• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    ROTTWEILERHearthstone : "wild hrajou zas jen loseri co nemaji na standard"
    WENDEL
    WENDEL --- ---
    MATHES: Máš pravdu, každej si najde co ho baví... ale u toho, kdo decky vymýšlí je myslím větší pravděpodobnost, že u hry zůstane...

    Když jedeš netdecking, tak stačí aby ti nesedla meta a najednou tě ta hra prostě nebaví. Když se snažíš vymyslet jak porazit to co tě nebaví, tak to je o něčem jiném.
    MATHES
    MATHES --- ---
    KOZLIKK: ale to je prece kravina - kazdej si najde to co ho bavi. nekoho bavi vymejslet, stavet a testovat decky. nekoho ne.

    kazani "jak se to ma delat aby to bylo spravne" je v kontextu HRANI HER fakt divocina.
    SUNBEAM
    SUNBEAM --- ---
    KOZLIKK:no ale ty hey už také s něčím takovým počítají při vývoji přeci. Vývojáři by byli hloupí, kdyby nepočítali. Navíc vždy si člověk může dělat věci po svém bez návodů. to je přeci volba každého konkrétního hráče.
    Další věc je, že ty decky a návodů musí někdo vymýšlet.
    DOCKINEZ
    DOCKINEZ --- ---
    Mně tam chybí smysluplnej single player na grindění goldu a ladění balíku.

    Alternativou k netdeckingu je v kazdy CCG limited - a zatimco treba v tom Eternalu jsou drafty, kdy si skutecne posilate booster okolo stolu a ma smyslu dumat nad tim, ktera barva je otevrena, co sváčnout hned a co obejde stůl, Arena v HS je proste vysmech.

    V HS je malo skillu, evasion v podstate neexistuje, multicolor karty nejsou...
    MATHES
    MATHES --- ---
    LEDOFREDO: ale picu - tu hru zabiji malej card pool, mala variabilita a hrozne drahej upkeep.

    KAJJAK: HS hraju (nebo uz spis hral jsem?) od prvni adventury naxu - tedy pokud jsem s hs skoncil nekdy loni v lete, tak jsem tu hru hral aktivne 4 roky. vyrok "Ale chapu ze kdyz clovek hraje netdecky ze ho to muze rychle prestat bavit..." je fakt retardovanej bullshit.

    MTG hraju uz skoro 20 let. Netdecking v MTG existuje od boomu internetu.

    Ma MTG kvuli problem kvuli netdeckingu?

    Ne nema.
    LEDOFREDO
    LEDOFREDO --- ---
    musim tady dat pelecek Kajjakovi a souvisi to s tim co psal Zappo - tu hru hrozne poskozuje netdecking, kdyby si kazdej stavel svoje decky byla by ta zabava uplne jinde
    LEDOFREDO
    LEDOFREDO --- ---
    MATHES: imo Brodak, stejne jako Morheime asi videli kam se otaci kormidlo korporatu Activision-blizzard a nechteli na ty lodi uz plout .. viz vsechny dalsi odchody v posledni dobe, viz poprava hots, viz velky vyhazovy predevcirem atd.
    CUZMAN
    CUZMAN --- ---
    BRAWL je super warrior op
    PHOBOS99
    PHOBOS99 --- ---
    Já už to 2 týdny nehrál a můžu to každýmu jen doporučit. Ta hra za ten čas nestojí
    KAJJAK
    KAJJAK --- ---
    Me to porad bavi, stavet a vylepsovat vlastni deck na standardu se tak rychle neomrzi... Ale chapu ze kdyz clovek hraje netdecky ze ho to muze rychle prestat bavit...
    DOCKINEZ
    DOCKINEZ --- ---
    Mne na HS nejvic vadilo, ze poslednich x mesicu delam vocasa nekomu, kdo se ani nesnazi. Clovek ma nejakou sebeuctu, ze jo.

    Proti tomu je automaticka manova krivka, celkove omezeny moznosti (takze az ten samej deck potkam priste, tak prohraju znovu a stejne, at udelam cokoliv), mince atd. uplna malickost.
    MATHES
    MATHES --- ---
    _KOFILA_: Ben Brodak hadam videl jak vypada future meta a sel do hajzlu

    Ale dobre, kdyz to vezmu za sebe - nejvic jsem hral jeste nez zavedli sezony a rotace, bylo to takovy "rychlejsi jednodussi mtg s prijemnym klientem" - vzhledem k tomu, ze v ty dobe byla jedina moznost jak hrat MTG modo, tak jsem hral HS, kdyz jsem nemel chut se "s tim hodinu a pul klikat" ale jen si zahrat par her.

    Postupem casu jsem hral min a min. Takhle zpetne za to mohl asi classic set, protoze pokud nevyslo neco vylozene "build around me and we will break the game together" (patron warr / old gods decky / jade decky), tak clovek vlastne hral porad tretinu decku stejnou bez ohledu na format a vlastne ani obdobi ve kterym hral.

    Kdyz se podivam treba na vsechny druid decky, co jsem kdy hral, tak vsechny hrali stejnejch 6-8 karet, coz fakt neni malo (nez dostali nerfem).

    Hrozne dlouhou dobu taky Blizz neresil "entry barrieru" - tj to, ze s kazdou expanzi je vstup do hry tezsi a tezsi a ze 3 packy novy sady je fakt jak hodis boty do chodby.

    Jediny co me u ty hry realtivne udrzelo byl single player content. Za poslednich 6 mesicu jsem urcite vic nahral v SP nez na ladderu, protoze ladder je pocitove "the same shit all over and over again" - vyjde nova sada, objevi se broken shit deck - blizzu trva min 2 mesice to fixnout (bcs chceme prodat novej produkt, kde to novy op combo je - kombo je samozrejme postaveny na novy legendarce, nebo radsi vic legendarkach, at z toho mame nejakej vejvar, nez to lidem nerfnem into oblivion). Pro hrace na ladderu je to pak frustrace, protoze vidi, ze to je po kazdym setu to samy dokola (a vymluva - ze to je na moc zarizeni, takze je nerf slozitej mi prijde fakt strasne hloupa).
    KVIIIK
    KVIIIK --- ---
    ZAPPO: na standardu souhlas, ale pak je tu ještě wild a ten imho docela funguje. S každou další expanzí se rozšiřuje variabilita a leckeré rok staré "net decky" fungují i po dvou expanzích pořád podobně.
    WENDEL
    WENDEL --- ---
    Tuším, že Iksar někde mluvil o tom, že chtějí dělat achievmenty pro ranked i arenu každý měsíc... že chápe, že každý den udělat quest je extremně málo pro to, aby se hra udržela. Jde jen o to, aby hs do tý doby neumřelo.

    Já bych uvítal spuštění nějakejch tematickejch herních událostí... aby tam byly nějaký dlohodobější questy, za nějakou rozumnou odměnu. Třeba máš měsíc abys vyhrál s každou classou 20x a dostaneš třeba 3 packy.

    Jinak už 2 měsíce nedělám pravidelně ani daily... unavuje mě infinite value a strašně se těším na rotaci KoFT. DK byly na začátku zábavný (imho peak hs, i vzhledem k lore), ale pak zjistíš, že hraješ hrozně her, který jsou jen o tom, kdo lízne 1 kartu z balíku dřív a na ničem jinym skoro nezáleží.
    ONDRA_PATA
    ONDRA_PATA --- ---
    asi to nebude uplne ten duvod,ale podle me to brzy vyhnije z duvodu activisionu.kdyz vidim,jak hnije diablo po jejich prichodu,jak nekolik velkych jmen odeslo a to v ne dlouhy dobe kolem prevzeti activisionem... podle me blizz pomalu konci.
    ted prijde diablo na mobily, ctyrka bude nejaka sracka typu fortnite,protoze deti a prachy zejo...
    LEDOFREDO
    LEDOFREDO --- ---
    tech duvodu je urcite kopec, nektere se ted synergicky potkavaji a nasobi to negativni efekt (napr. jsme tesne pred rotaci, extremne silne expanze FT a KnC - takze mety jsou i pres dalsi epxanze hodne podobne) - me hlavne zajima jestli dojde nebo nedojde k obrodě, protože ty co jsem vyse jmenoval tak treba zmeni za mesic konec HS roku .. a nebo je opravdu HS uz za zenitem a nepomuze nic

    me by treba ty veci vyse ani tak nevadili, ale vadi mi pomale upravy mety a malo novych eventu, achievmentu, rozsireni, ktere by hru udrzovali svezi a bylo co objevovat a dosahovat ... ja fakt nechapu jak to muzou ty streameri hrat 5 let v kuse skoro kazdej den x hodin, to je na chocholouska , z toho snad ani nejde vinit tu hru :)
    XINDL
    XINDL --- ---
    _KOFILA_: Ja si myslim, ze velkej efekt v tom ma vydani dalsich karetnich her. Kdyz zacinal HS, byla to jedina CCG free to play online. Ted je HS, MtG, Gwent, Eternal,... Ja osobne jsem presel k eternalu, kterej je imho vice f2p friendly, nabizi vice moznosti a vice se podoba MtG. Takze moje laska ke CCG stale pretrvava, akorat ji ted venuju mnohem vice Eternalu
    NAPOSPAS
    NAPOSPAS --- ---
    Taky tomu uz tolik nedavam, snazim se pravidelne dostat na rank 5 pro dust, ale obcas jsem uz tak otraveny, ze se to ne vzdy podari.
    Urcite je to drazsi, nejde jen o 3x50$, ale zrusili adventures (vecna skoda imo, soucasne solo adv jsou jen slaby odvar) a v kazde edici je podstatne vic lege. Byl na redditu i clanek, kde rozebirali prumernou cenu rank 1 decku pred par lety a ted a bylo tam vyrazne zvyseni.

    RNG to myslim nebude, to bylo vysoke odjakziva, spis mi prijde spatny a ne moc zabavny ten card design a taky uz tolikrat zminovany vecny classic set.
    AZIM
    AZIM --- ---
    AZIM: ty prachy to zase takovy nestoji, kdyz to chces hrat tak das 50 dolaru 3x rocne, kolik stoji AAA hra na xbox nebo psko ? uplne stejne, spis vic ... a taky si koupis minimalne tri rocne, takze na monetizaci bych to uplne nevidel ... za mne je to takhle trosku lepsi nez kdyz by to bylo free, akorat by to hralo vic malejch smradu ...
    AZIM
    AZIM --- ---
    _KOFILA_: za mne je to hlavne card design ... x krat s necim prijdou a nedotahnou to do konce, nebo jim trva nerf moc dlouho a pak je bud spatne udelanej nebo tu dotycnou kartu zabije uplne ze se nehraje ani ve wildu, chtelo by to castejsi updaty, treba balance changes kazdy tyden nebo dva ... tim by se nestalo ze jeden archetyp vladne vsem 3-4 mesice(jako se uz x krat stalo) a lidi to bude vic bavit ...
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam