• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    EZEEDark Souls & Demon's Souls | PREPARE TO DIE! | Bloodborne | Sekiro | Elden Ring | atd | ...aneb umíráme s nadšením




    Demon's Souls wiki | Dark Souls wiki | Dark Souls II wiki | Bloodborne wiki | Dark Souls 3 wiki | Sekiro wiki | Elden Ring wiki

    - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

    Nioh wiki | Ashen wiki | Remnant wiki

    rozbalit záhlaví
    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    PHOW_SAATCH: jj s tim souhlas. ma to spoustu minusu, ale zase x trablu autori celkem rychle resi. Vlastne co den, to patch. Ja moby lockuju na gamepadu promacknutim R3 a pak si akorat na R3 lehce koriguju smer a ten zamek se prenasi na dalsi moby a uz mam odhadnutou vzdalenost, na jakou ten zamek funguje, jinak te ta stejna klavesa otoci o 180 stupnu. Jinak strong a dva uskoky dozadu vicemene resi uplne vsechny trable, coz je skoda ale zase co shell, to solidni game changer. Me ted nejvic vyhovuje Acolyte Rogue s cepinem, se kterym uz tocim Fallgrim bez hitu, ale kdyz si potom vezmu Eredrima s obourucakem, tak je to zase uplne jina hra.
    PHOW_SAATCH
    PHOW_SAATCH --- ---
    NAGASAWA: docela často se mi stává, že chci zalockovat nejbližšího moba a kamera se otočí na druhou stranu, kde vůbec nikdo neni, nebo naopak zalockuje moba, kterej je o kus dál a v danej noment mě vůbec nezajímá.. taky ty vyskakovací tooltipy mě začínaj trochu otravovat, zabíraj v obrazu zbytečně místa a visej tam na můj vkus moc dlouho... co se týče combatu, většinu času dávam strong attack s výskokem a pak hned úskok dozadu, zatim to funguje na všechny základní nepřátele, ale uvidíme... btw: dneska jsem na sebe natáh Eredrima a život je zas o trochu sluníčkovější :)
    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    PHOW_SAATCH: jj ty noisovy plochy maji neco do sebe. Ve Fallgrimu chodim pokazdy k žábě, ktera po druhym dialogu zaktivuje solidni hlukovou baráž. Na velkych sluchatkach je to skvely.
    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    KOZLIKK: pánbů ti to zaplať. Díky
    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    Ona bude stejne brát ten CD pakl, ale zatím je akorát preorder, tak autoři prachy dostanou tak jako tak
    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    KOZLIKK: No nekecej. Mě stačí Spotify, ale kamarádka jede striktně flac, tak pokud....případně... měl bys to u mě ,)
    KOZLIKK
    KOZLIKK --- ---
    NAGASAWA: PHOW_SAATCH: kupoval jsem na bandcampu FLAC, kdyby byl zajem. .)
    PHOW_SAATCH
    PHOW_SAATCH --- ---
    NAGASAWA: helejc, ten soundtrack je nosnej i sám o sobě, až mě to samotnýho překvapilo... si docela rád pouštim v práci herní ambienty a tenhle se mi tu bude točit při deadlinech asi poměrně často.. a budu tim tady strašit kolegu :D
    PHOW_SAATCH
    PHOW_SAATCH --- ---
    NAGASAWA:

    Mortal Shell : All Lute familiarity songs (no edit, audio quality high)
    https://www.youtube.com/watch?v=ZDO4NCpp7yQ
    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    PHOW_SAATCH: akorat je skoda, ze tam nehodili ty Mortal songy s loutnou, ale tak treba casem.
    PHOW_SAATCH
    PHOW_SAATCH --- ---
    NAGASAWA: OST k odpolední kávě pro nastolení té správné pracovní pohody.. btw: nedávno se na Spotify objevily všechny ofiko soundtracky k DS1/2/3.
    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    jinak na Spotify prave pristal MS soundtrack
    PHOW_SAATCH
    PHOW_SAATCH --- ---
    NAGASAWA: já zatim jen lehce proběh Fallgrim, abych se trochu zorientoval, sežral asi pět kilo hub :) ale vizuálně a zvukově mi to sedne dost, animace mi přijedou taky povedený.. a rozhod jsem se, že tentokrát nebudu koukat na žádný videa, až zpětně, abych zjistil, jakej jsem byl trotl :D
    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    PHOW_SAATCH: perfekt a jsem zvedavej, co na to reknes. Sundal jsem prvniho Bosse, gear mam komplet, tak upgraduju a porad se slusne bavim. Sice jsem byl trochu rozpacitej z mapy, kde jsou otevreny exteriery, protoze mam radeji koridor, ale nakonec i to ma celkem fajn specifickou atmosferu a ten minimalistickej pristup ve vsem, vcetne inventare je rozhodne prijemnej.
    PHOW_SAATCH
    PHOW_SAATCH --- ---
    NAGASAWA: pustil jsem Mortal Shell přes Steam clienta v režimu Big Picture a problémy s ovládáním zmizely... co by ten Epic bez Steamu dělal :)
    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    DANCHEZ
    DANCHEZ --- ---
    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    Jinak na tiscali nesetrili kritikou, ale nemuzu soudit, jeste jsem se k problemum, ktere vypichli, nedostal.

    Mortal Shell – recenze ponuré soulsovky | GAMES.CZ
    https://games.tiscali.cz/recenze/mortal-shell-recenze-ponure-soulsovky-494894
    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    Jinak Mortal Shell je nakonec vybornej. Osekanej inventar, mensi mapa, shell styly a zbrane jsou zatim solidni a vubec mi nevadi, ze se na par lokacich podepsal nizkej rozpocet, stejne jako na variabilite potvor. Kondenzovana frustrace se taky nekona, lore je fajn a ta nova mechanika s "tvrdnutim" me bavi vic a vic a po Sekiro jsem vazne rad, ze muzu trochu zpomalit.
    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    PHOW_SAATCH: Fakt? Chm, tak to neni dobry. Ja ho mam na PS4, protoze jsem diky podobnym trablum pred lety na pc master race hrani kompletne rezignoval, vsechno slape jak ma a zatim jsem nastesti nepotkal zadnej zasadnejsi bug, anebo glitch. Vcera vydali dalsi zaplaty a vsechno je cajk. Prvni den akorat trochu stavkovalo parry, kdy se trefit do utoku byl celkem ocistec, ale vcera no problemo.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam