• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    EZEEDark Souls & Demon's Souls | PREPARE TO DIE! | Bloodborne | Sekiro | Elden Ring | atd | ...aneb umíráme s nadšením
    ENDER
    ENDER --- ---
    BIMBAS: ja ted upgradnul na +10 toho jak se promeni na tebe a ten je silenej.. Ale ty great shield mam taky v merku :)
    BIMBAS
    BIMBAS --- ---
    Great shield soldier ashes jsou super. Je jich 5 a na +7 otravuji dostatecne dlouho :D
    PHOW_SAATCH
    PHOW_SAATCH --- ---
    RUDOLF: když Kofilu nebaví chodit pěšky, on radši na kole a pokud možno v pelotonu
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    _KOFILA_: Za mě je dobře, že to není koridor, protože když jsem frustrovanej, můžu to zkusit na mnoha dalších místech a časem vracím se na místa, kde jsem dostal na hubu. Asi to bude v jádru v rozoporu z předchozíma Souls hrama, že těch možností úniku z frustrace není tolik.

    Když exploruji, chodím pěšky. Víc vidím, víc se kochám, víc si všímám, víc nacházím.

    Baví mě víc boj bez torrenta ale už se učím, využívat jeho rychlost.

    Oproti AC je postavení stráží vždy reset a stejný chování. Což je fajn na grindování, ale je to jakoby se vždycky spustilo mechanický divadlo, kterým se naučíš tančit a samosebou jakmile to narušíš, tak začně teprve být trošku překvapivý. Ale vyresetuješ ho vzdálením se z dohledu celkem rychle.

    Nechápu vlky spadlé z nebe.

    Rozhodně je ten svět pro mě zajímavý po 40 hodinách víc než Zelda. Mám rád ty postavičky. Ale jsem teď zahrabaný v práci, tak jsem an to přes týdne nesáhl.
    PHOW_SAATCH
    PHOW_SAATCH --- ---
    _KOFILA_: tak samozřejmě, že to neni jako Tenkrát poprvé... mam v soulshrách 874 hodin (teď jsem to počítal, hehe :), ale to co píšeš, snad každej vidí, to nemusíš řikat... mě třeba nudil Skyrim/Witcher, nebyl jsem se schopnej se přenést přes ten combat a pořád jsem si řikal, jaký by ty bylo, kdyby From Soft udělal open world... a ono se to stalo a teď to tu máme... jsou tam slabý místa, ale jsou tam i silný místa... největší rozdíl je v tom, že v těch starejch titulech jsi prostě dospěl do momentů, přes který nejel vlak, a musel jsi pořádně zabrat, abys je vyřešil a prorazil dál... to jsem tady moc nezažil, třeba včera Radahna na druhej pokus (to se nedá třeba s Gaelem a spol. vůbec srovnat)... mně nakonec asi nejvíc nevadí to, že je ten svět velkej, ale že je otevřenej, tj. že ho můžeš projíždět od začátku skoro celej, aniž by ti něco moc bránilo... na starejch DS mě bavilo asi nejvíc to, jak se to postupně otvíralo, dal jsi bosse a jedna odměna byly duše/itemy a druhá odměna byla nová lokace, což tady až na vyjímky neni a tim to tomu trochu spadnul řetěz...
    VON_GILOTINE
    VON_GILOTINE --- ---
    nemam cas to vnimat, furt me tahne storylajna a questlajny, neco uz vim, ze sem posral, neco jsem minul, ale furt me to tahne. 80h na hřbetě, hlavni mesto nad i pod porvrchem dodelany a zacinam premyslet o nejakem fajn meči, na ktery bych pouzil svoje somber smithing stones, nejaka doporuceni?
    je pravda ze INT stat nejak vic souvisi s physical dmg?
    _KOFILA_
    _KOFILA_ --- ---
    PHOW_SAATCH: ty jsi taky jantar covece… ja to sem davam aby se diskuse rozjela, abych si precetl i jine nazory nez moje, davam to sem ne proto ze muj nazor je ten jedinej spravnej svetonazor, ale abyste vystrcili hlavu z prdele a zamysleli se co je na te hre dobre a co spatne… po 13 letech souls her preci nemuzete delat ze nic, ze to je krasne, skvele a budeme to hrat roky… to se chovate jako decka vy… prece rostes, vyvijis se, zmenili se ti chutove bunky, uz to neni rajc jak pred tim…

    nepisu to kvuli vyjimecnosti sebe sama… ale vladtne me to omezene videni bavi, ono se neni cemu divit, kdyz v rozhlase o hre informuji jak informuji, tady to nebude jine ;)
    PHOW_SAATCH
    PHOW_SAATCH --- ---
    _KOFILA_: možná by sis měl najít zas nějakou divnou zapadlou hru, kterou nikdo nezná a kterou nikdo nehraje, aby sis potvrdil svojí vyjímečnost, měl nad čim onanovat, a moh pak všude rozhlašovat, že tys jí objevil, a byl zas aspoň na chvíli něčim zajímavej... nebo aspoň zkus neomílat furt to samý dokola, všechno, co jsi chtěl a měl k tématu (krkání) říct, už jsi myslim řek... a čistě za mě - open worldy mi vždycky přijdou nudnější než dobře vystavěnej koridor a taky mam radši, když to víc odsejpá a jde to víc na dřeň, ale nevidim důvod, proč o tom blejt měsíc v kuse, už nám neni patnáct, vole :)
    FIONOR
    FIONOR --- ---
    Pokud potřebujete boost na runy, tak poslednich pár dní používám veřejná MP hesla "oxbox" a "SEEKERS"
    Pokaždé když někdo z lidí se stejným heslem zabije bosse s runou nebo se stane Elden Lordem (což je teď co chvíli) naskočí buff, který dává 5 % run navíc.
    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    SITH: Jasný. Jak se ti ukážou jména na zemi a šlápneš na ne, tak uvidíš jejich podobu a muzes odhadnout, kdo ti k čemu asi tak bude. Jinak nezapomeň na etiketu a uklon se. Sice to je zdvořilost, která už evidentně patri do historie, ale slušnost je slušnost.
    SITH
    SITH --- ---
    NAGASAWA: takže přijít s sošce, zašňupat tabák a čekat na random týpka z druhé strany světa. Nádhera, díky, tu hru miluju :)
    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    SITH: Ne. Prstem se nechavas přivolat, abys někomu pomohl. Pokud potrebujes pomoc ty, tak použij u sošky ten snupaci tabák, kterej se vyrábí z těch oranžových kimčongilií. Pak se ti na zemi objeví zlatý jména hráčů s jejich hologramem. Muzes si přibrat dva, anebo jedno NPC a jednoho člověka. Pokud potrebujes vyloženě někoho z tvých přátel, nastav si v MP menu spolecny heslo.
    SITH
    SITH --- ---
    ahoj, jakožto lama a nováček s DS hrama, jak tam funguje ten friendly summon?
    dojdu k té sošce s roztaženýma rukama, přes inventář zaktivuji ten prst a pak jen počkám, až mi hra vybere nějakýho random týpka z netu?
    TERZ
    TERZ --- ---
    _KOFILA_: Dal sem to celý, naše poplatky jdou na dobrou věc. Ani jeden z nich to nedohrál, Grygar nedohrál jeste prej nic ale hodinu zvladli říkat veci, ktere internet shrnul po network testu a vzájemně si odsouhlasili jak dobře to říkaj. :) Jsou tam evropští rytíři a mečišníci. Perfektní, tenhle podcast si budu dávat častěji.
    JOPS
    JOPS --- ---
    RIVEEK: se stitem jsem jeste nejel, takze to asi fakt nedokazu posoudit, ale je fakt, ze jak pomaham, ci oni pomahaji me, tak jsem se stitem videl strasne malo lidi.

    A vcera jsme udolali toho typka v hrade na prvni dobrou, zavolal jsem si na pomoc nekoho nahodneho a to byl takovej strelec, ze jsem jenom koukal s otevrenou hubou a posilal kouzla. Netusim moc, co se tam delo, ale behem chvilky Godric KO. Ja tam sel s jednou flastickou, takze jsem necekal, ze bychom ho udolali a tenhle summon byl fakt dabel :D
    RIVEEK
    RIVEEK --- ---
    JOPS: já ale přece neříkám, že by to mělo jít bez problémů. Vždycky to bylo o nastudování movesetu, typu útoků, operování se staminou, rozvrhování kdy krýt, kdy útočit, kdy se vzdálit, kdy pít estusky a kolik si jich šetřit do další fáze souboje. Nikdy to nebylo "bez problémů," ale hra tě časem odměnila za snahu a studování prostředí a nepřítele, ať jsi hrál, jaký build jsi chtěl. Ale tady to tak není, naopak, hra není fér vůči štítům.
    TERZ
    TERZ --- ---
    _KOFILA_: "Co jsou pro vas soulslike hry?"
    "Tyjo to si mě zaskočil." "Jednotná vize autora, chci brat ty drogy" :D ten Quest je výbornej, diky :D
    JOPS
    JOPS --- ---
    _KOFILA_: jediny s cim s tebou souhlasim, tak ano, je to obcas prazdny. nikde nic zajimaveho, mozna tam, co mi prijde, ze je prazdno jsem neco prehlidl, nejsem uplne explorovaci typ v open worldech, to fakt ne.

    Ale hrady jsou ted za me super, to je proste klasickej dark souls :) Jestli to je pristupnejsi masam? Pristupnejsi je, ale neni to tak, ze by to bylo jednodussi :)
    JOPS
    JOPS --- ---
    RIVEEK: ne a ne a ne :) proc bys mel jako tank projet vsechny bosse bez problemu? Nemyslis, ze by ta hra pak nebyla fer vuci ostatnim buildum?
    _KOFILA_
    _KOFILA_ --- ---
    TOMMY_: ty videohry co hrajes neprozivas?
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam