_DOMINIK_: ahoj, ano rychli deck si s magom poradi, ak to teda stihne do 5teho kola, potom uz ide mage svojich mountin giantov a tych tauntikov 7/8 (fajn ked ich tam rozmnozi tak 3-4 za kolo), ak mu to nepride, tak si pri jeho prelizavani najskor pockam do 7meho kola
ano brawl je dobry, ale v late game ani 4 mass removali nestacia (ci uz warrior alebo shaman), kedze ma obvykle 2 balickove Conj Call a aspon jednu si vzdy discoverne, takze si to pouzite pekne aj 6x
najefektivnejsi je teda hunter, len mi proste vadi, ze countrom je rush, a neexistuje fajn countrer v late game, pre mna znamena, ze coutner strategia by mala byt lacnejsia ako to co countruje, a mala by existovat aj reakcna a nie iba preventivna (v zmysle, znic ho skor nez pride superlacne a supersilne combo)
ako pustit Khadgara za 2 manu spolu Conjurers Calling v twincaste za 3, to je uplna sialenost a unbalance, Khadgar by aj mohol ostat ako je, i iked si myslim ze by mal byt za 3 mmana, ale Conjurer Calling by nemal byt twincast a mal by stat aspon 4 many (kedze zduplikuje akekolvek hovado), priest si za 4 many vynda random creaturu z balicka nepriatela (a to ani nevie v akej hodnote duplikuje moze si vytiahnut murloka alebo nejaku inu shit creature)
to ani nehovorim ako vseobecny narast nalizavania za kazdu classu posilnil mountin gianta, ktory by mal startovat za tychto okolnosti na 14ke a nie na 12ke (co tam tarmogoyf v magicu je uplne slabota proti nemu, co sa v dobrych balickoch dostal tak na 5/6ku v tretom kole)
kedysi bola rozhodne lepsia meta, proste nejake klasa a build mala sancu vyhrat nad inou az 60-80%, ale nebolo to determinovane a neboli tak specificke countre