• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    EZEEDark Souls & Demon's Souls | PREPARE TO DIE! | Bloodborne | Sekiro | Elden Ring | atd | ...aneb umíráme s nadšením




    Demon's Souls wiki | Dark Souls wiki | Dark Souls II wiki | Bloodborne wiki | Dark Souls 3 wiki | Sekiro wiki | Elden Ring wiki

    - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

    Nioh wiki | Ashen wiki | Remnant wiki

    rozbalit záhlaví
    VESNACH
    VESNACH --- ---
    KONDIK: no hele s tima prstenama na ochranu ti davam za pravdu jenom castecne. Ano, zmizely sevreny pulky z toho ze prijdes o xxx xxx dusi nez dobehnes k taboraku, ale zase tady nemas farm, takze resis jestli a kde farmit, protoze nejlepsi mobove mizeji rychle. Chapu, ze kdyz hrajes online tyhle problemy neresis, mas v podstate prisun dusi z x zdroju, ale v offlinu kalkulujes dalko vic. Ze zacatku navic postupujes pomalu, malo gemu, malo estusky - pro novyho cloveka v ds to musi byt o trochu vetsi peklo a zmatek, mirneny jenom fast travelem.
    Slibil sem si, ze do ng+ online nebudu zapinat a tu hru sem si vylozene uzil s tim, ze v ng+ me ceka dalsi rozmer s online hranim = oziveni, klidne i na nekolikanasobek herniho casu. Hledani veci na ktery sem neprisel sam, levelovani covenantu, pvp.
    LLGHOSTLL: nelogicky rozmisteny taboraky me osobne vadi taky a vcelku leveldesign asi obecne. Podle me pravdepodobne nejvetsi problem cely hry, ale... jenom pokud to srovnas s predchozima titulama. Jednicka mela leveldesign genialni (nesrovnatelne lepsi) a tohle se da spis srovnavat s demon's souls. V tomhle smeru to byl podle me krok zpatky a ne uplne k lepsimu, ALE clovek si musi uvedomit ze to je porad hra, ktera v podstate nema konkurenci, takze to neni poradne s cim srovnat a predevsim: je taky daleko vetsi nez predchozi tituly, a to po vsech strankach! Coz muze a pusobi hekticky, protoze voditka porad nemas (coz je taky pochopitelne dobre).
    LLGHOSTLL
    LLGHOSTLL --- ---
    _KOFILA_: Sice se nepovažuju za opravdového znalce ale hraju už od demon's. Nicméně jsem čekal tvoje reakce jako první. Zatím jsem hru nedohrál ale už teď vím, že se mi líbí to zdánlivé spojení s demon's souls. Baví mě to jako celek, ale -
    Zbraně za duše jsou fakt na hovno a jsou tam zbytečné. Jako posbírat je bude mít smysl tak pro trofej ale na použití jsou zbytečné. Dlouho dlouho chodím s jedním štítem, chtěl bych je střídat, to samé oblečenéí a zbraně. Levely jsou na sebe dost nalepené a občas je to wtf moment. Líbí se mi exteriéry, ale moc jim to tam nejde - čekal bych propracovanější cestičky a uličky a zákoutí a lepé cesty. Dungeon style je přece jenom lepší od From software. Navíc nikdy nezapomenu na boletaria palace, kde i jídelna dávala smysl. V jedničce to bylo pěkně provázané, tady je to takové - divné jako by nevěděl co dělá a nebo neměl tušení čeho chce dosáhnout a nebo mu vprostřed vývoje někdo řekl že to bude jinak.
    Líbí se mi hexy a kouzla vůbec dává mi to tam jaksi smysl. Co nechápu je rozmístění bonfirů. Asi zjednodušení kvůli backtrackingu, ale mě se to nelíbí. bonfire jdu jdu a najednou druhej. Děs.
    Čeho fakt lituju je to, jak oznamovali skutečnou tmu a pak se na to vysrali, těžko říct jestli kvůli hraní z pohledu jiných postav a nebo kvůli optimalizaci. Chtěl jsem si užívat to, že nemám štít. Vždyť i kvůli tomu jsem si vzal prskavku místo obvyklého dex warriora.
    Potvory jsou fajn jako vždycky i design je pěknej. Rotten boss mi přijde jako masterpiece a dělat takovou hru kde bych si tohle mohl dovolit by byl splněný sen.
    Na grafiku nehledím protože mi jde o gameplay.
    Nechápu proč tolik různých bosů celkem blízko začátku levelu. Rád jsem si prošel level a na konci jako vyvrcholení byl boss, tady je boss všude a není sám. Vnímám to jako problém a asi nedostatek inspirace. Těžko říct.
    POdání příběhu je stejné jako vždy - možná tentokrát vím, že jde o krále ale jinak si to musím skládat nějak v hlavě. Což není nutně špatně ale lidi to odradí. KDyby NPC provázel nějaká story arc tak bych byl schopný si z toho odnést i tu linku která patří do souls univerza. Majula je fajn lokace i to jak se plní.
    Ještě zpět k level designu. Chybí mi něvědomost mlhy. Dřív jsi prošel mlhou a ha - další část levelu. Tady je to - hm boss. Což už víš protože jsou všude hromady messagů. Možná by stálo za to si to zahrát v offlinu.
    Nový Dark Souls budu mít asi rád stejně jako předchozí, ale čekám co bude dál chtěl bych aby čtvrtý díl šel ještě dál a objevoval nové možnosti game designu po staru v době kdy BF a COD jsou absolutní best sellery. Rád bych se vrátil do doby kdy hry jsi musel umět hrát a ne pres X to kill. Tak snad to nikoho neurazilo :)
    KONDIK
    KONDIK --- ---
    _KOFILA_:

    Jelikoz si presne neopamatuju jak se jeste z X jde do Y , kde clovek musi co prokoupnout, koho profackat, kdo je mandatory boss a kdo mandatory NPC tak je to proste zatim "tezsi" na orientaci, pritom jsou zony ale daleko vice player friendly a mam fakt minimum smrti ze zakerneho enviromentu ale psise ze spatneho manevrovani, v DS1 byly potvory kurevsky zakerne nastrkane tam aby to umele snizili, tady se na to vysrali rovnou a do Draci shrine kde behas 5000 km nad zemi ti postavi do cesty chlapka, co kdyz se hodi na zem tak te vyhodi do vzduchu a znici ti prsteny zbrane a armor ... beznej mob :))

    DSII je prvni hra kde summonuju lidi jak o zivot i na behani po mape, neni za to postih z dusi, nic, naberu dva Sunbros a jedeme az po bosse, kazde zna nejakou zkratku, nejakou packu, nejakej skrtyy itemy a samotne boss fighty jsou pouze tresnickou.

    Pribeh mi prijde jeste vice "zadny" a kdyz Fire Keeperka konecne rekne svoje jmeno tak jsem jen prehodil nohu prez nohu ala Zeman v primem prenosu a suse prohodil ... " A ? Co jako ... "

    Konec veskery zadny, poslednimu boss fightu chybela stava, cestovani vzpominkama Supr, design Lokaci Supr, Enchant / Upgrade system supr , konecne nemusim lovit jako nimrod Ember tady a Ember tam. Centralni lokace ala Demon Souls Supr , Lag PVP me sere, ale to me sralo vzdy a vsude, vzdy se proste najde invader kterymu to laguje jako prase a zabije me twohandrem na kilometr.

    Zaskocilo ? Vubec nic ...
    Byl jsem trosku spatny z toho nudneho konce, ale Dark Souls 1 jej meli stejne suchej, bez stavy a bez niceho.

    Bavi me kvantum zbrani, kouzel , miracl, hexu , nesmyslu , nejvic se mi asi libila lokace Dragon Shrine a Dragon Aerie, to je proste absolutni krasa, uz dlouho jsem nevydel tak krasnou lokaci, hodne pichani draku, a nejlepsi mob hry ever , Obycejna Cerna varianta Knightu z Heide Ruin ale maji naprosto bozi move set a normalne se mi klepali ruce vzrusenim pri combatu s co i jen jednim ...

    Zase pochopitelne mi vadi lokace Black Gulch a Pit pod majulou, smradlave hnusne lepkave slizke lokace bez svetla. Kde je na konci jeho shnile hovno a jedny vrata pod hovnem kde sedi invalida a nabizi nesmyslny covenant ktery je pouze pro extremni sebemrskace a odmenou mu je jen trosku zajmavej boss z ktereho ale lidi nepokvetou jako z Capra Demona...

    Prijde mi to ze Boss design delalo studio schysofreniku, nekteri bossove jsou proste nuda nuda nuda nic, nekteri me silene rozesmali, ale meli ku prikladu 0 ofenzivni schopnosti, nebo byll fight postavenej na absolutnim gimmicku kde boss nic nedela a pak udela jeden move set a je to vase smrt a instant.

    Taky me sere ze bossove maji vetsi reach nez ve skutecnosti fyzicky vypadaji ze maji, takze jsem machlej prez zada mecem knighta , ktery jej zastavil pul metru odeme ...

    Pocet a posileni Flasku je vyreseno dost zajmave, lifegemy taky nejsou spatny napad, prehnany pocet dusi co jsem mel na lvlovani a utraceni ke konci hry byl extrem, byla chvilka kdy jsem pobihal s 297 K dusi , protoze jsem byl linej je jit utratit, pac jsem probihal vecma jako maslem a s prstenem co vam zachrani jak humanitu tak duse proste nepocitujete strach, protoze chcipnete, od ohne se portnete ke kovari prsten opravite a portnete se zpatky ... takze me smrt prestala prekazet, prestal jsem se stresovat nejvetsim bubakem Dark Souls 1 , nafarmis duse slapnes blbe ... chcipnes cestou pro duse a ende ... tady spadnes, prsten krupne, od ohne portujes do Majuly, prsten opravis, bezis s milionem dusi zase do neznama bez pocitu strachu , a komentare typu : tak si prsten sundej , nejsou reseni, tento prstem mel proste krupnout permanetne , jako v 1ce . Lidi nejsou opatrni, delaji strasny kraviny.

    Takze suma sumarum 7 / 10
    Kdyz opravi ghost dmg od bossu a ja budu moct dodgovat exaktne uder a ne jen tak do vetru a spolehat se na invul. framy , pak to dostane 8 / 10

    10 / 10 nedam nicemu, takove vec neexistuje, mozna Realny Zivot, ale ten se patchuje pouze penezi ne podle existujicich bugu takze taky 9 / 10
    VESNACH
    VESNACH --- ---
    Je to pecka. Ze zacatku to pusobilo trochu zmatene v porovnani s jednickou, ale casem do sebe zaclo vsechno pekne pasovat. Zatim mam za sebou 60 hodin cca a mam pocit, ze tam je este hromada veci, co sem prehlid, a ktery hlavne chci najit a prozkoumat, coz se mi po 50+ hodinah v jakykoliv jiny hre nestalo ani nepamatuju. Touhle dobou uz mi vetsinou sebevetsi svet prijde repetetivni a prazdnej. Na par veci bych moh samozrejme pyskovat, ale kdyz je postavim proti tomu, co ta hra nabizi, sou to vesmes prkotiny.
    _KOFILA_
    _KOFILA_ --- ---
    co tomu po těch pár hodinách a jednom kolečku (ng) říkáte?
    líbí se vám to? máte k tomu nějaké dojmy? přijde vám to že to je rovnoměrný partner serie předešle?
    nejvíce mě zajímá jak se díváte na leveldesign a příběhové podání...
    pak jestli vás něco skutečně zaskočilo a poslední věc, jestli jste si to takto představovali resp. jste z toho zaskočeni či zklamáni...

    díky!
    KONDIK
    KONDIK --- ---
    JOPS: Adaptabilita :)
    40 Adaptability ubira 0.5 Sec pri akcich z hot slotu.
    VESNACH
    VESNACH --- ---
    JOPS: presne od toho sou tam life gemy.
    JOPS
    JOPS --- ---
    a co me na DSII strasne sere je pomale piti zdravi.... Kdyz se na me riti nasranej boss a ja se zrovna uracim si doplnit zdravi, tak nez to vypije a pripravi stit, tak je po mne :) Tohle by chtelo trochu zrychlit :)
    KONDIK
    KONDIK --- ---
    LLGHOSTLL: Nejdelsim zebrikem a Cat Ringem a hodne HP uplne v pohode, ja to puvodne delal bez zebriku jen s prstenem.

    FRIZER: Jak jsem udelal u Knechtu a Blue Cathedraly Bonefire Ascention na new Game, tak bez spaleni Effigy v ohni si neskrtam, staci ta pyromancie co na tebe povesi tu ohnivou kulicku, dela mi to za 1700 - 1800 dmg ... mas 2 - 4 , bez sance si skrtnout, nic nepomaha :)) Uz jsem to obrecel a to nejsem ani v NG+ , ikdyz to v Ascended oblastech privolava uz NG+ fantomy
    VESNACH
    VESNACH --- ---
    LLGHOSTLL: prsten od kocky v chalupe + dost hp.
    LLGHOSTLL
    LLGHOSTLL --- ---
    Pls co s tou dírou v majule? ani z jednoho žebříku to nedávám. Tip?
    FRIZER
    FRIZER --- ---
    Na new game + už neni PvP tak lehký...samej cucák s magickejma gretswordama, hexama a nesmyslama....ale oblíbil sem si Greatbow s obříma šípama...neni lepší pocit než když na vás nekdo nabíhá a vy ho odpálíte 3 metry dozadu....)
    EZEE
    EZEE --- ---
    aj :-) kazdopqdne odkazy na wikiny jsou v zahlavi..
    KONDIK
    KONDIK --- ---
    JOPS:
    1)
    Iron - McDuff
    Fire - Ornifex
    Magic - Budto sorcerer ve Wharfu nebo nejakej jinej cucak :)

    2) Posouva se s tebou po mape, vsechny NPC cestuji jak s nima mluvis a zabijis bosse.

    3) V Dark Souls 2 je pochoden, lahoda.

    4) Titanite Chunky padaji ze Zubatych Dlani pred Rottenem nebo pak az ziskas prsten Krale a kovarova dcera co prodava sutry jich bude mit unlimited, do te doby je uprime nepotrebujes , +6 staci.

    EZEE: To je na DS2 , on mluvi o DS1 :)
    JOPS
    JOPS --- ---
    a mam par dotazu :)

    1) kde koupit jine sipy nez obycejne ? :) nikde jsem nenasel nikoho, kdo by mi treba prodal poison/fire/magic sipy....
    2) kam zmizel ten typek s Moonlight Greatswordem, co byl v Majule ?

    3) musim do katakomb ? nesnasel jsem je v jednicce, predpokladam, ze je nebudu mit rad ani ve dvojce :-D

    4) potrebuju nafarmit par titanite chunku... Jsem v te lokaci s rytirema... Iron nevim co :)))


    a kdyz jsem zkoumal luky, tak mi zatim porad nejlip vychazi Short Bow oproti jinym. Na jedno nabiti staminy s nim vystrelim 4x, zatimco s ostatnima maximalne 2x .... A hlavne ma "A" na dexterity, takze to celkem kouse :)
    FRIZER
    FRIZER --- ---
    KONDIK: Trolloval sem je sipama a kouzlama tak dlouho az sem je nahnal do tý soutesky pred mostem v lese kde se na ne vrhli manici s bicema atd ze sloupu...
    EZEE
    EZEE --- ---
    KONDIK
    KONDIK --- ---
    HABEAL: DS I - http://darksouls.wikia.com/wiki/Weapon_Modification
    +5 ma sutr
    +10 ma dalsi
    +15 treti ember

    A zbran pri tom preskoku zapadne do jineho chlivecku , takze +1 az +5 je nekde a +6 se zjevi kovari v jine zalozce, obcas jsem z toho kvetl
    VESNACH
    VESNACH --- ---
    HABEAL: ne ze bych ten tvuj dotaz nejak extra pochopil, ale hrajes asi jednicku, takze tady ted pusobis trochu jako zjeveni. Kazdopadne pokud ti obycejna zbran, kterou vylepsujes normalnim titanitem nejde vylepsit, tak si bud za a) nenasel large ember, ktery ti dovoli vylepsovat na +10 b) ta zbran uz je nejak ocarovana c) nemas dost prostredku.
    KONDIK
    KONDIK --- ---
    FRIZER:
    Prasacky = Miracla Force z utesu ?
    HABEAL
    HABEAL --- ---
    Zdar, poradtemi, chci si vylepšit zbran na +6 z +5. Ale, jo, Ember z Depths už mám, jo už sem si vylepšil zbraň na +10, ale problem je v tom že si chci vylepšit 2. ale neni v menu modify Eq. či Reinforce. Poradí mi někdo jak se toho zbavit? díky :)
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam