDMA není. V lepším případě půjde o placebo, v horším i látky potenciálně nebezpečné jako třeba DOB. Rád bych podotknul, že v případě záměny drogy netkví největší nebezpečí v její případné toxicitě, jako spíš v tom, že uživatel neví jak k dané látce přistupovat. Kdy začne být látka aktivní, kolik je bezpečné množství, v kombinaci s čím je nebezpečná? I zkušení uživatelé by v případě užití tablety extáze, mohli jen, dle účinků, zkusit hádat, (obvykle marně), co že si to vlastně vzali a dle toho se i k dané látci zachovali. Nutno podotknout, že zkušený a rozumný uživatel si tabletu extáze prostě nedá.
2. Drogy se pokouším získávat z ověřených zdrojů. Důvody jsou nasnadě.
3. Užívám jen drogy které znám, o látce pro mě neznámé se prvně pokusím získat alespoň základní informace, teprve poté se pouštím do experimentů.
4. Drogy mixuju jen s největší opatrností, pokuď vůbec. (Obvykle pouze mdma a amfetamin.) Alkohol téměř nepiji, ale pokuď ano ilegálním látkám se vyhýbám obloukem. Hodně z obvykle užívaných drog tvoří v kombinaci s alkoholem nebezpečný mix. Jde jak o nebezpečí dehydratace, tak o toxicitu.