KEJKA: No nejdřív jsem tam zajel osobně, mám to je přes řeku. Tam mi řekli, že není přítomna osoba, která přebírá reklamace (ehm, to už je porušení zákona-ta osoba musí být přítomna vždy) a pak jen stroze řekli "Sbohem" a to několikrát. Tak jsem si řekl, že si nechám boty opravit sám, ale švec v řeznický (asi nejlepší opravář v praze) vykulil voči, že je to jasná vada od výrobce a fakt mě úplně přemlouval, at reklamuju. Takže jsem jim to tam poslal doporučeně na prodejnu, dokonce pojištěný. čoikou jsem je už varoval po dvou měsícíh od reklamace (pravda, že ne přes doporučený dopis-ale to snad není nutnost, nemusím nikoho varovat, že chci uplatnit svá práva) a včera jsem to fakt už nějak duševně nezvládnul a na webu čoiky podal stížnost pomocí elektronické podatelny...takže nevim zda ta epodatelna funguje nebo ne