Tak 2 kousky hotovy... Lvl 33 a teda jako mirne zklamani uz ted. Bojovy system chapu proc je jinak, ale proc jsou skoro vsechny mistnosti stale dokola stejny obdelniky, bez nejake atmosfery, to nechapu... Kocka na stole je vrchol... To jsem si pripadal jak v prazdnem prdicim Fable. Prijde mi jak kdyby hra nemela jasny styl nebo nekoho kdo by tomu styl vtisknul. Myslim po strance architektonicke. Pamatujete na Deamons a Boletariu? Toto je slabej odvar. Ty jednolite textury v tunelech, prazdno, uf. To mi trochu nevoni... Klidne bych ty textury a svetlo ozelil, stejne to je vsechno presviceny jak pejskovo varle, ale proc se to vsechno tak dlouze nahrava?
Jinak chvalim system Lifegemu, pak podepises se bilym na zem a muzes behat kdekoli v levelu. Prvotni navsteva pocitadla vsech smrti spolu s vyhledem co me celou hru ceka nezapomenutelny zazitek. System umirani a ubirani HP az na polovinu fajn!
Na soudy brzo, uvidime po deseti kouscich...