Tak se musím podělit o zkušenost s T-Mobile.
Na mé jméno eviduje T-Mobile 3 SIM karty.
Sim A - moje hlasové služby + internet komplet
Sim B - hlasové služby manželka
Sim C - data modem - druhá Sim Internet komplet - karta už rok ztracena
Přišel jsme na pobočku, požádat o přenesení internet komplet ze Sim C na Sim B. Byl jsem ujištěn, že to jde a pán za přepážkou se hned jal nastavovat. Po cca 10min mi oznámil, že je mu opravdu líto, ale pro problémy se systémem, není schopen můj požadavek dokončit. S omluvou mě tedy odkázal na operátora (4603), kde daný problém rovněž vyřeší.
Než jsme se dovolal na operátora, 4x jsem se proklikal přes ten po****ý automat do slepé uličky, takže položit tel. a znova.
Když jsem se při 5tém pokusu dovolal, automat mi oznámil, že bych na hovor s operátorem čekal několik minut a ať zkusím vyřešit svůj problém přes automat, nebo zavolám později - vzdal jsem to.
O dva dny později, jsem odpočat opět zavolal operátora - během následných pokusů dostat se přes ten retardovaný automat, jsem opět začal rudnout, až se to nakonec podařilo.
Slečna byla příjemná, asi 100x zopakovala samozřejmě, není problém atd, až mě nakonec ujistila, že je vše nastaveno, dle mých představ, a že mi o všech změnách příjde SMS a hotovo.
Další den přišla SMS k mému údivu ovšem nebyl Internet komplet deaktivován na Sim C, ale na mé Sim A a zároveň tedy aktivován na Sim B (jak jsme chtěl).
Ještě ten den jsem vyrazil opět na pobočku T-mobile - opět jsme vysvětlil co se stalo a upozornil slečnu, že z prodejny neodejdu, dokud nebudou služby nastaveny tak jak si předsavuji, nebo alespoň do původního stavu. Teprve nyní jsem zjevně narazil na člověka s mozkem, říkal jsem si v duchu, když mi slečna vysvětlovala, že můj požadavek nelze splnit, protože Sim C je pro internet ta hlavní a změnit můžu pouze druhé číslo tedy Sim A - nedá se nic dělat. Záložní plán bylo vrátit vše do původního stavu a na Sim B aktivovat základní balíček internet.
Slečna ochotně vrátila vše do původního stavu, načež jsem tedy pokračoval, že bych chtěl na Sim B aktivovat novou datovou službu a také, že bych potřeboval novou Sim C, protože jsme ji ztratili. Samozřejmě - není problém, po poslední zkušenosti, jsme na tuto frázi mírně alergicky, ale nedal jsem nic znát. Po dalších 5ti minutách bylo tedy vše vyřízeno. Na Sim B byl aktivován základní balíček Internet, stará Sim C, byla nyní deaktivována a dostal jsme obálku s novou SIM.
Byl jsem spokojen - bitva to byla náročná, ale zvítězil jsem! OMYL!!!
Po příjezdu domů jsem zjistil, že manželka (Sim B) nejen, že stále nemá internet, ale nemá ani hlasové služby. Zvednul jsem tedy telefón a volal operátora! :/
Operátor, mě ujistil, že se Sim B, je vše v naprostém pořádku a chyba musí být v telefonu. Dělám v IT, nejsem sice expert na mobilní telefony, ale byl jsme si jist, že zase něco zpackali oni a tak jsem se nedal odbýt! Slečna tedy předala problém technickému oddělení a rozloučili jsme se.
Nespokojen s řešením, jsem pátral dále sám...Zkusil jsem vytáhnout Sim B z telefonu a vyměnit ji za jinou - po ruce byla nová Sim C. Po vložení Sim C do telefonu, bylo možné telefonovat i používat internet. Byl jsme si jist, že problém je se Sim B. Teprve nyní jsme si ovšem uvědomil, že Sim C, nemá hlasové služby aktivní, takže hovor neměl vůbec proběhnout, zavolal jsme tedy znova na svuj tel (Sim A), abych konečě rozlousknul celou záhadu! Paní na pobočce, totiž deaktivovala místo staré Sim C, Sim B, kterou měla moje žena v telefonu, pro jistoto mi do obálky dala novou Sim B......
Aktuální stav tedy je, že máme služby, tak jak jsem chtěl, ikdyž o novou Sim C už nemám odvahu žádat. Stálo mě to spousty a spousty nervů a také času. Během posledních 5 dní jsem byl 2x na pobočce T-Mobile, 4x mluvil s operátorem a asi 30x se marně pokoušel proklikat skrze automat na zákaznické lince a to vše proto, abych aktivoval na Sim B datový tarif.....
Ať žije T-Mobile!