doplňuji si látku z předešlých ročníků a úplně poprvé hraju DS1. Musím říct, že proti DS2 a DS3 jsem mírně zmatený fungováním některých mechanismů. Bohužel nemám moc času se pouštět do systému "pokus / omyl" a po čase si zakládat novou postavu a hrát už zkušeněji, proto bych se rád na pár věcí zeptal:
- pochopil jsem zvyšování bonfire, aby dával víc loků estusky, obětováním humanity, ale teď se mi stalo, že jsem musel odejít od hry, postavu jsem zaparkoval u bonfiru a když jsem se vrátil, měl jsem najednou 11 loků místo normálních 10. To to i ovlivňuje jak dlouho tam tu postavu nechám sedět?
- v DS1 se nedá cestovat mezi bonfiry?
- rád hraju heavy buildy se zbrojí, velkým štítem a mečem. Měl jsem za to, že DS1 má být k takovýmu buildu z celé série nejvíc přívětivá, ale Moonlight motýle jsem musel rolovat jen ve slipech, protože jeho útoky jsem nedokázal vyblokovat štítem. Časem budou podobní? Jestli mám začít upravovat build na univerzálnější.
- občas mi postavu jakoby odnikud trefí něco jako ohnivá kulička, ale neublíží mi a nevidím žádný efekt. Nevíte, co to je?