• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    TETA_JELENACestujeme s detmi...kdykoli a kamkoli
    Cestujete s vasimi ratolestmi? Mate tipy na pekna mista pro deti v Cechach ci jinem kraji? Cestujete autem, vlakem, na kole, letadlem ci pesky? Vite o peknem, levnem ubytovani zamerenem pro deti? ...SUP SEM S VASIMI ZKUSENOSTMI. CESTOVAT SE DA V JAKEMKOLI ROCNIM OBDOBI.
    rozbalit záhlaví
    IKARIE
    IKARIE --- ---
    STARDAY:
    SAAYURI:
    erlebachova bouda! tam byl ted dle instagramu lukas hejlik a vypadalo to krasne. uz to studuju, cekala jsem teda vetsi palku za ubytko. diky :)
    STARDAY
    STARDAY --- ---
    IKARIE: Kladenka. Muzete odtamtud pesky. Nebo erlebachova bouda
    IKARIE
    IKARIE --- ---
    chteli bychom si v lete vyslapnout s 2letym na snezku - doporucite ubytko v rozumnem dojezdu, ideal nejaky baby friendly penzion se zahradou a zazemim pro deti? kdyby mel bazen nebo wellness tak sem ochotna si priplatit, ale neni podminkou.
    ANNAWA
    ANNAWA --- ---
    ALMADORA: se stanem - velký se staví o dost dele, dále se bali. Jako ze o dost dele.
    ANNAWA
    ANNAWA --- ---
    ALMADORA: ano, dnes tedy uz je detem sedm a skoro tri, ale pod stan jezdi od malinka, i na divoko jsme párkrát byli.
    Z toho, co píšeš, není nezbytné nic, zásadní je dětské nepromokave oblečení a holinky, ona taková ranní rosa...
    Lednička mi nikdy na mysl nepřišla, my d mužem mame samonafukovaci karimatky, ty jsou fajn, pokud, tak už poradny, ať je to pohodlí znát. Děti je nepotrebujou.
    Vařič bereme vzdycky, máme minimalisticky na plyn, kafe pro rodiče je druhy zaklad.
    Stany mame dvou velikostí. Jeden maly, na dve noci uplne ok, od cca tri výše stavíme velky rodinny - ten uz se tedy musí vozit autem, je ro těžká věc. Na takové stanovani pak bereme vysokou nafukovací matraci a skauti prominou, klidně i naši peřinu ;-) Ale jinak spacáky, dětem vzdycky jen spacáky.