• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    GREGIAntiky/Bazary/Zastavárny a vše okolo starožitností
    KANAREK1
    KANAREK1 --- ---
    THE_MIRACLE: taky nejsem odborník, ale zdá se mi, že zadní strana vůbec nekoresponduje s tou přední. Taky se mi to zdá jako obyč dřevo pravděpodobně ten smrk, ty čouhající hřebíky, nijak obroušené. Předek je ale hezky vyvedený. Nech si z toho antiku poslat další informace. Ať ti vyfotí zadek a pak to můžeš porovnat.
    Trochu to vypadá, jako kdyby někdo zadní stranu dělal novou jen tak na rychlo nebo je to běžnější výrobek.
    Jak ale říkám, odborník nejsem, takže naprosto laický názor.
    GREGI
    GREGI --- ---
    sry mobil:)
    GREGI
    GREGI --- ---
    fungujou?:) zezadu to nevypada moc hezky dost spinavy a oloupany drevo... navic mi prijde ze je tobakorat smrk nebo neco dosz nekvalitniho takzr ja byh za to rozhodne moc nedal... ale absolutne se v tom nevyznam takze me moc neposlouchej;) ale kdyby byly cisty a funkcni rozhodne dostanes vic
    THE_MIRACLE:
    THE_MIRACLE
    THE_MIRACLE --- ---
    THE_MIRACLE: Hodně podobné mi připadá toto:
    Antique Patrice | starožitnictví, starožitnosti, Brno
    http://www.antique-patrice.cz/cz/prodej/detail/hraci-ramove-hodiny/938

Ale je jasné, že ty jsou asi ve 100 % stavu. Otázkou je, jestli právě třeba není víc ceněno, že to je ještě stav původní. To je tak, když člověk vůbec neví, která bije :-).
    THE_MIRACLE
    THE_MIRACLE --- ---
    HANELA:
    GHOSTDOGG: Jinak vám oběma děkuju za tip.
    THE_MIRACLE
    THE_MIRACLE --- ---
    Tak mám reálné fotky, nebyl by tu někdo ochotný alespoň nasatřelit? Volalo mi pár lidí, je mi jasný, že co jsem našel na netu podobné za cca 60.000,- za to nedostanu, ale zatím mám nabídky 2x 1500,- a 1x 4000,-, což mi připadá fakt málo i na stav, ve kterém jsou. Fotky jsou tady:
    the-miracle | Hodiny – rajce.net
    http://the-miracle.rajce.idnes.cz/Hodiny