• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    GREGIAntiky/Bazary/Zastavárny a vše okolo starožitností
    KANAREK1
    KANAREK1 --- ---
    MOMOTARO: Nejsem na ně odborník, ale líbí se mi jak porcelán, tak jiné serepetičky (víc tedy koukám na Japonsko) :) Můžeme o tom klidně kecnout a pokud by bylo nějaké české fórum, kde se o tom baví odborníci, tak bych přivítal nějaké info.

Jinak všeobecně, víte o nějakém internetovém fóru, kde se probírá téma starožitného porcelánu, případně jeho restaurování?
    HANELA
    HANELA --- ---
    MOMOTARO: dyk jo, nemyslela jsem to zle.
    MOMOTARO
    MOMOTARO --- ---
    HANELA: zvláštní dotaz... napsal jsem, jestli se starožitnostěm z Číny a Japonska někdo věnuje, to může znamenar třeba i chodit na výstavy, do museí a číst o nich knihy, prostě jsem se ptal jestli tu není spřízněná duše k tomuto tématu.
    Jinak to asi nemá cenu rozvíjet či vyvracet nějaký blud, klidně buď na vážce dál :P
    HANELA
    HANELA --- ---
    GREGI: pro mě ne :)
    GREGI
    GREGI --- ---
    HANELA: takze vec z druhe svetove pro tebe neni starozitnost?:))
    HANELA
    HANELA --- ---
    ECLECTICA: tak do konce 19. století?
    ECLECTICA
    ECLECTICA --- ---
    HANELA: tj. jak staré?
    HANELA
    HANELA --- ---
    ECLECTICA: njn, tak to je jiná, já mám starožitnosti zafixované jako opravdu staré věci :)
    ECLECTICA
    ECLECTICA --- ---
    HANELA: za starožitnost se považuje třeba čínský porcelán z 50. let.
    GREGI
    GREGI --- ---
    HANELA: co je to za dotaz? jako u jakychkoliv starozitnosti odkudkoliv ze sveta se v tom clovek musi vyznat aby poznal original od fejku
    HANELA
    HANELA --- ---
    MOMOTARO: a jsou to opravdu starožitnosti? Zrovna v případě Číny bych byl byla na vážkách.
    MOMOTARO
    MOMOTARO --- ---