PHOW_SAATCH: tohle všechno, plus to, že už to do své hry umí zapracovat i Ubisoft. Ono i v tom Odyssey platí (nesnižoval jsem si obtížnost a svět škáluje společně s mojí postavou), že nasereš víc jak tři, nebo dva elitní a dostaneš napráskáno a končíš – musíš se naučit časovat útoky, prorážet obranu a naučit se vlastní (hodně lidí při hodnocení té hry taky psalo nesmysly – je tam možnost naučit se komba vytrhnutí štítu z rukou nepřítele, už ale zapomínají uvést, že ne u každého se vám to povede a ne vždycky; tohle mne vůbec zaráželo u hodně lidí co to i recenzovali, že to brali jako definitivní schopnost a na konci budete superman – no, není to pravda pokud si nesnižujete obtížnost a nevypínáte škálování levelu světa, i tyhle útoky vám každej druhej těžkooděnec je schopnej vykrýt. Já za tohle děkuju tvůrcům Dark souls, protože to i hrám od Ubi svědčí; navíc tam neroste obtížnost počtem a velikostí HP, ale zejména lepší A.I. protivníka. To překvapení, když vám pak i obyčejnej vojáček po dosažení30. levelu vyparíruje útok a bodne do žeber :D)
PHOW_SAATCH: mně taky :)