• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    EZEEDark Souls & Demon's Souls | PREPARE TO DIE! | Bloodborne | Sekiro | Elden Ring | atd | ...aneb umíráme s nadšením




    Demon's Souls wiki | Dark Souls wiki | Dark Souls II wiki | Bloodborne wiki | Dark Souls 3 wiki | Sekiro wiki | Elden Ring wiki

    - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

    Nioh wiki | Ashen wiki | Remnant wiki

    rozbalit záhlaví
    PHOW_SAATCH
    PHOW_SAATCH --- ---
    TOMMY_: stejně je to převzatý odjinud :)
    TOMMY_
    TOMMY_ --- ---
    PHOW_SAATCH: Jezis ty to dostanes od mistra horky! Ctes tiscali a libi se ti Elden Ring. Jiste budes i v osobnim zivote krivy a zly clovek!!
    PHOW_SAATCH
    PHOW_SAATCH --- ---
    Elden Ring je v Evropě nejúspěšnější novou značkou od vydání The Division - novinka na konzolista.cz
    https://konzolista.tiscali.cz/articles/onearticle?link=elden-ring-je-v-evrope-nejuspesnejsi-novou-znackou-od-vydani-the-division-n1kh
    TOMMY_
    TOMMY_ --- ---
    _KOFILA_: Jako sorry tohle je argument kterej dost kulha. To ze mas drandit na mape a prozkoumavat jiny lokace, ti dost jasne rika prvni boss na kteryho nemas. Uplne stejny designovy rozhodnuti jako dat pod prvni bonfire kostlivce - tady na to nemam, musim jinam. Mam pokracovat?
    PHOW_SAATCH
    PHOW_SAATCH --- ---
    _KOFILA_: ano, bylo by to opravdu perfektní, Elden Ring bez mapy, byla by to sice delší, ale o to těžší cesta... a kdyby tam ta mapa nebyla, úplně slyšim, jak tady nadáváš, že je to velký jak letiště a oni tam nedali ani mapu... a neopakovat assety v asi největší hře, co jsem kdy hrál, mít tam všechno unikátní, a stihnout to dřív než Hidetaka umře, mno... požadavky hráčů jsou dnes opravdu vysoké, chudák vývojář... já taky nejsem odvázanej úplně ze všeho, DS1 a Elden Ring mi přijde trochu jako rozdíl mezi Diablo 1 a 2 - ve dvojce přidali spoustu novejch věcí, vylepšili skoro všechno, co se dalo, udělali obrovskej svět (oproti jedničce) a stejně už to nemělo takovou atmosféru, ale i tak to bylo prostě dobrý... ER je ve výsledku Dark Souls II 2 - nasázeli tam toho strašně moc, je to na sebe občas nelogicky nalepený a je to spíš barevnej sandbox než sevřený těžký temný RPG, ale co... já teď nevidim pro sebe jinou alternativu, když se podivam do Steam knihovny, kde mam přes 330 her.. taky je dobrý si uvědomit, že FromSoftware pořád ještě neni takovej kolos jako UbiSoft, takže přepoužívání assetů byla asi jediná cesta, jak udělat něco tak monstrózního...
    _KOFILA_
    _KOFILA_ --- ---
    PHOW_SAATCH: dej option, inventory a L1… co vidis? tak vidis… ja sem urazen… a klidne si to tady nazyvejte fnukanim nebo pomatenim… ale chapu ze na modlu se nesaha jen obhajuje ;) chapu ze vas v tom bavi bejt protoze neni treba premejslet jak by to mohlo vypadat… staci brat co je…
    KOZLIKK
    KOZLIKK --- ---
    PHOW_SAATCH
    PHOW_SAATCH --- ---
    _KOFILA_: podle mě se do toho začínáš nějak zamotávat
    _KOFILA_
    _KOFILA_ --- ---
    PHOW_SAATCH: od elden ringu… stejne jako mas jak blbecek mapu, opakujici se asety, bosse, mam pokracovat?
    PHOW_SAATCH
    PHOW_SAATCH --- ---
    _KOFILA_: od kdy FS hry někomu řikaj, co má a nemá dělat? fňuk
    _KOFILA_
    _KOFILA_ --- ---
    FIONOR: hele dobry, mysli si ze fnukam… hra mi nerekla ze si mam drandit s konem na mape sam, stejne jako mi nerekla ze mp pujde jen v generickych dungeonech… designerske rozhodnuti selhalo, jen pak bylo nahrazeno kecama co jde a nejde… pristupuju k tomu jako ke hre od nich co jsem objevil v roce 2009 protoze cela ta hra je kompilat vseho co kdy udelali… doufam ze to je tecka a posledni co v tomto smeru udelali… stydim se to hrat! pssst, nikomu ani muk ze to hraju!
    PHOW_SAATCH
    PHOW_SAATCH --- ---
    FIONOR: Pokud pomineme skutečnost, že chodit venku pěšky je zdraví prospěšný.
    FIONOR
    FIONOR --- ---
    _KOFILA_: Já se budu opakovat, ale designerské rozhodnutí bylo podpořit multiplayer jen jako možnost pro danou lokalizovanou oblast (bez možnosti se přesouvat na druhý konec mapy na koni) - zavoláš si pomoc, společně vykosíte dungeon nebo lokalitu a pak si dotyčného zavoláš zase někde jinde
    Konstantní MP zcela objektivně nebyl záměr a kdyby udělali to, po čem fňukáš, tak by to k němu nevyhnutelně vedlo (ergo designerské rozhodnutí to nepodpořit).
    TERZ
    TERZ --- ---
    PHOW_SAATCH: Určitě to neni kvuli cheesum bossu nebo tak. V ER cheese ničeho neexistuje, neni potřeba. Všechny usnadňovátka jsou zabudovaný přímo do hry včetně snadnejch přístupů k nim. Je to udělaný tak aby to ve finále zvládl dohrát kdokoli s prstem v nose včetně lidí, kteří nechtějí přistoupit na pravidla hry. To omezení je fakt jen aby v tom MP lidi nedelali blbosti.
    _KOFILA_
    _KOFILA_ --- ---
    PHOW_SAATCH: no je to omezeny abys nepotkal invidera a nenasednul na kone a cau… ale jestli jste coop zkouseli hrat, tak je to zalostne az hanba… to nejsou opodstatnene designerske rozhodnuti ale lenost udelat s tim neco jineho nez doposud… dokud to byl koridor se zkratkama daval ten system smysl… ale ted v “open worldu” je to k smichu… ja nebrecim za kone v mp, nebrecim ze po tom prazdnem letisti musim v mp behat… brecim nad tim jak s tim designersky udelali hovno… jak jen kroutis hlavou jak to funguje pekne postaru a jak to v ow nefunguje…
    PHOW_SAATCH
    PHOW_SAATCH --- ---
    _KOFILA_: ještě k tomu letišti a proč nejde hrát PvP na koni - mi přijde, že by pak šla vycheesovat spousta venkovních potvor a že jich tam je, takže to neni imho manýra, ale opodstatněný designerský rozhodnutí... nevim teda stopro, jestli je to z tohodle důvodu, ale jestli jo, asi by to šlo řešit způsobem, že by tě to vyhodilo ze sedla, pokud by ses dostal do boss arény, ale možná nejde jen o ty bosse... kdyby někdo věděl, proč je to omezený, tak sem s tim, ptam se pro kamaráda....
    PHOW_SAATCH
    PHOW_SAATCH --- ---
    VITEKK
    VITEKK --- ---
    LAZARIUS: nenavidim ty zeleny humry..
    LAZARIUS
    LAZARIUS --- ---
    _KOFILA_: příběh je na druhej a třetí průchod. Zatím se po 40h plácám v jezerní kotlině (ale už tam zbývají jen dvě místa)
    PHOW_SAATCH
    PHOW_SAATCH --- ---
    K snídaní jsem uhnípal Godfreye, asi 20 minut nudnýho pižláni to bylo, a zaparkoval jsem před Morgottem. Na příběh zatim seru :)
    VON_GILOTINE
    VON_GILOTINE --- ---
    pribeh me bavi a vedlejsi postavy mi delaji radost
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam