• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    EZEEDark Souls & Demon's Souls | PREPARE TO DIE! | Bloodborne | Sekiro | Elden Ring | atd | ...aneb umíráme s nadšením
    PHOW_SAATCH
    PHOW_SAATCH --- ---
    Existing game owners WILL receive 50% discount for remastered edition :: DARK SOULS™: Prepare To Die Edition General Discussions
    https://steamcommunity.com/app/211420/discussions/0/3211505894148674149/
    PHOW_SAATCH
    PHOW_SAATCH --- ---
    _KOFILA_
    _KOFILA_ --- ---
    JOPS: kdekoliv kde si hru uložíš (když máš třeba za sebou vláček) se nepřátelé postaví na původní značky...
    JOPS
    JOPS --- ---
    TOMMY_: videl jsem treba i Lobose, kdyz padal do nejaky diry, tak rychle vylezl z hry a znova do ni vlezl a on se ten pad neulozil, takze nemusel zacinat od bonfire :) tohle jeste beru.

    ty dvere bych taky bral, na tom neni nic spatnyho, proste mechanika hry, kdyz oteviras dvere, prehrava se animace a jsi nesmrtelnej. A nevim presne co myslis vyresetovani pozic vsech nepratel. To asi neznam
    TOMMY_
    TOMMY_ --- ---
    A btw co povazujete za trik nebo figl oprati ty hre ? Treba otevirani dveri kdyz je clovek nesmrtelnej ? Nbeo to ze kdyz ulozis hru tak se vyresetujou pozice vsech neptratel ? co je jeste ok ? ;)
    TOMMY_
    TOMMY_ --- ---
    JOPS: tech kategorii je mnohem vic :) jsou asi 4 nebo 5.

    doporucuju http://speedsouls.com a https://www.speedrun.com/Dark_Souls

    a btw momentalne ty speedruny docela ozily.. bylo to nekolik let mrtvy a ted jeden svycar ( CapitaineToinon ) objevil skip, ze kdyz zabijes artoriase a pak pouzijes jeden predmet teleportuje to to automaticky do kiln of the first flame.. a zkratil nekolik let ustalenej rekort asi o 12 minut.

    Koukam na nej na twitchi a kdyz treba dela all boss runy ( ktery jsou bez glitchu a bez skipu ).. tak je to fakt mazec.. Kdyz v 8mi minute zabije Ornsteina a Smauga a pak restartuje run protoze ma "zpozdeni" 17 vterin :))
    CHEWBACCA
    CHEWBACCA --- ---
    PHOW_SAATCH: pomaha ta naberacka necemu ?
    PHOW_SAATCH
    PHOW_SAATCH --- ---
    HAVANA: já uznávám pouze speedruny v trenkách s naběračkou na bramboračku (bez glitchů ;)
    BIMBAS
    BIMBAS --- ---
    HAVANA: co vidíš pod pojmem glitch ?
    HAVANA
    HAVANA --- ---
    tak speedruny sou prave o tom najit glitche atd..
    PHOW_SAATCH
    PHOW_SAATCH --- ---
    JOPS: jasný.. já jedu zásadně slowrun ;)
    JOPS
    JOPS --- ---
    PHOW_SAATCH: bavim se pouze o speedrunu :) coz normalni hrac neresi, zda se do cile dostane za 15 minut ci za 4 mesice :)
    PHOW_SAATCH
    PHOW_SAATCH --- ---
    JOPS: pak je tu třetí kategorie, do který se počítam já
    3/ dostat se do cíle
    JOPS
    JOPS --- ---
    BIMBAS: mam pocit, ze jsou dve kategorie svetovych rekordu.

    1) bez glitchu se dostat co nejrychleji do cile
    2) s vyuzitim chyb ve hre se dostat co nejrychleji do cile

    osobne uznavam pouze prvni variantu :)
    _KOFILA_
    _KOFILA_ --- ---
    BIMBAS: normální člověk se o nic takového nikdy snažit nebude přeci .)
    BIMBAS
    BIMBAS --- ---
    hlavne to pojmenovat jeste světovým rekordem je debilita. Ale doba se meni. Já když jsem se nekde propadl texturou tak jsem byl težce nasraný a tady se to vyhledává
    _KOFILA_: proc by se mel normalni clovek snazit nachazet chyby a pouzivat je ? :))
    JOPS
    JOPS --- ---
    _KOFILA_: naschval fakt ne :) a uplne bych tohle testerum nevycital, to uz jsou takove chyby, ktere no proste haluz :)
    TOMMY_
    TOMMY_ --- ---
    TOMMY_: A myslim ze je to proste vlastnost ty hry.. protoze kdyby jsi porusil to pravidlo o presnym trvani animaci a tomu locku na urcitej framerate, tak tim muzes mit prave kvuli chybam hry treba nefer souboje. spatne se vypocte animace a ty dostanes ranu atp. a prave proto se rozhodli to udelat takhle.. je to vic fer.. ale pak toho muze nejakej koumak vyuzit...

    doufam ze to dava smysl tak jak to pisu a ze to tak vubec je :D
    TOMMY_
    TOMMY_ --- ---
    _KOFILA_: ja jsem o tom premejslel a myslim ( alespon v DS1 ) je to podle me tim jak je postavenej soubojovej system, a vlastne vsechny pohyby. Vsechny ukony ktery zadas hre se stavy do rady za sebe ( mackas R1 porad dokola a pak ukok, tak nejdriv se "vyplni" vsechny R1 udery a az pak - pokud mas staminu - zacnes uskakovat ). Do toho kazdej tenhle "pohyb" ma urcitej pocet snimku za vterinu - bezne se na forech resi ze urcitej greatsword je lepsi protoze ma "jenom" XY snimku animaci uderu. No a do toho cela hra je stavena na 30 snimku za vterinu ( na xboxu to obcas jede pomalejs - cimz padem tam vetsina glitchu nefunguje ). No a pokud vhodne nakombinujes urcity animace ( napriklad pary + utok + skok treba ) muzes timhle stackovanim akci za sebe narusit bez hry ktera ma bezet v urcitym frameratu ( tak si to aspon dle moji dedukce predstavuju ) a pak tim padem muzes treba vyskocit nekam kde bys vubec nemel bejt protoze ta hra treba vubec nebere v uvahu to ze jsi "hrac" protoze se pohybujes v jinym frameratu - neco jako kdyz nabouras matrix.. takhle to podle me nejak funguje.. nebo treba takhle funguje sens fortress skip - kdyz das na tom krytym mostku pary a pak hned utok tak se ti zmeni prave kvuli jinymu uhlu kamery celej pohled na hru ( vidis to pak zeshora cely ) a muzes prochazet dverma. uff.. :)

    Ale cely je to jen nejaka moje dedukce na zaklade toho jak koukam na speedruny. Vzdycky tam je nejakej takovej trik kdy musis udelat rychle urcity akce a pak ti jde nekam vyskocit nebo neco obehnout.. Je to vlastne cely takovej mnohem slozitejsi tree skip jump z DS3 ... ale mozna se dost pletu :))
    HAVANA
    HAVANA --- ---
    _KOFILA_: Prostě to nikdo pořádně neprotestoval
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam