CORNHOLIO:
BRAMBOREENA:
Ve skutečnosti jsem si v rámci vánoční zklidnění začal hru podle Mycelia vymýšlet :-) Pravděpodobně to zůstane jen ve stadiu úvah, ale v zásadě mám jistou malou zkušenost s herními enginy (a velkou s programováním), takže není úplně vyloučené že by vznikl nějaký prototyp.
Vidím to jako výzkumnou/objevitelskou strategii z doby prvních gerdánských průzkumů R-A prostoru. Na začátku si zvolím jedno ze dvou výzkumných oddělení bohaté rejdařské firmy - buď výzkum biologie, nebo materiálů. Výzkum by probíhal podobně jako v XCOM - nějaký strom vynálezů, ve kterém budou jak obecné principy, tak objevy konkrétních zařízení do lodí. No a druhou důležitou součástí bude sestavování lodí a potom vlastní průzkumné mise do R-A. Ze začátku dokážu sestavit jen malou automatickou sondu bez schopnosti držet se v jedné hladině. To umožní zkoumat nějaké základní vlastnosti R-A prostoru, štíty, stabilizátor pro letovou hladinu a podobně. Postupně se dopracuju k velkým lodím, které můžu řídit dálkově nebo pilotovat first person, budu mapovat R-A kanály, objevovat podivnosti hlubokého R-A a podobně. Právě ve first-person bude možné zažít průnik duhového bláta, ovládnutí larvou atd.
Peníze by se získávaly financováním od mateřské firmy, plněním misí (doletět do požadovaného cíle v rozumném čase, což mě bude nutit zkoumat hluboké R-A), ale taky třeba těžbou a prodejem drüeinu. Celou dobu budou o zdroje soupeřit obě výzkumná oddělení. No a končit by to mělo vznikem össeanů a osídlením Össe.