LUKYN: Nesebrali farming, jenom ho "zamkli" za progress a udělali z něj tu nejvíc ubíjející činnost (takže si s tím poradili asi tak jako v BB se štítem :) ). Ale pokud na to bude mít někdo trpělivost, může být zvesela OP.
Nicméně v Sekirovi vidím rozdíl oproti DS/BB právě v tom, jak zásadně změnili soubojový systém i v rámci přístupu k němu. Většina bossů/minibossů nemá padnout na damage, ta hra na každém kroku křičí BREAK THE POSTURE! HP bar je jenom featura, která ten Posutre systém doplňuje. Souboje jsou systematické, člověk nemá porazit bosse na poprvé. Musí se naučit jeho pohyby, jeho útoky jeho timing, jeho arénu. Tohle všechno musí ten hráč zvládnout a ve chvíli, kdy to všechno cvakne do sebe tak je to najednou strašně "jednoduché" a pak už je to jen o trpělivosti.