• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    BRAMBOREENAMycelium -- Nejdůležitější věci se odehrají vskrytu...
    SHEALA
    SHEALA --- ---
    WITTGENSTEIN: aha nene, pokud postavíš vodu na čaj a díváš se na ni, a potřebuješ ten čaj, tak se neuvaří. Stávalo se nám to když jsme hráli dračí doupě, cím víc jsmed byli zmrzlý, tím dýl tvralo než šlo zalít čaj. Taky se nám stalo že jsme se tak zabrali do hry, že kluk co to vedl na vodu na čaj zapoměl a z tranzu nás probral smrad rozpouštějícího se plastu. Vyvařila se voda a konvice měla plastový držátko, co se začlo roztékat.
    HYPERION
    HYPERION --- ---
    I Harper Leeová to nakonec vzdala a už to nemohla dál poslouchat...
    HYPERION
    HYPERION --- ---
    THOMASMORTA: Tak ono se to přirozeně nemusí vázat pouze na série knih, ale na knihy daného autora obecně...
    IDLE
    IDLE --- ---
    Já si myslím, že to čtenářské volání po dalších dílech je naprosto normální, akorát to vyzní jinak, pokud probíhá v diskusi, kterou si autor může přečíst.
    RIP
    RIP --- ---
    HYPERION: "Pane docente, jestli už konečně nevydáte pátý díl svého pojednání o hláskových změnách ve staroakkadštině, tohle koťátko zemře!"
    THOMASMORTA
    THOMASMORTA --- ---
    HYPERION: Nepodceňoval bych vliv toho, že autor "seriózní literatury" raději napíše jeden tisícistránkový opus, než pět dvousetstránkových dílů ságy. To dost omezuje efekt "já chci vědět, jak to bude pokračovat":-)
    HYPERION
    HYPERION --- ---
    RIP: Řekl bych, že i čtenáři seriózní literatury bombardují své autory, kdy už konečně vydají něco nového, v tom to nebude :-)
    WITTGENSTEIN
    WITTGENSTEIN --- ---
    SHEALA: Efekt čajové konvičky? Jakože čaj při nalévání z konvičky přilne k hubičce a cvrndá pak po stole? Tedy jakože místo aby Vilma odevzdala rukopis, bude mít po domě jen různé ocintky a fragmenty, které v nejlepším případě uvidí příslušníci její rodiny? :)
    RIP
    RIP --- ---
    HYPERION: Neblbni, kdyby(sme) nebyli jako děcka, četli by jen samou seriózní literaturu a my bysme skončili na pracáku.
    MISOJOGI1
    MISOJOGI1 --- ---
    necakal som to ale vazne je to dobre, doslova to hlcem takze ked skoncim stvrty diel tak budem mat abstak ... dokial nevyjde piaty diel
    HYPERION
    HYPERION --- ---
    Už dávno mě nepřekvapuje, když se čtenáři chovají jako malá děcka, jen to pořád tak docela nechápu :-)
    SHEALA
    SHEALA --- ---
    já chci taky pátej díl. A nebo radší ne, aby nevznikl efekt čajové konvice...
    FERRYH
    FERRYH --- ---
    FERRYH: ale muzes si zas rikat ze proti takovemu Martinovi a jeho Hre o truny je vlastne Vilma drsny rodic! lifruje to rychle do toho sveta - takovej Martim se uz "mazli" s poslednim dilem A Song of Ice and Fire tusim ze 5 let?? mozna dele ... :))
    a takovej Orson Scott Card sagu o Alvinovi slibuje zakonceni uz od roku 2003 :))..........
    to Vilma je jste snad na nas ctenare hodna ;O))
    FERRYH
    FERRYH --- ---
    potrebovalo by to fofrem dalsi projekt-ditko ... tim padem se pak presune rozmazlovani na dalsi dilo a to stavajici se urychlene odlifruje do sveta na zkusenou! :))
    LIQUID_SOUND
    LIQUID_SOUND --- ---
    FERRYH: Chjo… Dyk já nakonec ještě zapomenu co bylo ve čtyřce… ;)
    FERRYH
    FERRYH --- ---
    LIQUID_SOUND: az se s nim Vilma prestane konecne mazlit... to uz tu nekolikrat naznacila ... proste se ji nechce pustit nejmladsi ditko do sveta :))
    tak to bejva.. to posledni decko bejva nejrozmazlovanejsi... :))
    LIQUID_SOUND
    LIQUID_SOUND --- ---
    Kdy vyjde pátej díl? Netušite někdo? Btw. doufám, že bude mít ještě víc stran než čtvrtej díl.
    ROMI
    ROMI --- ---
    BRAMBOREENA: ale kvetinovej pejsek je lepsi :D
    VANEK
    VANEK --- ---
    WITTGENSTEIN: (To bude nějaká blbost, vždyť jsem to vygooglil, a celé to je k tomu, aby se permalink viralizoval; je to stránka s nemálem reklam, ne obrázkový soubor.)
    WITTGENSTEIN
    WITTGENSTEIN --- ---
    VANEK: Hotlinkování zakázáno :(
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam