• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    COULEENRC on-road/off-road
    HONCKA
    HONCKA --- ---
    EOS: Ja to spis porovnaval s tim trailfinderem, kterej je za stejny penize a je scale

    jinak axika mam a na odolnost si nemuzu stezovat, krome vytrzenecj kloubku jsem na nem nic nemusel opravovat, u nej je nejvetsi vyhoda, ze je to defakto expedicni standard, takze mnozstvi ruznych upgradu nahradnich dilu od alternativnich vyrobcu jsou strasny mraky. O elektronice nemuzu mluvit, rtr jsem nekupoval.

    Jinak urcite to nejaka konkurence bude a kazda konkurence je pro zakaznika dobra a mozna to prilaka do expedic vic lidi, co jezdi traxxasy, jinak vetsi meritko vubec nevadi, dokonce to +- sedi na 4x4 V3S v 1/10

    ACID: V ramci toho co jezdim je spis problem s tezistem a ze se prevratim, nez ze bych nekde neprojel kvuli svetle vysce, ono je otazka, jak by se ten podvozek choval, po tom, co by se tam dala tezsi abs karoserie s kleci a rampou
    EOS
    EOS --- ---
    HONCKA: Na to, že je to traxxas, takže se dají předpokládat mnohem lepší plasty, solidní, vodotěsná elektronika, lepší převody a obecně mnohem odolnější provedení, než u novodobých axíků, spolu s portálkama a dvoukvaltem, to není zas tak o moc dražší. Scale to sice v základu není nic moc, pořád to vypadá na pohled hračkoidně, jako každej traxxas, ale nebýt to zase tak děsně velký měřítko, byla by to pro SCX II slušná konkurence.
    ACID
    ACID --- ---
    HONCKA: jednak pocitam, ze ta cena bude nizsi, ale u toho co linkujes mi prijde ze se jedna presne o ten pripad kdy kvuli svetle vysce zvedas hodne cele auto a teziste.. viz ten obrazek "Ultimate Ground Clearance"

    jsem jen teoretik, ale jakysi prinos v tom vidim, ostatne V3S ma napravy resene podobne a jeji pruchodnost terenem je legendarni :)
    HONCKA
    HONCKA --- ---
    ACID: vypadá to pěkně, ale cena mi přijde trochu přehnaná, axialy rtr se prodávají o $100 níž a , stejný prachy jde pořídit http://store.rc4wd.com/RC4WD-Trail-Finder-2-RTR-wMojave-II-Body-Set_p_4795.html
    A to je v rámci scale ježdění úplně někde jinde
    ACID
    ACID --- ---
    New Information! TRX-4 Scale and Trail Crawler | Traxxas
    https://traxxas.com/news/new-product/trx-4

    vypada to pekne
    PETJU
    PETJU --- ---
    Tak ted to byla moje chyba, no. Zrusil jsem sasi na malym. Samozrejme to odnesla i predni skrin diferaku spolecne s rizenim. Zasranej retarder :))
    HONCKA
    HONCKA --- ---
    SCHEEZE: je zase pravda, ze cim tezsi, tak vetsi zahul na ostatni dily a mensi vydrz na baterii
    SCHEEZE
    SCHEEZE --- ---
    HONCKA: jj, jen ze ja jsem takovej pomalej a vzdycky si na to chci prijit sam. Najit nejaky moment kdy mi to teziste cini problem a pak ho teprve zacit ladit. Primocare by bylo samozrejme ho dat co nejniz hned :-)
    HONCKA
    HONCKA --- ---
    SCHEEZE: prvni tuning u expedic vetsinou bejva dat olovo do kol, pripadne premistit baterii kvuli tezisti
    SCHEEZE
    SCHEEZE --- ---
    SCHEEZE: je to z Kitu a myslim ze kdyz me to bude trapit, tak to vyresi jiny regulator ktery bude mit vlastnosti ktere budu chtit/potrebovat. Jen jsem se ptal. Nemam to moc projete, treba to v terenu vubec neni problem. Jsem aktualne ve stavu kdy vlastne nevim jakymi "problemy" a nedostatky to aurto vlastne trpi a jaky tuning ci vylepseni mam zacit delat :-)
    SCHEEZE
    SCHEEZE --- ---
    HONCKA: tak jsem to z toho obrazku vykoukal: Jsou tam tri piny a tri mody F/B/R, F/B, F/R. Z tim ze ty pismena znamenaji Front, Break, Reverse
    SCHEEZE
    SCHEEZE --- ---
    HONCKA: easily programable with jumpers je velmi jednoduche. Bud tam jumper je a v neutralu je brzda, nebo ho vyndas a brzda tam neni. A myslim ze tam jeste muzes zvolit tim jumperem kanal. A to je asi tak vsechno :-) Tohle bych videl spis na vlastnost nejakeho regulatoru ktery se programuje elektronicky vic nez jen prepinacem. Ale dik.
    HONCKA
    HONCKA --- ---
    SCHEEZE: mel by si tam mit tenhle regulator
    Max Speed Technology-PRODUCTELECTRICESC601013
    http://www.rc-mst.com/product_info.php?class_sn=18&class_sn2=88&sn=2663
    je hezky, ze tam pisou Easily programmed with the jumpers, ale na support page, kde je k tomu manual, tam v nem jak to programovat a co to umi za mody nic nepisou, skusil bych se zeptat spis na rc4x4 nebo na nejakym zahranicnim foru, kde spis na nekoho kdo to ma narazis, nebo jeste se zeptat na mz-racing.net, ktery to u nas prodavaji
    EOS
    EOS --- ---
    SCHEEZE: Takhle ostrý byzdy v neutrálu jsou dobrý spíš u crawlera, než u expedice. Záleží na typu reglu, lepší uměj nastavit jak sílu brzdy, tak i její náběh. Když to umí vysílač, bývá to často přímo funkce ABS. Co máš za regulátor a vysílač?
    PETJU
    PETJU --- ---
    Gran Turismo RC-Spec I GT SPORT ( Gameplay RC Car Chase )
    https://www.youtube.com/watch?v=8b8nsgU7CT8&index=7&list=FL9dyJRjC__bbYrN3ULdpYFQ
    HONCKA
    HONCKA --- ---
    SCHEEZE: je to normalni, kdyby to reagovalo postupne, tak by ta brzda v neutralu byla zbytecna, musis spomalovat. Ohledne ty vule to bude asi u expedic normalni, ja taky na svym axialu vuli mam, proste jsou to humpolacky offroady a je to delany, aby to necy vydrzelo

    MADCAT: hlavne, aby to melo DualRate (omezovac) na plynu, pripadne, jestli umis s pajkou, tak to jde na vysilacku DIY pridelat. Jinak jestli je to jeho prvni auto, tak je ideal to nastavit na rychlost jeho chuze, muj kluk zacina cca v 5 s moji expedici, ta je na uceni ideal, je to pomaly a prejede to vsechno, ted ma cinana WL K949, jsem s nim spokojenej, ted s tim dal pul zavodu v Klanovicich (cca 6km), pak uz ho bolely nohy
    SCHEEZE
    SCHEEZE --- ---
    Mohu mit dotaz ohledne expedic? Mam nastavenou automatickou brzdu v neutralu ale vyzaduje to praci s plynem na kterou nejsem zvykly. Ze plyn nemohu pustit hned ale musim citlive dobrzdovat do zastaveni. Jinak se to okamzite blokne a z vyssi rychlosti mi to auto sklouzne po povrchu. Je to tak v poradku nebo mohu neco nastavit na regulatoru nebo vysilaci? Konkretne mam podvozek MST CMX. Take mam vuli na kardanech, takze je to takove mene citlive pri rozjezdech nebo prave brzdeni. Nevite kde mam hledt vice info o tom jak to ladit?

    Diky za kazdy nazor ci radu.
    MADCAT
    MADCAT --- ---
    Tip na nějakou dvanáctinu až osmnáctinu pro kluka 6 let, nejspíš monster truck nebo něco jako e-revo vxl, to se mu líbí asi tak nejvíc, samo stačí stejnosměrnej motor, nemusí to jezdit závratně rychle, akorát by to někde vorval o patník. Když to bude mít nějakej training mode, bude to jedině plus. Co se tak dívám, tak je trochu problém v tom, že se snad všichni výrobci předhánějí komu to jede rychlejš, což já zrovna nepotřebuju.

    Napadá mě takhle z hlavy - economy čínská volba: GP Toys 9116/9115/s912/s911, což je furt totéž, jednou jako monster, podruhé něco jako truggy, pouze jiná kastle, je to 2WD, takže se to možná bude hůř ovládat pod plným plynem, ale venku to snad nebude tolik vadit, nevím, nemám zkušenost. Ve videích to celkem chválí, že to i celkem drží pohromadě a tak, a je to relativně levný,

    a nebo jakože značkový auto: Himoto Centro/Mastadon, což je 1:18, výhoda je zřejmě 4WD, takže se bude líp řídit - nebude se to tak motat v driftech, má to dle popisu i olejový tlumiče, a vůbec je to asi trochu blíž "dospělým" modelům. Další výhoda asi bude dostupnost dílů, pokud něco klekne.

    Nebo ještě něco dalšího? Je toho samozřejmě mraky, bazar jsem taky trochu procházel, ale nic moc dle požadavků jsem nenašel - spíš velký auta od závodníků, co končí, nebo dost expedice apod., což ale zas je zbytečně drahý. Díky.
    PETJU
    PETJU --- ---
    KALIBAN: Tu kastli samostatne koupit nejde.
    No, ja si to stejne rozmyslel. Dve vytuneny e-reva mi staci. Kdyz uz neco dalsiho, tak nejakou expedici, casem.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam