• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    MOMENTKávovary - mašiny, mašinfírové a jejich spokojení cestující
    VASEKT
    VASEKT --- ---
    MOMENT: Carimali Uno - SUPER volba! Je to "P" nebo "E" ?
    KOLU
    KOLU --- ---
    sorry, ale...
    Lemongrab - UNACCEPTABLE!
    https://www.youtube.com/watch?v=lBgp3OcQUDQ
    RATTKIN
    RATTKIN --- ---
    Mašinka asi na Vás moc lowend, ale jsem začátečník, tak zatím spokojenost:


    JOSKA_CZ
    JOSKA_CZ --- ---
    KOC256: tohle mi asi neprojde, zasraný kávovar vodním kamenem není úplně chyba přístroje. Zkusím pro příště nějaký filtr

    KOLU: díky, vypadají solidně. Určitě zkusím.
    KOC256
    KOC256 --- ---
    JOSKA_CZ:
    rok a pul... reklamace? :)
    KOLU
    KOLU --- ---
    JOSKA_CZ
    JOSKA_CZ --- ---
    KOLU:díky, ale moje inženýrské schopnosti končí na těch 2 šroubcích a zhodnocení stavu. Poptám raději někde v Praze servis.
    KOLU
    KOLU --- ---
    JOSKA_CZ: jinak jestli to hodlas odvapnovat, tak radeji rozebrany na dily.
    KOLU
    KOLU --- ---
    JOSKA_CZ: kdyz to odvapnis, potece to pravdepodobne jeste vic. jestli se dobre pamatuju, tak je na tom kovovym (chromovana mosaz) kolenu o-krouzek. ten bych zkusil vymenit jako prvni. joa neni od veci to pustit rozebrany, abys videl, odkud to skutecne chcije.
    jestli jsi z prahy tak dobrej vyber o-krouzku maj v ulici Jeremenkova u zastavky pod pekarkou v autodilech... joa doma mam kdyztak nahradni tesneni k pace, nevyuzity.
    JOSKA_CZ
    JOSKA_CZ --- ---
    Ahoj, potřeboval bych poradit. Mám Gaggia Classic. Ccca rok starou a může za sebou mít tak 800 kafí. Snažím se jí udržovat, backflush každých pár dní, jednou za 2 měsíce čištění detergentem.