HONCKA: Ten Lexus se bude zasekavat pod mantinel pokud budes jezdit na RCP draze. Nevim co maji v Touseni. My mame koberec a obcas se zasekne. Ale cilem je nebourat :-D. Stratos je velmi vzacna. Zrovna jsem jednu za levno koupil. Obratem ji dokazu prodat za 3 tisice korun. To ti nedoporucuji. Jeste ke vsemu je uzka kratka, takze nebude mit takove jizdni vlastnosti jako to Audi, Lexus, McLaren nebo Honda NSX. Porsche je podobny pripad a myslim ze ani neni tak dobre udelana. Je pekna, ale prijde mi trochu odflakla. Ale Porsche je Porsche. Z tech RWD doporucuji ty 4. Neprohloupis s zadnou, obzvlast kdyz je to na zabavu. Mini-z MR-03 coz je vlastne totez jako RWD ma dve varianty sirky(rozchod kol) Narrow a Wide. Wide je vetsinou stabilnejsi. Ty 4 co jsem psal jsou wide. Porsche je myslim Narrow a stejne tak Stratos a jine karoserie. Kazdopadne soucasti ready setu jsou dily tak abys si to mohl prohodit. Dale se da nastavit rozvor(86, 90, 94, 98 a 102 mm). A pak existuji ruzne drzaky motoru. LM(placky na rozvor 102, motor je pred zadni napravou), MM ma rozvor 98 a motor mezi napravami. MM2 to same ale umoznuje 94 a 98, RM ma motor za zadni napravou a to je Porsche a jine dalsi a to je myslim 86, 90, 94. HM je motor nad zadni napravou. A karoserie ktere se na to daji nasadit: Mini Cooper(nesezenes jinde nez draho na eBay), Lancia Delta(tu by mel mit pecka za hubicku), VW Golf, Fiat 500, VW New Beetle. Myslim ze se uz nevyrabi zadna z nich. Ale jde o to aby ta karoserie v te nasi sranda kategorii bez uprav sedely na ten drzak HM. V kazde sade je(alespon to tak byvalo) 2 drzaky motoru. Obvykle RM a MM a prestavba na siroky nebo uzky rozchod.
Do zakladu bych doporucil dokoupit pneu podle povrchu na kterem budes jezdit(pro RCP gumy Marka) a loziska(bud draha Kyosho nebo kulickova loziska spravnych rozmeru, cca 25 Kc za kus a potrebujes jich 7 ve dvou typech). Pripadne kovove maticky na kola.