• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    COULEENRC on-road/off-road
    HONCKA
    HONCKA --- ---
    CABANNOS: záleží na co to chcete a kde s tím chcete jezdit, 1/18 je tak max na nějakou polní cestu, která není moc rozsekaná, na rozsekaný holt s tím budeš muset jet mnohem pomaleji než s větším autem, je to pidi autíčko
    pro zajímavost se tady můžeš mrknou na nějaký fotky a videa s expedičního orientačního závodu RC Vidrholec
    ten Kavan
    Rozvor [mm] 155
    Šířka [mm] 113
    Délka [mm] 275
    Výška [mm] 135
    Průměr kol [''] 2.2

    Axial SCX10
    Rozvor: 312 mm
    Šířka: 234 mm
    Délka: 485 mm
    Výška: 241 mm
    Průměr kol [''] 4.7
    CABANNOS
    CABANNOS --- ---
    HONCKA: Ahoj, díky za reakci. No, původně jsem myslel, že se vejdeme třeba do 4 tis, ale to je asi sci-fi, že?
    UNDERMEDIA
    UNDERMEDIA --- ---
    Jaro!

    HONCKA
    HONCKA --- ---
    CABANNOS: Co to je jmění? Asi nejvíc se jede Axial SCX10 a Traxxas TRX na ven rozhodně 1/10 do menších bych nešel
    CABANNOS
    CABANNOS --- ---
    Ahoj, syn 10+ by chtěl expediční auto. Doporučili byste mi značku, ke které jsou dobře dostupné náhradní díly a nestojí to mění? Nevím jak dlouho u toho vydrží, tak chci jít konzervativní cestou.
    VILA
    VILA --- ---
    Ahoj,
    Prosim Vás, nevíte někdo něco za poslední rok o Eosovi?
    Cokoliv, prosím dejte mi vědět. Naposledy se ozval před rokem, vedli jsme docela vtipnou konverzaci, bohužel bez konce. Moje poslední zpráva zustala nepřečtená a pozvanka na moji 40 nedoručená. Telefon mi zvedl cizí chlap...
    UNDERMEDIA
    UNDERMEDIA --- ---
    STB23
    STB23 --- ---
    HENTAIRUSH: modelbazar.cz
    HENTAIRUSH
    HENTAIRUSH --- ---
    Neměli by jste tip na nějákýho bashera 1:8 z číny? Budgetovější lepší, nemusí být RTR.

    Případně tip na nějákou inzerci, na bazoši nic moc.
    ACID
    ACID --- ---
    Zasouvaci konektor. Na jedné straně by ti ta izolace měla zůstat. Mezi vyvodama je odrusovaci kondik, neuškodí ho prepajet.
    MADCAT
    MADCAT --- ---
    Tak jsem koupil ten z odkazu viz níže, a jelikož su greenhorn tak se musím zeptat: to se pájí, nebo jenom do sebe nějak zastrkává? A pak přes to přetáhne ta bužírka? A původní motor má mezi kontaktama asi rezistor nebo co to je, tenhle nemá nic. Mám ho tam přepájet, nebo nechat bez toho? Proč tam byl?

    ACID
    ACID --- ---
    Jestli pro tebe není 250 korun kritických, zkus to
    ACID
    ACID --- ---
    Zkus, ale obávám se, že najdeš buď 380ku, nebo 400. Jestli by šel některý z nich použít, na dálku neposoudim.
    Jinak doporučení, tráva má odpor jako kráva a budeš na tom motor/baterky/regl tavit, nejezdi v ní.
    MADCAT
    MADCAT --- ---
    ACID: Asi jo hele, to není taková ohromná položka, abych se s tím musel nějak extra dlouho smiřovat. Akorát bych byl radši, kdyby to šlo koupit někde tady a nemusel na to čekat měsíc nebo dva z Číny - to číslo "390" tím je nějak daný co to je za motor - rozměry, otáčky a tak, nebo je to složitější? Jakože jestli stačí na nějakým českým eshopu koupit "motor 390" a bude to sedět...?
    ACID
    ACID --- ---
    Zkus s ním opatrně poklepat a pootacet, jestli něco nevypadne. Možnost 2, že je vydřené ložisko a rotor se dotýká statoru, možnost 3, roztrzene vinutí. Pokud nezabere možnost č. 1, tak to stejně znamená nový motor.
    MADCAT
    MADCAT --- ---
    ACID: Na motoru nic není vidět, pač je k němu přilepenej chladič, ale je to tento:

    https://www.remorc.com/home/329-remo-hobby-1665-parts-390-motor-e9661.html

    Regulátor je tohle, jak už tomu u podobných čínských aut bývá, je to 3v1 regl/přijímač/nevímcoještě:

    ACID
    ACID --- ---
    MADCAT: buď je bordel v motoru mezi kotvou a magnetem, nebo se hvizdly ložiska, nebo jsou vymlety a rotor se dotýká státu, nebo se roztrhlo vinutí.. Pošli fotku co to je za motor a vem to i s fotkou reglu
    MADCAT
    MADCAT --- ---
    ACID: Tak jsem to rozebral a zjištění je následující: bez motoru se opravdu všechno hýbe hladce a lehce, motor se nepohnul, protože ani moc nemohl, je tam (možná kupodivu) uchycen celkem pevně, na takové kovové destičce, která ho drží ve výřezech v podvozku. Ale motor sám bude asi problém - jde s ním dost těžko otáčet. Když jsem zkusmo rozebral ještě druhý "sesterský" auto a vyndal motor, tak jsou tam při otáčení cítit ty polohy, kdy jsou magnety u sebe a brání pootočení rotoru, ale jinak je pohyb hladkej. Ne tak tady u toho "postiženýho" motoru - je jak přidřenej nebo co. Přitom ale má snahu se točit, akorát nepřekoná svůj vlastní odpor. Takže spálenej není. Je to nějak řešitelný? Nebo mám rovnou objednat novej?

    PS: dcera před "nehodou" celkem dost jezdila v trávě, takže je možný, že ho sice nespálila, ale přetížila a něco uvnitř se dosralo...
    ACID
    ACID --- ---
    Nebo se pohnul motor a je moc v zubech. Rozeber to a uvidíš, bez motoru musí vše chodit lehce a hladce.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam