BRAMBOREENA: po zkušenostech, jak moc se mění v posledních letech chování čtenářů, se bojím, že tyhle brožurky budou fungovat stále méně a méně, pokud nějak nepropojí čtenáře s okamžitým nákupem.
Kámen úrazu je myslím v tom, že těch podnětů, knih a nákupů je dnes prostě moc. Někdo si to sice přečte, řekne si, že to je dobrý, ale než dojde do knihkupectví, tak to zapomene (a to pomíjím, že to knihkupectví musí mít), nebo než dojde domů k počítači, aby nakupil v e-shopu. Prostě tam chybí ono "kup teď a pokračuj ve čtení". Jasně, lze na konec dát QR kódy vedoucí někam na stránku s nákupem, každá podpora je dobrá, ale ani tak si nemyslím, že se náklady na tisk a distribuci brožurek vrátí. Tohle je fakt nevděčný. To by musel podpořit nějaký sponzor, nadšenec, kterému nevadí, že na tom provaří peníze (knihu Mycelium vám přináší váš dodavatel substrátu pro žampiony?).
Asi největší podíl propagace udělají nadšení fanoušci sami. Něco virálního by to chtělo, něco, co budou lidi sami ochotni sdílet...
Ale vlastně proč já už zase mám tendenci učit orla lítat. Vždyť to všechno určitě znáš moc dobře sama, by mnohem lépe než já. Mě prostě jen dost žere, když vidím dobrou práci zapadnutou mezi strašnou spoustou balastu, který se šíří líp než mycelium po dešti.