• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    ROTTWEILERHearthstone : "wild hrajou zas jen loseri co nemaji na standard"
    _DOMINIK_
    _DOMINIK_ --- ---
    WENDEL: KVIIIK: ehm, ood warrior porad existuje. stejne tak odd pally, even pally a even shaman aggro hunterum strasne nakladaj (vsechno velmi popularni decky, ktery krom level upu ban nezasahne)
    WENDEL
    WENDEL --- ---
    KVIIIK: :)

    WENDEL
    WENDEL --- ---
    SPAJDA02: Grumble battlecry: Return YOUR OTHER minions to your hand. To samé bounce efekty. Momentálně teda v HS neexistuje karta, která by měla battlecry vrať tuhle kartu zpět do ruky. Při mana costu 9 je dost těžký zahrát s tím něco, co ti ho do tý ruky vrátí (asi jen coin + malá panda).
    _DOMINIK_
    _DOMINIK_ --- ---
    SPAJDA02: shudderwock pred nerfem spustil saronite battlecry - udelal svoji kopii - a po nem si tuhle kopii vratil na ruku grumble nebo zola triggerem. tedka si vrati na ruku saronita, protoze ten uz ted nebude delat kopie, ale 2/3 taunty
    SPAJDA02
    SPAJDA02 --- ---
    WENDEL: jakou kartu tedy shudderwork zkopíruje?
    WENDEL
    WENDEL --- ---
    J4C0B1M: Jeden o koze, druhej o voze :)
    J4C0B1M
    J4C0B1M --- ---
    WENDEL: a já si myslim, že by v každý expanzi neměla existovat stupidní variace warlock zoo, která tu snad byla v každý metě od vydání HS ¯\_(ツ)_/¯ každýho názor no
    WENDEL
    WENDEL --- ---
    DOOMGUY: Přesně, poslal bych basic+classic na odpočinek a klidně uvítal 4 expanze ročně. Na druhou stranu by nový hráči museli dostávat víc packů, protože by prostě neměli karty na hru do začátku.
    WENDEL
    WENDEL --- ---
    J4C0B1M: Ale však ať klidně udělají silnou ramp kartu v nějaký expanzi, jen si prostě myslim, že by neměla být k dispozici pořád.


    SPAJDA02: Změnou saronite se zruší infinite kombo, protože shudderwock nedá do ruky kopii sama sebe
    DOOMGUY
    DOOMGUY --- ---
    ja bych nechal kazdy classe 3 perfektne vybalancovany karty, ktery jsou nejak strasne ikonicky pro ten class, kdyz uz to musi byt a celej basic set poslal do prdele. tim by se jim uvolnily ruce pri delani novejch karet a mohly by delat trochu min meh expanze. nevim, jako puvodne se ten basic set zdal jako dobrej napad, ale myslim, ze je to hodne svazuje.
    FLAD
    FLAD --- ---
    KVIIIK: Já hraju wild, takže 3 AOE nebo freeze mage + 2 spelleater a nemám s ním problém :-)
    FLAD
    FLAD --- ---
    Mně ten kingsbane přijde OK - je to jediná karta co nejde rozumně counterovat jak neexistuje silence na zbraně. Ve skutečnosti ten lifesteal byl nejhorší, protože to byl nebránitelný instaheal. Zbytek je OK, jako analogie Growlhowlu.

    Z druida jsem rozpačitej - přijde mi, že obě ty karty najednou dost sráží rampu - jedna by dávala smysl, takhle je to vzhledem ke slabým AOE dost divný.
    KVIIIK
    KVIIIK --- ---
    WENDEL: tip na metu? aggro hunter kam se podíváš :(

    imho zdražit kingsbane na 3 many by taky mohlo pomoci
    SPAJDA02
    SPAJDA02 --- ---
    ten nerf WG je hodně silný až za hranou. Ostatní pohoda, nechápu co řeší shudderworka ten bude silnej pořád. Nechápu nenerf kings bane na dvě až tři many.
    J4C0B1M
    J4C0B1M --- ---
    WENDEL: To by přece taky nikdy bejt neměla ne? To je celá strategie rampu...

    nerflo se za druida minimálně Innervate, FoN, Keeper of the Grove, Ancient of Lore a teď další dvě...

    WENDEL
    WENDEL --- ---
    J4C0B1M: Netvrdím, že UI je úplně v pořádku. Jde mi o to, že pokud tady pořád bude silnej ramp, tak to hrozně limituje card design novejch karet, aby nebyly moc OP. To, že druid měl nejsilnější basic a classic karty z něj dělalo classu, která snad nikdy (!) v historii HS neměla slabej okamžik.

    Když to porovnáš s basic a classic kartama např. Priesta nebo Warriora, tak to prostě nedává smysl. Tyhle karty by neměly bejt moc silný samy o sobě, protože pak je úplně jedno, jaký karty přijdou v nový expanzi... vždycky tady totiž bude strategie ramp -> ramp -> powerful stuff což je kombinace, která nikdy nebude slabá.
    J4C0B1M
    J4C0B1M --- ---
    WENDEL: takže UI je naprosto v pořádku, protože odrotuje že ano

    Ramp karty by přece neměly být zlo, zlo jsou karty které za ty extra mana krystaly můžeme hrát, ne?
    WENDEL
    WENDEL --- ---
    KVIIIK: Nerfy jsou imho přímo skvělý... WG i Nourish jsou moc OP na basic/classic set - ty ten nerf potřebovali už dlouho.
    S leeching posion taky souhlas, rogue se nemá healovat a mít konzistetní heal +10 každý kolo je prostě nonsense. Saronite sice zabije Shudderwocka (což mi moc nevadí), ale zároveň oslabí zoo - ale asi taky ok. Level up! nehodnotím, protože celej gameplay odd paladina nestojí za komentář.

    Nějaké tipy na metu? Návrat warriora a control decků? Nezlobil bych se.
    J4C0B1M
    J4C0B1M --- ---
    jj super změny, zase se balancují classic karty a neřeší se sračky co jsou nový
    _DOMINIK_
    _DOMINIK_ --- ---
    LEDOFREDO: supr zmeny! odd paladin nikomu chybet nebude (resp asi bude dobrej i bez level-upu) a druid mel dostat kladivem uz davno. to bylo az k placi!

    XINDL: kingsbane bude hratelnej i tak (akorat asi ted spis vic v aggro-pirate variaci, ja to tak hraju uz ted)
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam