• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    KEJKAHanební "parchanti"... aneb firmy instituce a obchodníci, kteří nás poškodili, poděl se o zkušenost ať víme
    KEJKA
    KEJKA --- ---

    Když už jsme v té předvolební mašinerii - http://www.ceskatelevize.cz/ivysilani/10123147075-vladneme-nerusit/407235100021003/
    člověk se nestačí divit, co všechno se dělo, děje a nejspíš i nadále dít bude...

    KEJKA
    KEJKA --- ---
    zapomněla jsem dodat, že si samozřejmě můžu zažádat o reklamaci, ale byla jsem upozorněna na to, že to nemá valného významu, pokud u nich smlouvy pořád běží...
    teď si nadávám, jaký jsem idiot, že jsem tomu nevěnovala přílišnou pozornost - jsem ponaučena
    KEJKA
    KEJKA --- ---
    taky mám zkušenost...
    Jedná se o České energetické centrum....
    kdysi jsme se nechali ukecat na spojení elektřiny a plynu do jednoho (což je nemožné, vždy jsou 2 smlouvy, jedna na plyn a jedna na elektřinu) a podepsali jsme výhodnější smlouvu na výhodnější dodávku těchto energií... Jenže nám po nějakém čase cca po půl roce majitel bytů tak zvedl nájem, že jsme se museli odstěhovat. Podali jsme tudíž výpověď, která se někde ztratila, po upozorňujících telefonátech (připomínám, že jsou schopní volat desetkrát do týdne) jsem odeslala další výpověď i s náležitostmi a po domluvě na email, který mi dali - tato žádost se jaksi taky někde ztratila, což už ale nikdo neřekne žeano... teď na začátku roku, protože nás na staré adrese již rok nemohli dohnat a novou neměli mi přišla faktura za uplynulý rok (rok tyto služby nevyužívám) a hned na to mi přišla i druhá faktura za uplynulý rok i s poplatky za "odeslané upomínky", které se jim logicky všechny vrátily - k tomu dodávám, že odesílali upomínku 2x do měsíce, každá za 200,- ... byla jsem nucena odeslat jim výpověď po třetí, tentokráte již s peprným emailem, že tedy jsem již zasílala výpověď 2x (jednou poštou obyčejně, páč jsem byla naivní a věřila jim, že to stačí, pak podruhé cca dva měsíce na to znovu e-mailem a teď po roce po třetí znovu - s tím, že samozřejmě ke zrušení smluv na odběrná místa došlo až s poslední výpovědí - takže po roce. Nejvíc mě ale pobavil poplatek za odpojení - 4000,- kč

    Obchodníci od nich chodí po domech a naslibují hory doly černý les, levnější vše (není to levnější, ba naopak) a pak je obrovský problém se vykroutit ze smlouvy - přesto, že se stěhujete... mě to po roce nevyužívání stálo 12K a chtějí to IHNED jak jinak
    COULEEN
    COULEEN --- ---
    KEJKA: Tak vše o této firmě, včetně kontaktu na tohoto pána lze najít na portálu Portál Justice.cz
    KEJKA
    KEJKA --- ---
    Mohl bys napsat ze kterého města pan Berka je?
    Díky
    COULEEN
    COULEEN --- ---
    Zdravím,
    rád bych tady upozornil na nekalé praktiky firmy Globus car!

    Tato firma najímá řidiče, pro klasickou kurýrní službu a nemá žádnou platební morálku. Řidičům neplatí včas, nebo vůbec když odejde nespokojený, najme dalšího a pak vše odkládá a nereaguje....
    Můj otec pro ně jezdil několik let, za poslední 18 měs. se platební morálka zhoršila natolik, že skončil - dlužná částka se vyšplhala přes 100k CZK. Jeho kamarád byl v podobné situaci, ale bohužel už není mezi námi, zemřel a vdova po něm se až nyní po více jak roce soudně domohla uvalení exekuce na tuto firmu, takže se možná ke svým cca 80k CZK dostane...

    Pan Berka (jednatel/majitel) nereaguje na mail ani telefonáty. Při náhodném odchycení, pak slibuje, lživě tvrdí, že peníze byly právě v ten den odeslány atd, atd, atd.....

    Varuji všechny před prací pro tuto firmu. Praxe je stejná několik měsíců vše OK, pak sem tam nějaká výplata nedojde, pak se to změní na sem tam nějaká dojde a dále asi netřeba čekat.....
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam