• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    KEJKAHanební "parchanti"... aneb firmy instituce a obchodníci, kteří nás poškodili, poděl se o zkušenost ať víme
    Tento klub je založen pro poškozené zákazníky a uživatele služeb pro to, aby se podělili o svou zkušenost s parchantama, kteří jsou "nedostižitelní" nebo vždy na koni... Poděl se o svůj zážitek, o svou zkušenost - popř. nahoď radu... UVĚDOM OSTATNÍ O NESPRÁVNÉM JEDNÁNÍ, ŠPATNÉM JÍDLE, VYMÁHÁNÍM BEZ PRÁVA a pod.
    rozbalit záhlaví
    KEJKA
    KEJKA --- ---
    ATOMIKS: a hodil jsi jim ty brambory na hlavu, když jim je to šumák a nezaplatil?
    ATOMIKS
    ATOMIKS --- ---
    vedu poslední dobou velmi nepříjemné (nikam nevedoucí) debaty s firmou internethome.cz (pohrobci monopolního spt telecom, pak to bylo O2), kde si stěžuji na časté výpadky sítě a značné zpomalování internetu. jejich odpovědí je, že se provede měření - v tom okamžiku najednou internet začne fungovat bez problémů - následováno sdělením, že je vše v pořádku, občas podpořené myšlenkou, že se nahradil nějaký síťový prvek za silnější. po skončení měření internet začne opět blbnout a celá anabáze začíná nanovo.
    bohužel v baráku není jiný dodavatel internetu. už jsem je dokonce žádal o permanentní měření, které jsem si ostatně na pár dní zařídil tím, že jsem jim nebral telefony. ale prostě je to celý opruz, takhle spolu bojovat.

    a pro ústecké napíšu, že v panče mají kyselé brambory a je jim to totální šumák.
    ATOMIKS
    ATOMIKS --- ---
    EWUSHA:
    ROMANICAK: také bych se rád dozvěděl jméno té firmy
    KEJKA
    KEJKA --- ---
    hmm... zkusím to nějak dopátrat...
    KORKMAZ
    KORKMAZ --- ---
    KEJKA: Záleží většinou na pojistných podmínkách, ale tam asi škody ze strany třetích osob z nedbalosti nebudou zahrnuty. Nejlépe si tam asi zavolat nebo zajít, nahlásit číslo smlouvy (nebo nějaký tarif) spíš než s lupou luštit ty debilní formulace v podmínkách.
    KEJKA
    KEJKA --- ---
    mám dotaz...

    nemá náhodou někdo zkušenosti s vyřizováním pojištění bytu?
    jde o to, že jsem si před rokem nechala firmou rekonstruovat byt (včetně nového lina v chodbě a kuchyni) ale když nám dodělávali spotřebiče v kuchyni a pojezdové dveře na koupelnu, udělali dělníci do toho novýho lina několik děr - tenkrát majitel firmy slíbil, že to hodí dělníkům přes pojistku na blbost a lino mi v celé šíři vymění - protože je lepený a opavované části by byly dost vidět... Jenže firma mezi tím zkrachovala a vyhlásila bankrot, takže nefungují, a já teď nevím, jestli si to můžu hodit na pojistku co mám já na byt (a lino je v ní taky zahrnutý) s tím, že jsem si škodu nezpůsobila sama.... ???
    KEJKA
    KEJKA --- ---
    KORKMAZ: měla by.. .. tak pak informuj dál, držím pěsti
    KORKMAZ
    KORKMAZ --- ---
    KEJKA: No nejdřív jsem tam zajel osobně, mám to je přes řeku. Tam mi řekli, že není přítomna osoba, která přebírá reklamace (ehm, to už je porušení zákona-ta osoba musí být přítomna vždy) a pak jen stroze řekli "Sbohem" a to několikrát. Tak jsem si řekl, že si nechám boty opravit sám, ale švec v řeznický (asi nejlepší opravář v praze) vykulil voči, že je to jasná vada od výrobce a fakt mě úplně přemlouval, at reklamuju. Takže jsem jim to tam poslal doporučeně na prodejnu, dokonce pojištěný. čoikou jsem je už varoval po dvou měsícíh od reklamace (pravda, že ne přes doporučený dopis-ale to snad není nutnost, nemusím nikoho varovat, že chci uplatnit svá práva) a včera jsem to fakt už nějak duševně nezvládnul a na webu čoiky podal stížnost pomocí elektronické podatelny...takže nevim zda ta epodatelna funguje nebo ne
    SMIDRAPSK
    SMIDRAPSK --- ---
    KORKMAZ:
    semhttp://rejstrik.penize.cz/27073858-vinci-cz-s-r-o
    obrať se přímo na jednatele s tim, že na ně posíláš čoiku.. vsadim se že to do dvou dnů vyřešej..

    KEJKA
    KEJKA --- ---
    Jinak u nás reklamace v Dráčku proběhla v pohodě... dcerka má svojí Monster high novou...
    KEJKA
    KEJKA --- ---
    KORKMAZ: hm... a jakým způsobem jsi ty boty posílal na reklamaci? ani nevím, co bych dělala - asi s lístečkem doporučený pošty bych se obrátila na ČOI ze všeho nejdřív...
    KORKMAZ
    KORKMAZ --- ---
    Tady www.factoryoutlet.cz jsem si koupil boty, které se začaly asi po měsíci postupně rozpadat. Proběhla reklamace dle pokynů prodejce, ale o jejím průběhu a výsledku mě nikdo neinformoval. Nikdo mi neodepisuje, na telefonu se o tom odmítají bavit a to už jsou skoro 3 měsíce. Asi tam pošlu sojku práskačku nebo fakt nevim...
    RYBA
    RYBA --- ---
    SMIDRAPSK: no já to koupil na CHODOVĚ a reklamaci jsem posílal na Černym mostě, pouze si převzlai krabic s učtenkou a posílali to do Zlína, po 30ti dnech to bylo zpátky s timhle výsledkem..řikám že jsem to v tu dobu neřešil a podělanej sem nebyl:)
    SMIDRAPSK
    SMIDRAPSK --- ---
    RYBA: u bati?? se divim... koupili sme nedavno boty v kolině. po třrech tejdnech se rozpadly,odlepila se část podrážky.. byl sem to řešit v baťovi v letňanech a během deseti minut bylo hotovo a ja měl plnou cenu zpět...stačí se nepodělat s nepříjemný prodavačky a řešit s manažerem..
    KEJKA
    KEJKA --- ---
    Jinak ano, jak píše ROMANCICAK - prosím nezveřejňujte zde žádné hoaxy a podobné "pomluvy" pokud s tím nemáte vlastní zkušenost, nebo nemůžete potvrdit pravdivost... Díky
    KEJKA
    KEJKA --- ---
    jinak doplňuju, že je dceři devět let a žádný lámání nebo nesprávný "používání" jsem během těch deseti munut nezaznamenala
    KEJKA
    KEJKA --- ---
    RYBA: tak když už ani Baťa - tak to je fakt průšvih...
    Teď jsme koupili dceři postavičku z Monster High v Dráčku.. nevím, jestli dnešní hračky dělají tak fórově, ale hned po tom, co ji vybalila z krabice a vzala ji do ruky, panence odpadla noha - takže jí měla cca 10 minut?... Vadný kloub, který se nedá opravit - jsem na reklamaci zvědavá..
    RYBA
    RYBA --- ---
    KEJKA: já měl podobnej případ, koupil jsem si kecky na léto zn. REEF u Bati, po roce totálně odešla pata na obou botách...díra na patě a celé se to odlepilo od podrážky. Poslal jsem to k reklamaci a do 30ti dnů mi přišla zamítnutá reklamace, že boty byly poškozené nadměrným užívaním (přes sezonu jsem s nima nomálně chodil..na boty si dávám hodně pozor). Nemám to vyjdáření po ruce, ale vim že jsem byl tak znechucenej že sem se na to vyprdnul..ted zpětně bych to hnal dál:(
    ROMANICAK
    ROMANICAK --- ---
    EWUSHA:
    Nahod nazev firmy a popripade GPS, at vime, cemu se mame vyhnout :-)
    ROMANICAK
    ROMANICAK --- ---
    KEJKA:
    Obecne - boty jsou v CR fakt pruser. Nevim jak je to jinde, ale tady je obuv tak nekvalitni, ze prodejci se snazi odmitat reklamace co to jde, aby to nemuseli platit. Myslim, ze par soudu s nima by to melo spravit, jenze kdo na to ma silu a prachy?
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam