• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    EZEEDark Souls & Demon's Souls | PREPARE TO DIE! | Bloodborne | Sekiro | Elden Ring | atd | ...aneb umíráme s nadšením




    Demon's Souls wiki | Dark Souls wiki | Dark Souls II wiki | Bloodborne wiki | Dark Souls 3 wiki | Sekiro wiki | Elden Ring wiki

    - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

    Nioh wiki | Ashen wiki | Remnant wiki

    rozbalit záhlaví
    KONDIK
    KONDIK --- ---
    _KOFILA_: SL1 run v Champions Covenantu ! Za to bych platil klidne 5 dolaru za epizodu :))
    _KOFILA_
    _KOFILA_ --- ---
    už jsou videa jak to jedou řízci na levelu 1? :)
    VESNACH
    VESNACH --- ---
    KONDIK: ja mam lvl aktualne asi 120 a taky nejsem v ng+. Ale jak sem psal: vsechno je vetsi, vseho je vic a prestoze nemam nejak nouzi o duse, rozhodne si netroufnu tvrdit, ze sem nasel idealni build a gear. Takze ve finale, ze mam vsechno na +9 a vysokej lvl, to este nemusi zdaleka vubec nic znamenat.
    KONDIK
    KONDIK --- ---
    VESNACH: Na "Ruin Sentinelech" v Drangleic Castle jsem nafarmil cca 200K Soulu
    Na Rytirich v Iron Keepu a Titan Zelvach 80K
    Na Certech pred Sinnerem asi 40K

    A kdyz dosli knechti u Blue Cathedraly, sel jsem spalit Bonefire Ascention.

    Ja z online pouzivam summon Sunbrosu na bosse, jinak jsem nemel postranny prijem. Ale s Prstenem +1 a Jester Rukavicema jsem se fakt rychle a furt rochnil v soulech bez strachu z uklouznuti a nasledne smrti, strach se totalne vytratil.

    Jsem lvl 155 a nejsem NG+

    Zacatek je pomalejsi, protoze nevim kde sezenu "Astoruv Mec" a Stamina regen Shield a Long bow co jsem vedel presne kde je v DS, ale pak ke konci jsem se urval a udelal 30 lvlu za vecer pouze behanim z A do B a vyvrazdovanim velkych bossu a sbiranim Hero Soulu kterych se valelo vsude kvantum.
    VESNACH
    VESNACH --- ---
    KONDIK: no hele s tima prstenama na ochranu ti davam za pravdu jenom castecne. Ano, zmizely sevreny pulky z toho ze prijdes o xxx xxx dusi nez dobehnes k taboraku, ale zase tady nemas farm, takze resis jestli a kde farmit, protoze nejlepsi mobove mizeji rychle. Chapu, ze kdyz hrajes online tyhle problemy neresis, mas v podstate prisun dusi z x zdroju, ale v offlinu kalkulujes dalko vic. Ze zacatku navic postupujes pomalu, malo gemu, malo estusky - pro novyho cloveka v ds to musi byt o trochu vetsi peklo a zmatek, mirneny jenom fast travelem.
    Slibil sem si, ze do ng+ online nebudu zapinat a tu hru sem si vylozene uzil s tim, ze v ng+ me ceka dalsi rozmer s online hranim = oziveni, klidne i na nekolikanasobek herniho casu. Hledani veci na ktery sem neprisel sam, levelovani covenantu, pvp.
    LLGHOSTLL: nelogicky rozmisteny taboraky me osobne vadi taky a vcelku leveldesign asi obecne. Podle me pravdepodobne nejvetsi problem cely hry, ale... jenom pokud to srovnas s predchozima titulama. Jednicka mela leveldesign genialni (nesrovnatelne lepsi) a tohle se da spis srovnavat s demon's souls. V tomhle smeru to byl podle me krok zpatky a ne uplne k lepsimu, ALE clovek si musi uvedomit ze to je porad hra, ktera v podstate nema konkurenci, takze to neni poradne s cim srovnat a predevsim: je taky daleko vetsi nez predchozi tituly, a to po vsech strankach! Coz muze a pusobi hekticky, protoze voditka porad nemas (coz je taky pochopitelne dobre).
    _KOFILA_
    _KOFILA_ --- ---
    Díky pánove... Já vám o tom taky povím, jen co to poprvé dojedu... zatím dojmy přetrvávají z toho co jsem napsal po těch prvních 20 hodinách...
    KONDIK
    KONDIK --- ---
    FRIZER: Jenomze se mi nestalo moc aby se bos na stitu uplne tupe rozplacnul, tady mi od nej odskakuje i Vendrick :) To je prodle me moc extremni uz. Na druhou stranu Ultra Greatswordy stoji za ...
    FRIZER
    FRIZER --- ---
    KONDIK: No to už je na tobě jaký postupy pro zjednodušení použiješ...v jedničce je zas great shield of Artorias přes kterej taky nikdo neprojde...ale neni nutný ho využívat...
    KONDIK
    KONDIK --- ---
    FRIZER: Moje recense = Moje Hodnoceni :) Skyrimu bych v zivote nedal 9/10 , Infamousu tuplem a o COD a BF3 / 4 se nemusime ani bavit.

    Ja proste nehral hru, ktera by me zvedla ze zidle a u ktere bych zabil xxx hodin se sirokym usmevem.

    Ano, Combat ma DS2 unikatni a vyborny, ale proste dostat dmg od neceho co me vizuelne netrefilo je pro me vetsi urazka , kor od pedatnich japoncu, co me nechali na boso stat pred templem, protoze jsem cizinec , ktery jim pak vytrel zrak , portoze si umel nabrat vodu a tlesknout u zvonu ... je druha vec.

    DS2 je chvalitebna hra. neni Vyborna ...

    Treba mi vadi ze pro meele je cookie cutter build ... Twinkling Titanite + Havel + Havel Greatshield a bossum se smejes , pro boha se 130 Stamini me nedokazal Ancient Dragon ani skrabnout, protoze se mi nedostal prez stit ...
    FRIZER
    FRIZER --- ---
    KONDIK: Já bych to úplně takhle nehodnotil...Soulsy jsou samostatná kapitola...jak to srovnat třeba s Infamous,Skyrim v podstatě jakoukoliv jinou gamesou které dostávají 9/10, například kingdom of Amalur nebo Fables sem zahodil protože combatu v Dark souls se žádná hra nevyrovná a tak bych mohl se srovnáváním pokračovat....v podstatě skoro každou jednu složku dělá stějně dobře nebo ještě lépe něž kterákoliv jiná hra...
    LLGHOSTLL
    LLGHOSTLL --- ---
    _KOFILA_: Sice se nepovažuju za opravdového znalce ale hraju už od demon's. Nicméně jsem čekal tvoje reakce jako první. Zatím jsem hru nedohrál ale už teď vím, že se mi líbí to zdánlivé spojení s demon's souls. Baví mě to jako celek, ale -
    Zbraně za duše jsou fakt na hovno a jsou tam zbytečné. Jako posbírat je bude mít smysl tak pro trofej ale na použití jsou zbytečné. Dlouho dlouho chodím s jedním štítem, chtěl bych je střídat, to samé oblečenéí a zbraně. Levely jsou na sebe dost nalepené a občas je to wtf moment. Líbí se mi exteriéry, ale moc jim to tam nejde - čekal bych propracovanější cestičky a uličky a zákoutí a lepé cesty. Dungeon style je přece jenom lepší od From software. Navíc nikdy nezapomenu na boletaria palace, kde i jídelna dávala smysl. V jedničce to bylo pěkně provázané, tady je to takové - divné jako by nevěděl co dělá a nebo neměl tušení čeho chce dosáhnout a nebo mu vprostřed vývoje někdo řekl že to bude jinak.
    Líbí se mi hexy a kouzla vůbec dává mi to tam jaksi smysl. Co nechápu je rozmístění bonfirů. Asi zjednodušení kvůli backtrackingu, ale mě se to nelíbí. bonfire jdu jdu a najednou druhej. Děs.
    Čeho fakt lituju je to, jak oznamovali skutečnou tmu a pak se na to vysrali, těžko říct jestli kvůli hraní z pohledu jiných postav a nebo kvůli optimalizaci. Chtěl jsem si užívat to, že nemám štít. Vždyť i kvůli tomu jsem si vzal prskavku místo obvyklého dex warriora.
    Potvory jsou fajn jako vždycky i design je pěknej. Rotten boss mi přijde jako masterpiece a dělat takovou hru kde bych si tohle mohl dovolit by byl splněný sen.
    Na grafiku nehledím protože mi jde o gameplay.
    Nechápu proč tolik různých bosů celkem blízko začátku levelu. Rád jsem si prošel level a na konci jako vyvrcholení byl boss, tady je boss všude a není sám. Vnímám to jako problém a asi nedostatek inspirace. Těžko říct.
    POdání příběhu je stejné jako vždy - možná tentokrát vím, že jde o krále ale jinak si to musím skládat nějak v hlavě. Což není nutně špatně ale lidi to odradí. KDyby NPC provázel nějaká story arc tak bych byl schopný si z toho odnést i tu linku která patří do souls univerza. Majula je fajn lokace i to jak se plní.
    Ještě zpět k level designu. Chybí mi něvědomost mlhy. Dřív jsi prošel mlhou a ha - další část levelu. Tady je to - hm boss. Což už víš protože jsou všude hromady messagů. Možná by stálo za to si to zahrát v offlinu.
    Nový Dark Souls budu mít asi rád stejně jako předchozí, ale čekám co bude dál chtěl bych aby čtvrtý díl šel ještě dál a objevoval nové možnosti game designu po staru v době kdy BF a COD jsou absolutní best sellery. Rád bych se vrátil do doby kdy hry jsi musel umět hrát a ne pres X to kill. Tak snad to nikoho neurazilo :)
    KONDIK
    KONDIK --- ---
    _KOFILA_:

    Jelikoz si presne neopamatuju jak se jeste z X jde do Y , kde clovek musi co prokoupnout, koho profackat, kdo je mandatory boss a kdo mandatory NPC tak je to proste zatim "tezsi" na orientaci, pritom jsou zony ale daleko vice player friendly a mam fakt minimum smrti ze zakerneho enviromentu ale psise ze spatneho manevrovani, v DS1 byly potvory kurevsky zakerne nastrkane tam aby to umele snizili, tady se na to vysrali rovnou a do Draci shrine kde behas 5000 km nad zemi ti postavi do cesty chlapka, co kdyz se hodi na zem tak te vyhodi do vzduchu a znici ti prsteny zbrane a armor ... beznej mob :))

    DSII je prvni hra kde summonuju lidi jak o zivot i na behani po mape, neni za to postih z dusi, nic, naberu dva Sunbros a jedeme az po bosse, kazde zna nejakou zkratku, nejakou packu, nejakej skrtyy itemy a samotne boss fighty jsou pouze tresnickou.

    Pribeh mi prijde jeste vice "zadny" a kdyz Fire Keeperka konecne rekne svoje jmeno tak jsem jen prehodil nohu prez nohu ala Zeman v primem prenosu a suse prohodil ... " A ? Co jako ... "

    Konec veskery zadny, poslednimu boss fightu chybela stava, cestovani vzpominkama Supr, design Lokaci Supr, Enchant / Upgrade system supr , konecne nemusim lovit jako nimrod Ember tady a Ember tam. Centralni lokace ala Demon Souls Supr , Lag PVP me sere, ale to me sralo vzdy a vsude, vzdy se proste najde invader kterymu to laguje jako prase a zabije me twohandrem na kilometr.

    Zaskocilo ? Vubec nic ...
    Byl jsem trosku spatny z toho nudneho konce, ale Dark Souls 1 jej meli stejne suchej, bez stavy a bez niceho.

    Bavi me kvantum zbrani, kouzel , miracl, hexu , nesmyslu , nejvic se mi asi libila lokace Dragon Shrine a Dragon Aerie, to je proste absolutni krasa, uz dlouho jsem nevydel tak krasnou lokaci, hodne pichani draku, a nejlepsi mob hry ever , Obycejna Cerna varianta Knightu z Heide Ruin ale maji naprosto bozi move set a normalne se mi klepali ruce vzrusenim pri combatu s co i jen jednim ...

    Zase pochopitelne mi vadi lokace Black Gulch a Pit pod majulou, smradlave hnusne lepkave slizke lokace bez svetla. Kde je na konci jeho shnile hovno a jedny vrata pod hovnem kde sedi invalida a nabizi nesmyslny covenant ktery je pouze pro extremni sebemrskace a odmenou mu je jen trosku zajmavej boss z ktereho ale lidi nepokvetou jako z Capra Demona...

    Prijde mi to ze Boss design delalo studio schysofreniku, nekteri bossove jsou proste nuda nuda nuda nic, nekteri me silene rozesmali, ale meli ku prikladu 0 ofenzivni schopnosti, nebo byll fight postavenej na absolutnim gimmicku kde boss nic nedela a pak udela jeden move set a je to vase smrt a instant.

    Taky me sere ze bossove maji vetsi reach nez ve skutecnosti fyzicky vypadaji ze maji, takze jsem machlej prez zada mecem knighta , ktery jej zastavil pul metru odeme ...

    Pocet a posileni Flasku je vyreseno dost zajmave, lifegemy taky nejsou spatny napad, prehnany pocet dusi co jsem mel na lvlovani a utraceni ke konci hry byl extrem, byla chvilka kdy jsem pobihal s 297 K dusi , protoze jsem byl linej je jit utratit, pac jsem probihal vecma jako maslem a s prstenem co vam zachrani jak humanitu tak duse proste nepocitujete strach, protoze chcipnete, od ohne se portnete ke kovari prsten opravite a portnete se zpatky ... takze me smrt prestala prekazet, prestal jsem se stresovat nejvetsim bubakem Dark Souls 1 , nafarmis duse slapnes blbe ... chcipnes cestou pro duse a ende ... tady spadnes, prsten krupne, od ohne portujes do Majuly, prsten opravis, bezis s milionem dusi zase do neznama bez pocitu strachu , a komentare typu : tak si prsten sundej , nejsou reseni, tento prstem mel proste krupnout permanetne , jako v 1ce . Lidi nejsou opatrni, delaji strasny kraviny.

    Takze suma sumarum 7 / 10
    Kdyz opravi ghost dmg od bossu a ja budu moct dodgovat exaktne uder a ne jen tak do vetru a spolehat se na invul. framy , pak to dostane 8 / 10

    10 / 10 nedam nicemu, takove vec neexistuje, mozna Realny Zivot, ale ten se patchuje pouze penezi ne podle existujicich bugu takze taky 9 / 10
    VESNACH
    VESNACH --- ---
    Je to pecka. Ze zacatku to pusobilo trochu zmatene v porovnani s jednickou, ale casem do sebe zaclo vsechno pekne pasovat. Zatim mam za sebou 60 hodin cca a mam pocit, ze tam je este hromada veci, co sem prehlid, a ktery hlavne chci najit a prozkoumat, coz se mi po 50+ hodinah v jakykoliv jiny hre nestalo ani nepamatuju. Touhle dobou uz mi vetsinou sebevetsi svet prijde repetetivni a prazdnej. Na par veci bych moh samozrejme pyskovat, ale kdyz je postavim proti tomu, co ta hra nabizi, sou to vesmes prkotiny.
    _KOFILA_
    _KOFILA_ --- ---
    co tomu po těch pár hodinách a jednom kolečku (ng) říkáte?
    líbí se vám to? máte k tomu nějaké dojmy? přijde vám to že to je rovnoměrný partner serie předešle?
    nejvíce mě zajímá jak se díváte na leveldesign a příběhové podání...
    pak jestli vás něco skutečně zaskočilo a poslední věc, jestli jste si to takto představovali resp. jste z toho zaskočeni či zklamáni...

    díky!
    KONDIK
    KONDIK --- ---
    JOPS: Adaptabilita :)
    40 Adaptability ubira 0.5 Sec pri akcich z hot slotu.
    VESNACH
    VESNACH --- ---
    JOPS: presne od toho sou tam life gemy.
    JOPS
    JOPS --- ---
    a co me na DSII strasne sere je pomale piti zdravi.... Kdyz se na me riti nasranej boss a ja se zrovna uracim si doplnit zdravi, tak nez to vypije a pripravi stit, tak je po mne :) Tohle by chtelo trochu zrychlit :)
    KONDIK
    KONDIK --- ---
    LLGHOSTLL: Nejdelsim zebrikem a Cat Ringem a hodne HP uplne v pohode, ja to puvodne delal bez zebriku jen s prstenem.

    FRIZER: Jak jsem udelal u Knechtu a Blue Cathedraly Bonefire Ascention na new Game, tak bez spaleni Effigy v ohni si neskrtam, staci ta pyromancie co na tebe povesi tu ohnivou kulicku, dela mi to za 1700 - 1800 dmg ... mas 2 - 4 , bez sance si skrtnout, nic nepomaha :)) Uz jsem to obrecel a to nejsem ani v NG+ , ikdyz to v Ascended oblastech privolava uz NG+ fantomy
    VESNACH
    VESNACH --- ---
    LLGHOSTLL: prsten od kocky v chalupe + dost hp.
    LLGHOSTLL
    LLGHOSTLL --- ---
    Pls co s tou dírou v majule? ani z jednoho žebříku to nedávám. Tip?
    FRIZER
    FRIZER --- ---
    Na new game + už neni PvP tak lehký...samej cucák s magickejma gretswordama, hexama a nesmyslama....ale oblíbil sem si Greatbow s obříma šípama...neni lepší pocit než když na vás nekdo nabíhá a vy ho odpálíte 3 metry dozadu....)
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam