• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    KEJKAHanební "parchanti"... aneb firmy instituce a obchodníci, kteří nás poškodili, poděl se o zkušenost ať víme
    Tento klub je založen pro poškozené zákazníky a uživatele služeb pro to, aby se podělili o svou zkušenost s parchantama, kteří jsou "nedostižitelní" nebo vždy na koni... Poděl se o svůj zážitek, o svou zkušenost - popř. nahoď radu... UVĚDOM OSTATNÍ O NESPRÁVNÉM JEDNÁNÍ, ŠPATNÉM JÍDLE, VYMÁHÁNÍM BEZ PRÁVA a pod.
    rozbalit záhlaví
    KEJKA
    KEJKA --- ---
    internetový obchod Rivalenti - je to jeden z takových těch obchodů, co se tváří že odesílá zboží z Čech, ale prakticky jen přeprodává nejspíš od někud z Číny, protože na dárek pro tchýni jsem čekala 4 měsíce a ještě jsem musela dokládat na celním, o co že to vlastně jde. Tady už nakupovat rozhodně nebudu.
    konec hlášení ;)
    ZORBOVA
    ZORBOVA --- ---
    Azzano.cz prodavaji smejdy a absolutne nekomunikuji. Kontakt pouze na mail. Problemy s reklamaci.
    ATTILAH
    ATTILAH --- ---
    Takže i tady:
    Charleys, sekáč a outlet - neřeší reklamace a zas tak levný zboží to nebylo (z outletu).
    A protože jsem na podobný měla v poslední době smůlu, přihazuju i brněnský City Taxi (dřív Lido taxi): arogantní a zmatený dispečerky, a ne jednou. kdo by měl tip na jinou brněnskou taxislužbu, budu ráda.
    COMODOR_FALKON
    COMODOR_FALKON --- ---
    AZ CARE a jejich server Vyprodeje24.cz -detaily-
    ATREY
    ATREY --- ---
    Dal bych si osobne pozor na firmu "MALL". Koupil jsem od nich pred lety sekacku - ta posekala cca 2 metry a zdechla, nicmene to neni hlavni problem. Zdrzovali reklamacni proces 2 mesice a teprve po urgencich poslali zpet penize.
    ZORBOVA
    ZORBOVA --- ---
    kukacka.cz poslali predmet, ktery neodpovidal popisu, odmitli pro vadny kus poslat kuryra a nutili me ho vratit pres zasilkovnu, kterou mam asi 20km daleko. Na dalsi dotazy ohledne vraceni vadneho kusu nikdo nereaguje. Predmet nabizeji stale, i kdyz neodpovida popisu.
    ATOMIKS
    ATOMIKS --- ---
    V silikonové omítce chybí silikon. Nové fasády opadávají, stavaři krachují - iDNES.cz
    http://ekonomika.idnes.cz/...-omitky-bez-silikonu-fbx-/ekonomika.aspx?c=A151214_214528_ekonomika_jkk
    ZORBOVA
    ZORBOVA --- ---
    Uzoivatel Blacinka na aukro.cz
    pani zrejme nestiha, tak neustale lze lidem, svadi svoje nestihani na postu. Kdyz jsem si dovolila podat stiznost na aukro.cz oznamila mi, ze me poradne vydusi a vie nez dva tydny mi zadrzovala penize, ktere jsem po zruseni obchodu samozrejme chtela vratit. Penize nakonec vratila, ale az po te, co ji aukro zacalo hrozit sankcemi.
    ATOMIKS
    ATOMIKS --- ---
    přímo podělávka to není, ale určitě je dobré vědět... pojišťovna Kooperativa má placenou linku pro hlášení škodních událostí. už jsem jim tam volal dvakrát a pokaždé si počkal na spojení víc jak deset minut, které jsem si také zaplatil.
    zajímavý způsob vydělávání peněz.
    KORKMAZ
    KORKMAZ --- ---
    KEJKA: Taky s nima nemáme moc dobrou zkušenost. Před odletem nám chybou zaměstnance zkrátili pobyt (respektive původně uvedli o jednu noc navíc), ale po četných rozhovorech přímo s tim dotyčným brigádníkem jsem mu to odpustili...jak už to tak bývá, tak za dobrý skutek jsme byli po zásluze potrestáni. Delegát v Tunisku nám prodal předražené lístky (respektive kus papíru) na místní atrakci, když jsme řekli, že si tam uděláme výlet sami a ne s celou skupinou paštikářů.

    My mu platili v eurech a na místě v dinárech to stále o něco méně. Byly to sice jen drobný, ale jde mi o princip...navíc v Tunisku je de facto jen jedna státní banka a má navázaný kurz na euro, takže fluktuace směnného kurzu nepřicházejí v úvahu.
    KEJKA
    KEJKA --- ---
    Tak mám skvělou zkušenost s Exim tours...
    objednali jsme si už před půl rokem (v lednu) zájezd od 27.7 - 4.8, vzhledem k tomu, že byl včasný nákup a dítě do určitýho věku, dostali jsme nějakou slevu a děcko zdrama... Teď v pátek přišel mail (místo obvyklých pokynů s odletem a "letenkami") že vzhledem ke kapacitám a blablabla se náš odlet přesouvá z 27.7 na 25.7, ale nikdo se nás nezeptal, jestli jako můžeme... tak jsem psala mail zpět, že teda jako nemůžeme jestli nám můžou dát jinou alternativu popř. zájezdy na výběr klidně na jiný ostrov a od pátku nic... na infolince mi nic neřekli a neřeknou a paní, přes kterou jsem zájezd kupovala čeká na vyjádření jejich manažerky - fakt supr
    Jsem naštvaná a rozčílená tak, že dostat paní manažerku do ruky, asi by měla za ty prachy za zájezd, opravdu pěkný trvalý make-up
    KEJKA
    KEJKA --- ---
    KORKMAZ: hmm... to nevím, co bych dělala... a je divný, že Ti poslali peníze
    KORKMAZ
    KORKMAZ --- ---
    Rozbaleno.cz jsou pěkný zloději. Poslali mi jinou velikost, než jsem si objednal a v reklamaci (kde jsem požadoval výměnu velikostí) mi vrátili méně peněz za úplně jinou věc, kterou jsem sice měl na stejné faktuře, ale do reklamace jsem jí neposlal. Mnou vrácenou věc už dokonce opět prodávají se správným popiskem...považuju to za vrchol drzosti, jelikož formálně je ta věc pořád moje!
    TAJSO
    TAJSO --- ---
    EM303: tohle mi pripomina nakup na kontaktni.cz. Objednal jsem si kontaktni cocky, platba kartou pri objednani, 49,- korun priplatek za dopravu na vydejni misto do 48 hodin. Objednane a zaplacene zbozi k vyzvednuti o tyden pozdeji.
    EM303
    EM303 --- ---
    Restaurace Vagon Kafe, Vodičkova 34

    V cca 16h si objednám minutkový guláš.
    Přinesou ho v 16:45 (!!!)
    Omáčka studená, maso nějaký zbytky - studený. Knedlík ohřátej jeden z pulky.
    vraci a naštěstí bez placení odcházím.
    never more.
    EM303
    EM303 --- ---
    E-shop www.bioderma.cz

    Oficiální e-shop ověnčený certifikátem o tom, že je to spolehlivý e-shop.
    Realita. Objednám zboží, které mají "údajně" skladem.
    Když mi dva dny nic nepřijde volám tam a paní mi jen tak bez ničeho řekne, že to ten produkt nemají (placeno kartou!!) a že mi dají vědět až ho dostanou. A šmitec.
    Po týdnu jim volám, že jich mám plný zuby ať pošlou peníze.
    Naštěsí poslali. Never more a brandy by si měli 10x dávat pozor komu sěřují svůj "ofiko eshop".
    WOJTISHEK
    WOJTISHEK --- ---
    KORKMAZ: ja se hlavně odkazuji na ten ceník na webu, že je potřeba se pořádně podívat, za jakou službu daná cena je a ne automaticky brát cenu nejnižší
    KORKMAZ
    KORKMAZ --- ---
    WOJTISHEK: No to jsem použil, když jsem posílal do ciziny peníze, ale todle byly tenisky za 2kila a to jsme taky byl nucen napsat do podacího lístku.

    Každopádně to byla pošta na budějovický, to je snad nejhorší mučírna ve vesmíru.
    WOJTISHEK
    WOJTISHEK --- ---
    KORKMAZ: balíček != cenné psaní, u cenného psaní je navíc uvedeno, že musí být použit speciální plastový obal prodávaný českou poštou...
    AIJA
    AIJA --- ---
    KORKMAZ:
    Třeba záleží na kterou narazíš. Posílávám občas stejné balíčky a na jedné poště mi chápavá paní účtuje místo balíku dopis. Těžko říct, je to překombinovaná insituce.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam