• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    EZEEDark Souls & Demon's Souls | PREPARE TO DIE! | Bloodborne | Sekiro | Elden Ring | atd | ...aneb umíráme s nadšením
    TOMMY_
    TOMMY_ --- ---
    _KOFILA_: TEMNY LORD SE VRATIL! Hnuj fuj. Letiste krkani a ohavnost casualni hrani mejte se na pozoru!
    PHOW_SAATCH
    PHOW_SAATCH --- ---
    _KOFILA_: tak to si ho musim co nejdřív pustit, dík za doporučení
    _KOFILA_
    _KOFILA_ --- ---
    Ten Seveřan je stejně nevkusnej jako Elden Ring. Hnůj. Základní narativní oblouk (Hero's journey) urputně seskládanej aby už už bylo pár dějových zvratů ale tak nepřekvapivý kýč jsem dlouho neviděl. Maják byl fajn, Witch měla fajn přirozené osvětlení, ale toto velebnosti, to je čistej hnůj. Dobrý večer! Už máte dohráno? Už byla ta dortová party? .)
    FIONOR
    FIONOR --- ---
    PHOW_SAATCH: zkusil jsem demo a už jen skutečnost, že při spuštění byla hra kompletně v čínštině, byla velké varování
    příšerné ovládání a hypercitlivá (neovladatelná) kamera byly už jen potvrzení prvního dojmu
    Pokud to chtějí vydat (full release, ne open beta) v Srpnu, musejí na tom hodně zapracovat.
    PHOW_SAATCH
    PHOW_SAATCH --- ---
    VIRIK: All those moments will be lost in time, like… tears in rain. Time to die.
    VIRIK
    VIRIK --- ---
    VON_GILOTINE: jako ve skutečném životě.

    Štěstí je jen iluze, šílenství ze zoufalství. Radost je jen zánět na mozku.

    Ve skutečnosti jsme všichni vlastně mrtví. Ztracení.

    A sami.

    Ticho. Tma. Nicota.
    VON_GILOTINE
    VON_GILOTINE --- ---
    ENDER: jj tohle je hodne príma. ve hrach from software nedopadne dobre snad nikdo.
    ENDER
    ENDER --- ---
    Elden Ring player finds proof jellyfish are actually dead children | GamesRadar+
    https://www.gamesradar.com/elden-ring-player-finds-proof-jellyfish-are-actually-dead-children&utm_source=facebook&utm_campaign=oxm/?

    FS maji zvraceny smysl pro humor..
    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    No tak jsem si chtěl na chvíli odpočinout od Elden Ringu a zasel jsem si na Northmana. Chyba. Nechyběl ani Erdtree.

    PHOW_SAATCH
    PHOW_SAATCH --- ---
    The 'souls-very-like' Thymesia drops a demo on Steam | PC Gamer
    https://www.pcgamer.com/the-souls-very-like-thymesia-drops-a-demo-on-steam/
    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    SITH: v druhy fazi se mu dostan do zad. vyhnes se tak plamenum a jenom si davej bacha na moment, kdy se zacne prevalovat. to staci uskocit dozadu, anebo udelat kotrmelec. naper mu to do nohy, anebo se lockni na tělo. Fungovat to bude i tak i kdyz ma nejzranitelnejsi dlaně.
    SITH
    SITH --- ---
    ale rotten breath zkusím, mám ho
    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    SITH: aha tak to je dalsi verze. tu neznam. no s magem to musi byt solidni divocina.
    SITH
    SITH --- ---
    NAGASAWA: nene. Začnu boj nahoře, běžím k té malé skály na okraji útesu, skočím dolů a čekám, až přijde obr, který za mnou dolů neskočí, protože se blokne o tu skálu. Dole vyvolám Lantennu a ta ho zespoda v první fázi ustřílí. V druhé fázi to funguje stejně, jen s tím problémem, že dokáže přes tu skálu metat fireball a oheň. A když spadne dolu a já uteču zas nahoru, tak to ten fireball hází i přes skálu.
    Nablízko jako mág umřu docela rychle, jsem nablízko neuvěřitelná lama
    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    LUKYN: jj taky moznost
    LUKYN
    LUKYN --- ---
    NAGASAWA: chvili mi to trvalo ale pak sem zacal pouzivat scarlet rot a sel asi na treti pokus...
    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    SITH: s tim, ze skocis konem dolu pres mlhu a ustrilis ho od grace? Na to jsem taky koukal, ale protoze mam tanka a čáry máry na minimum, tak to nemelo smysl a nemel bych z toho moc dobrej pocit. Lepsi je se naucit prvni fazi na no hit a nepouzivat mimica, protoze ti potom obr nelita jako zjancenej po cely zone a nemusis k nemu porad dobihat a proskakovat ty jeho utoky se stitem. Zkus to trojkombo o kterym jsem psal. Kdyz stihnes napalit dvakrat Rotten Breath do zad, tak mu HP zacnou padat samy.


    RIVEEK: presne. prostredi je neprehledny zlo, kamera zlo, lockovani zlo a hit zony zlo.
    SITH
    SITH --- ---
    zkusím prostě azur comet přímo do nohy
    RIVEEK
    RIVEEK --- ---
    NAGASAWA: jj, včera jsem ho dával na druhém přechodu a šel jsem ho snad 30x. Ale imho ne proto, že by se nedal zabít, strašně mě u něj poráží prostředí + práce kamery, vždycky jsem chcípnul na banální oheň v kombinaci, že se mi při jeho AOE ve třetí fázi seknul roll o nějaký šutr. Když mu furt koukám od chodidla po koleno, tak pak prostě není vidět, na co se chystá a podle zvuku to ne vždycky chytím. Kdyby byl v klasické rovné aréně, byl by o 50% snadnější...
    SITH
    SITH --- ---
    NAGASAWA: furt se ale dá zablokovat za tou hranou na útesu, kdy já zezdola házím kouzla a ona se přes ten převis neskočí dolů. Takže jsem si vyvoval Lantennu a ta ho ustříllí. Druhá fáze ale začíná u něj nahoře a to je pak problém. Jsem u něj už týden.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam