• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    KEJKAHanební "parchanti"... aneb firmy instituce a obchodníci, kteří nás poškodili, poděl se o zkušenost ať víme
    DEEKEY
    DEEKEY --- ---
    MJUGEN: A je email pro případné exekutory apod. důvěryhodný?
    MJUGEN
    MJUGEN --- ---
    KEJKA: email vytisknout založit a uschovat - aby za 10 let nechtěl nějakej vykuk 10 000,-
    KEJKA
    KEJKA --- ---
    KEJKA: dnes dořešeno - hned ráno jsem naskenovala doklad o zaplacení pokuty a poslala patřičné dámě na magistrátě, ta tedy nejdřív (evidentně) nechtěla nic moc řešit, a že vlastně neví jestli se jedná o stejnou pokutu a že to musí pořešit - to bylo v osm ráno, v poledne se ještě nic nevědělo a cca před třetí hodinou mi přišel mail s omluvou od policejního důstojníka, že mám toto považovat za vyřešené
    - tak aspoň že tak :)
    KEJKA
    KEJKA --- ---
    ILLUZE: nevím, jestli se dají brát dětské sněhule jako vycházková obuv... :)

    Mám zas jeden vlastní případ - v poslední době už si přijdu, že se na mě někdo domluvil a teď po mě různé instituce a lidé chtějí peníze...
    V únoru 24. jsem špatně zaparkovala, máme tu takovou křižovatku do Y, kde ve chvílích parkovací krize normálně stojí až 3 auta a přes noc jsem stála prakticky v křižovatce. Druhý den ráno jsem zjistila, že mám pokutu za stěračem a tak jsem se vydala na policii, kterou máme pod barákem (dle jejich výzvy) a jala jsem se platit za svou blbost. Policisté mi uložili 300,- blokovou pokutu, převzala jsem si doklad, odešla a od toho dne už tam neparkuji.
    Dnes mi přišla červená obálka z magistrátu, že mám tento dopravní přestupek z toho samého dne zaplatit 500,-
    ... Mluvila jsem se známým policistou, který mi tedy řekl, že pokud mám doklad, že si mám na magistrát zajít a ukázat jim ho, že nemůžu za jeden přestupek platit dvakrát - takže zítra volám paní, která mi napsala dopis do červené obálky a zkusím se s ní domluvit - jsem na to zvědavá.
    ILLUZE
    ILLUZE --- ---
    KEJKA: Jdu s křížkem po funuse, ale v tomtéž období jsme řešili obdobný problém. Muž však "nasadil" na jednání mne, kdy jsem o dané věci nehodlala diskutovat a rovnou jsem trvala na vrácení peněz (šlo o CCC na Zličíně) - původně tak trochu tlačili do výměny bot.
    Kolegyně té paní, se kterou jsem to řešila, cosi komentovala... jen jsem se jí zeptala, jestli jsem měla v mezičase vyřízení děcko nechat běhat v sandálech.
    No prý je běžné, že děti mají vícero bot.
    Ano mají... ale to je věc moje a ne její. Stáhla se a vše pak bylo vyřízeno v klidu.

    Ad. označení vycházkové obuvi - na to vás ale měli upozornit při prodeji, ne?
    Netuším, zda to ještě platí, ale kdysi byl pořad na ČT1, že tím pádem je povinen prodejce nákup uznat. Ale nevím, jak to v letošním roce je...
    COULEEN
    COULEEN --- ---
    Tak se musím podělit o zkušenost s T-Mobile.

    Na mé jméno eviduje T-Mobile 3 SIM karty.

    Sim A - moje hlasové služby + internet komplet
    Sim B - hlasové služby manželka
    Sim C - data modem - druhá Sim Internet komplet - karta už rok ztracena

    Přišel jsme na pobočku, požádat o přenesení internet komplet ze Sim C na Sim B. Byl jsem ujištěn, že to jde a pán za přepážkou se hned jal nastavovat. Po cca 10min mi oznámil, že je mu opravdu líto, ale pro problémy se systémem, není schopen můj požadavek dokončit. S omluvou mě tedy odkázal na operátora (4603), kde daný problém rovněž vyřeší.

    Než jsme se dovolal na operátora, 4x jsem se proklikal přes ten po****ý automat do slepé uličky, takže položit tel. a znova.

    Když jsem se při 5tém pokusu dovolal, automat mi oznámil, že bych na hovor s operátorem čekal několik minut a ať zkusím vyřešit svůj problém přes automat, nebo zavolám později - vzdal jsem to.

    O dva dny později, jsem odpočat opět zavolal operátora - během následných pokusů dostat se přes ten retardovaný automat, jsem opět začal rudnout, až se to nakonec podařilo.

    Slečna byla příjemná, asi 100x zopakovala samozřejmě, není problém atd, až mě nakonec ujistila, že je vše nastaveno, dle mých představ, a že mi o všech změnách příjde SMS a hotovo.

    Další den přišla SMS k mému údivu ovšem nebyl Internet komplet deaktivován na Sim C, ale na mé Sim A a zároveň tedy aktivován na Sim B (jak jsme chtěl).

    Ještě ten den jsem vyrazil opět na pobočku T-mobile - opět jsme vysvětlil co se stalo a upozornil slečnu, že z prodejny neodejdu, dokud nebudou služby nastaveny tak jak si předsavuji, nebo alespoň do původního stavu. Teprve nyní jsem zjevně narazil na člověka s mozkem, říkal jsem si v duchu, když mi slečna vysvětlovala, že můj požadavek nelze splnit, protože Sim C je pro internet ta hlavní a změnit můžu pouze druhé číslo tedy Sim A - nedá se nic dělat. Záložní plán bylo vrátit vše do původního stavu a na Sim B aktivovat základní balíček internet.
    Slečna ochotně vrátila vše do původního stavu, načež jsem tedy pokračoval, že bych chtěl na Sim B aktivovat novou datovou službu a také, že bych potřeboval novou Sim C, protože jsme ji ztratili. Samozřejmě - není problém, po poslední zkušenosti, jsme na tuto frázi mírně alergicky, ale nedal jsem nic znát. Po dalších 5ti minutách bylo tedy vše vyřízeno. Na Sim B byl aktivován základní balíček Internet, stará Sim C, byla nyní deaktivována a dostal jsme obálku s novou SIM.

    Byl jsem spokojen - bitva to byla náročná, ale zvítězil jsem! OMYL!!!
    Po příjezdu domů jsem zjistil, že manželka (Sim B) nejen, že stále nemá internet, ale nemá ani hlasové služby. Zvednul jsem tedy telefón a volal operátora! :/
    Operátor, mě ujistil, že se Sim B, je vše v naprostém pořádku a chyba musí být v telefonu. Dělám v IT, nejsem sice expert na mobilní telefony, ale byl jsme si jist, že zase něco zpackali oni a tak jsem se nedal odbýt! Slečna tedy předala problém technickému oddělení a rozloučili jsme se.
    Nespokojen s řešením, jsem pátral dále sám...Zkusil jsem vytáhnout Sim B z telefonu a vyměnit ji za jinou - po ruce byla nová Sim C. Po vložení Sim C do telefonu, bylo možné telefonovat i používat internet. Byl jsme si jist, že problém je se Sim B. Teprve nyní jsme si ovšem uvědomil, že Sim C, nemá hlasové služby aktivní, takže hovor neměl vůbec proběhnout, zavolal jsme tedy znova na svuj tel (Sim A), abych konečě rozlousknul celou záhadu! Paní na pobočce, totiž deaktivovala místo staré Sim C, Sim B, kterou měla moje žena v telefonu, pro jistoto mi do obálky dala novou Sim B......

    Aktuální stav tedy je, že máme služby, tak jak jsem chtěl, ikdyž o novou Sim C už nemám odvahu žádat. Stálo mě to spousty a spousty nervů a také času. Během posledních 5 dní jsem byl 2x na pobočce T-Mobile, 4x mluvil s operátorem a asi 30x se marně pokoušel proklikat skrze automat na zákaznické lince a to vše proto, abych aktivoval na Sim B datový tarif.....

    Ať žije T-Mobile!

    KEJKA
    KEJKA --- ---
    TAJSO: ani prd... bylo mi decentně vysvětleno, že když si zažádám písemně o odpuštění penále, které mi za posledních pár let naúčtovali dodatečně za opožděné platby (nebylo jich mnoho, ale párkrát jsem měla platbu opožděnou, když mi třeba přišla později výplata cca 2x a opozdili jsme platbu za poslední měsíc, kdy už jsme byli přestěhovaný jinam ale rozčilovala bych se, tak to sem psát a vysvětlovat nebudu ) tak že mi ho možná odpustí... sajrajti!
    TAJSO
    TAJSO --- ---
    KEJKA: To dost vypada na to ze by ti spis meli vratit 1589,- kdyz uz nic jineho :)
    KEJKA
    KEJKA --- ---
    Dlouho jsem neměla žádný problémy s bývalým bytem, který od února loňského roku neobývám a mám ukončenou smlouvu... dnes mi přišlo vyúčtováni od společnosti CPI za poslední dva měsíce - leden únor rok 2012, ale nějak mu nerozumím - buď jsem úplně blbá, nebo nevím kde udělali soudruzi chybu

    Jen dodávám, že výpovědní smlouva obsahuje větu, že jsme bez vzájemných pohledávek, a že jim opravdu nic ani za nájem ani za vyúčtování nedlužím...
    nevyznáte se v tom někdo? mohl by mi to někdo prosím vysvětlit? páč já to fakt nechápu
    LODBROG
    LODBROG --- ---
    TAPINA: To bývá v řetězcích na kasách - když máš manko, platíš to ze svého, když přebytek, jsi dobrý pracovník, ale peníze si nechaj :)

    DAWIDOS: Já slyšel že v obchodních domech je běžná praxe, že tam obcházej "spoluobčani" obchody, a prodavačkám (většinou takové ty mladé unuděné blondýny) prodávají drobné zboží všeho druhu (hlavně malé šperky, ale i různé voňavky atd) které nakradli v obchodech okolo.
    A ty prodavačka jim mohou utrhat ruce - hrdé na to jak značkové voňavky používají a jak drahé šperky nosí.Dokonce to sem tam uvedou jako obrovské plus té práce:
    peníze nic moc a nuda jak v brně, ale takových hezkých značkových věcí za minimální cenu...
    TOOMIX
    TOOMIX --- ---
    WOODMAKER: kalhoty kapsy maj ;)
    WOODMAKER: takhle to funguje i v MC's. Měli jsme tam jednu kolegyni, která na drivu tiskla účtenky a přidávala k nim kuponky, za nákup nad XXX, a pak to dávala kámošům. Oni přijeli na drive, něco si objednali, odevzdali k tomu kuponek, a měli třeba navíc Big Mac zadarmo. Na hodinu ji vyhodili, ale managery to stálo každýho 1500,-
    WOODMAKER
    WOODMAKER --- ---
    WOODMAKER: a tím myslím včetně toho, že jim tam DAWIDOS přestane chodit, protože podporují zloděje.
    WOODMAKER
    WOODMAKER --- ---
    Když jsem dělal v SonyCentru, tak byli právě prodavači zodpovědní za to, co jim kdo ukradl a právě prodavači to pak museli platit. Věc podnikatele, jak to funguje imo.
    DAWIDOS
    DAWIDOS --- ---
    KEJKA: no mel sem se aspon zacit rozcilovat a poalat tu pani do prdele, podporovat corkare takovM zpusobem mi prijde jako prasarna. No ja k nim uz xhodit nebudu.
    KEJKA
    KEJKA --- ---
    no já nevim, pořád to tak nějak nemění to, že bere zboží z podbundy čórkaře žeano - před zákazníkama ... ale srdce na ruku, kdo by s tím co dělal...?
    WOODMAKER
    WOODMAKER --- ---
    TOOMIX: jo, do kapsy se to ulít dá. Otázkou je, jestli mají ty jejich nové dresy nějaké kapsy :/
    TOOMIX
    TOOMIX --- ---
    WOODMAKER: McDonald's všechny...ale v kase na drivu se dýška dala ulejt do kapsy ;)
    WOODMAKER
    WOODMAKER --- ---
    TAPINA: McDonalds Olympia Brno for example ... sice trochu jinak, ale dýška jim nemá smysl dávat
    TAPINA
    TAPINA --- ---
    KEJKA: Pokud jí ty peníze nebudou večer v kase chybět, tak byly její. Lidi dávají kolikrát pokladním dýška, a ony chuděry nevědí, co s nima, protože ledaskde mají taková pravidla, že pokladní musí mít svoji peněženku někde v trezoru a nesmí mít u sebe vlastní hotovost. Takže stopit dýško do kapsy nelze, lze jen nechat v pokladně a odevzdat ve prospěch řetězce. To je taky sviňárna, třeba to holt někde řeší takhle.
    MEANDER
    MEANDER --- ---
    KEJKA: Pokud v tom vedoucí nejede taky.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam