• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    EZEEDark Souls & Demon's Souls | PREPARE TO DIE! | Bloodborne | Sekiro | Elden Ring | atd | ...aneb umíráme s nadšením
    DANCHEZ
    DANCHEZ --- ---
    vypada to fakt dobre
    Mortal Shell Early Preview!
    https://www.youtube.com/watch?v=G4O_gCXOzqg
    BIMBAS
    BIMBAS --- ---
    The Mortal Shell PC Beta is now open to everyone!

    You can start playing it here: https://www.epicgames.com/store/product/mortal-shell/beta
    FRIZER
    FRIZER --- ---
    TAP
    TAP --- ---
    pracuju s tim, co mi hra nabízí. homeward bone s neomezenym tarifem? tak jo, teče mi do bot, vytáčim Sculptor's Idol, příště se polepšim...
    _KOFILA_
    _KOFILA_ --- ---
    rodí se nám tu nová gameplay :)
    TAP
    TAP --- ---
    KOZLIKK: totok

    KOZLIKK
    KOZLIKK --- ---
    TAP: co to sakra meles ty vorechu? :)
    TAP
    TAP --- ---
    jsem rozjel Sekiro, chápu, že to je asi přičinění Activisionu, ale ten tutorial a training dojo ve hře od From vypadá fakt jak recese :D. stejně jako ta resurrection featura při zabití. to je součást nějaký pozdější mechaniky nebo to je prostě gimmick "ještě si do něj párkrát sekni, než tě stejně sundá"? punishment odebrání xp a senů je stejně až při opravdový smrti, takže osobně vždycky dám revive, pak se běžím rychle někam schovat a vyleštit unlimited homeward buddhu na respawn. nebo ta volba death/resurrect má nějakou strategickou funkci?
    PAJA07
    PAJA07 --- ---
    :))
    Demon's Souls Remake - Reveal Trailer [HD 1080P]
    https://www.youtube.com/watch?v=RjwsaHPAkmU
    PHOW_SAATCH
    PHOW_SAATCH --- ---
    Mortal Shell Gameplay Interview | Summer of Gaming 2020
    https://www.youtube.com/watch?v=Ojh9atZBoBg
    CHEWBACCA
    CHEWBACCA --- ---
    PIETA: no pripadal jsem si dost casto jak v mem oblibenem filmu

    Bloudění orientačního běžce (1986) | ČSFD.cz
    https://www.csfd.cz/film/6514-bloudeni-orientacniho-bezce/prehled/
    PIETA
    PIETA --- ---
    CHEWBACCA: Na bloudění byl nejstrašnější ten level ve Wolfenstein 3D, kde všechny místnosti měly tvar hákovýho kříže. Nebo starý čtverečkový dungeony, kde některý čtverečky byl teleport, ale nebylo poznat, že to byl teleport.
    CHEWBACCA
    CHEWBACCA --- ---
    PIETA: to fucking bloudeni je i ve dvojce, takhle jsem v zadny hre asi nikdy nebloudil za tech 25 let hrani. To jsem byl chvilema dost smutnej. Jasne ze v soulslike hrach nechces mapu ale tady i mapa je ale k nicemu :-)
    CHEWBACCA
    CHEWBACCA --- ---
    PIETA: u dvojky jsem trpel nekolik desitek hodin. V porovnani napr. s BB mi Surge2 prijde co se obtiznosti tyce asi i krapet tezsi a herne je to hodne podobny jako jednicka.
    MITTRA
    MITTRA --- ---
    PIETA: To DLC se zábavním parkem bylo fajn. Hezká lokace, zajímavej boss fight. Dvojka je super, dohrál jsem prakticky jedním dechem.
    PIETA
    PIETA --- ---
    Máte někdo zkušenosti s DLC? Myslím hlavně ty dva dražší, co mají nový lokace a tak.
    A jaká je dvojka? (-:

    PHOW_SAATCH: Místa náročný na trpělivost tam rozhodně byly... Když jsem někde běhal celý odpoledne a vůbec netušil, kde je cesta dál, a tak. Ale o lepší bylo, když pak člověk najednou našel zkratku a zjistil, že vlastně celý to místo už zná a ví přesně, kam jít...
    PHOW_SAATCH
    PHOW_SAATCH --- ---
    PIETA: já nějak ztratil trpělivost... že bych to zas zapnul? :) mně se strašně líbí ten setting, ale postup dost pomalej a pak přišly pod ruku jiný věci... jinak gratulace a chápu tvoje nadšení :)
    PIETA
    PIETA --- ---
    Ha! Porazil jsem Rogue Process v The Surge, co mě posledně tak strašně vyklepal, viz PIETA. Další hodina práce, ale dal jsem to. A jsem obzvlášť hrdej na to, že jsem si nenašel žádnej návod, ale prostě jsem tam chodil, až jsem přišel na to, co na něj platí.

    Tohle je fakt ta nejtěžší hra, jakou jsem kdy dohrál. Pořád tomu nějak nemůžu uvěřit.
    _KOFILA_
    _KOFILA_ --- ---
    PHOW_SAATCH: to se ti nedivim;)
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam