_KOFILA_: ano, bylo by to opravdu perfektní, Elden Ring bez mapy, byla by to sice delší, ale o to těžší cesta... a kdyby tam ta mapa nebyla, úplně slyšim, jak tady nadáváš, že je to velký jak letiště a oni tam nedali ani mapu... a neopakovat assety v asi největší hře, co jsem kdy hrál, mít tam všechno unikátní, a stihnout to dřív než Hidetaka umře, mno... požadavky hráčů jsou dnes opravdu vysoké, chudák vývojář... já taky nejsem odvázanej úplně ze všeho, DS1 a Elden Ring mi přijde trochu jako rozdíl mezi Diablo 1 a 2 - ve dvojce přidali spoustu novejch věcí, vylepšili skoro všechno, co se dalo, udělali obrovskej svět (oproti jedničce) a stejně už to nemělo takovou atmosféru, ale i tak to bylo prostě dobrý... ER je ve výsledku Dark Souls II 2 - nasázeli tam toho strašně moc, je to na sebe občas nelogicky nalepený a je to spíš barevnej sandbox než sevřený těžký temný RPG, ale co... já teď nevidim pro sebe jinou alternativu, když se podivam do Steam knihovny, kde mam přes 330 her.. taky je dobrý si uvědomit, že FromSoftware pořád ještě neni takovej kolos jako UbiSoft, takže přepoužívání assetů byla asi jediná cesta, jak udělat něco tak monstrózního...