• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    TETA_JELENACestujeme s detmi...kdykoli a kamkoli
    CEPAL
    CEPAL --- ---
    TRAMIN: Je teda fakt, ze moje dcera od narozeni, a zarim ji to drzi (bude ji 11), sedne do auta a za 10 minut spi, od miminka... kdyz ji bylo 8 mesicu, sbsolvovsla autem cestu Praha - Primosten (a zpatky), a byla z cele rodiny nejvic v pohode.
    CEPAL
    CEPAL --- ---
    TRAMIN: Jen jsem napsal, jak bych to resil ja...
    KATIA
    KATIA --- ---
    TRAMIN: osobně bych se trochu bála přestupu, sama s tím mám nic moc zkušenosti kvůli uším, jak je to dvakrát rychle za sebou.
    TRAMIN
    TRAMIN --- ---
    CEPAL: spatne ctes. ja bud poletim pulku cesty nebo celou obloukem. moje dite dyl nez dve hodiny v aute neudrzis. nikde nepisu o jizde pres Mnichov, ale ze tam je prestup na letadlo.
    tu trasu znam sedm let nejmin jednou rocne (s octavia II, bmw 3, bmw x3 a bohuzel i nejake suv peugeot) a prave ciste auto neni v planu. spis jak vypadaji prestupy s detma atd. kdyby sla lepsi trida,milerada si ji zaplatim,ale do Basel litaji nizkonakladovky
    CEPAL
    CEPAL --- ---
    TRAMIN: Tohle je strasne individualni. Ja rad ridim a jsem rad nezacislej na jizdnim radu. Cestou autem bych se s deckem stavil na zradlylko v Andechsu za Mnichovem, na svacinku nekde v horach atd. Ale kdybych mel omezenej cas, mozna bych letel.

    Taky zalezi na tom, jaka varianta kolik stoji a jak moc mi na tech penezich zalezi.

    Dalsi vec, kdyz pojedu svym autem (musi to byt auto vhodny na takovou cestu, asi ne shnila Skoda Felicia 1.3 LX :-) ), tak mam kndispozici auto, ktery neni z pujcovny, a muzu s nim i v destinaci operovat dle libosti, treba prekrocit hranice do Francie, Lichtensteinu nebo Rakouska bez nejakyho priplatku atp.

    Je tunjeste faktor unavy. Ridit auto do Bernu, byt po dalnici a byt je to sebekomfortnejsi auto, asi unavi vic nez ten let. Inkdyz ja kdysi jel starsim Saabem z Basileje do Prahy na jedno natankovani (jentaktak) a po 7 hodinach jsem byl jako rybicka, jel jsem 125km/h pres Nemecko, na pohodu (a na spotrebu) a fakt takova cesta skoro vubec neunavila, az jsem byl dost prekvapenej, ze uznjsem doma, kdyz jsem prijel...
    TRAMIN
    TRAMIN --- ---
    STARDAY: casove je prestup asi o dve az tri hodiny delsi,tak prave furt nevim. zacpy?ja mela zatim vzdycky pocit,ze akorat ve meste a jinak klid
    STARDAY
    STARDAY --- ---
    TRAMIN: vzhledem k zacpam mezi bernem a basileji bych letela primo do bernu
    TRAMIN
    TRAMIN --- ---
    kdyz si muzu vybrat ze dvou variant cest,ktera vam prijde lepsi pro cestovani ja+rocni dite?
    letecky do Basel a pak autem do Bernu (nutno cekat na pritele s autem atd). nebo letecky do Bernu ovsem pres Mnichov nebo jiny prestup?
    BEBERA
    BEBERA --- ---
    LORAIN: Mně to přijde geniální. Jedeme letos na dovolenou letecky, přepravovat se budeme denně v různých autech (auto příbuzných, auto z půjčovny, taxi), kdybych měla po dětech chtít, aby v ruce tahaly podsedák, v lepším případě to skončí tak, že budu dva podsedáky tahat já, v horším případě ho někde položí a zapomenou. Takhle jen dohlédnu, aby si složili bazmek do batohu...
    STARDAY
    STARDAY --- ---
    ANDREJKA: Treba ryanair zdarma prepravuje 2 kusy baby equipment - kocarek a autosedacku nebo cestovni postylku. Je dobry mit na to nejaky obal
    LORAIN
    LORAIN --- ---
    MEDVED007: MEDVED007: Tohle je fakt malé a normálních podsedáků bychom měli za tu dobu už právě xy. Pro nás navíc velká výhoda, že je variabilně nastavitelná šířka a při třech dětech a různých autech k dispozici není vždycky zaručeno, že se tři supermarketové podsedáky vedle sebe dozadu vejdou. Resp. spíš se vejdou jen výjimečně a tohle náš problém celkem dobře vyřeší. Netvrdím, že je to nejlepší věc na světě, ale svoje výhody to prostě má. A s důvěrou je to jako každý podsedák či sedačka - když je to připoutané pořádně a dle instrukcí, je to bezpečné. Nebezpečí začíná při špatném užívání. Spíš je to pro děti nezvyklé nebo míň pohodlné, právě tím, že oproti normální autosedačce sedí relativně nízko a že nejsou zvyklé mít pás přes nohy.
    INUSHKA
    INUSHKA --- ---
    Já bych k tomu asi neměla dostatečnou důvěru, abych na to posadila dítě. Možná nouzově na tu cestu z letiště do hotelu nebo tak, ale ne nějak pravidelně. Ale fakt bych brala něco takového pro sebe, aby mi pásy nešly přes krk. Na zadních sedadlech s tím často mívám problémy (na předních už se naštěstí ve většině aut dají pásy výškově nastavit).
    MONI
    MONI --- ---
    NIXMA: Na webu výrobce uvádějí 4-12 let.
    MEDVED007
    MEDVED007 --- ---
    LORAIN: ale zase pro sedmileté dítě už bych neřešila takovou speciální vychytávku, ale nechala bych ho vzít do letadla do ruky normální podsedák, který koupíš v xy supermarketech za 150 Kc a případně bych ho v cílové destinaci nechala (nebo vzala domů) podle úvahy...aspoň my to tak s většíma dětma řešili...
    LORAIN
    LORAIN --- ---
    NIXMA: Naše děti měly tři roky, když jsme to objednávali, a už to šlo. Brblaly, že nic nevidí z okna, protože byly níž než s normální autosedačkou. Ale fyzicky to už bylo OK. Samozřejmě sedmileťák to má lepší a zvládá si to i sám zapnout.
    NIXMA
    NIXMA --- ---
    LORAIN: a pro jak stare dite bys to uz pouzila?
    LORAIN
    LORAIN --- ---
    INUSHKA: Mám za to, že jo. Objednali jsme to někdy na podzim a na dodání jsme čekali do května, než to schválili pro EU.
    Regulatory Approval — mifold
    http://www.mifold.com/regulatory-approval/
    INUSHKA
    INUSHKA --- ---
    LORAIN: A je to v ČR schváleno k použití?
    ZEMINO
    ZEMINO --- ---
    Kdyby se chystala hromadná objednavka,tak se ráda přidám :)
    INUSHKA
    INUSHKA --- ---
    LORAIN: Asi úplně nechápu, jak to funguje, ale chci to pro sebe! :-D
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam