• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    EZEEDark Souls & Demon's Souls | PREPARE TO DIE! | Bloodborne | Sekiro | Elden Ring | atd | ...aneb umíráme s nadšením




    Demon's Souls wiki | Dark Souls wiki | Dark Souls II wiki | Bloodborne wiki | Dark Souls 3 wiki | Sekiro wiki | Elden Ring wiki

    - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

    Nioh wiki | Ashen wiki | Remnant wiki

    rozbalit záhlaví
    ENDER
    ENDER --- ---
    TERZ: to je asi 5 lidi na svete, smele do toho!
    TERZ
    TERZ --- ---
    ENDER: wow sem ještě nehrál, jednou to musim testnout. Ale pokud to ma achievy tak to hral jen ten kdo ma komplet hotovo!
    ENDER
    ENDER --- ---
    TERZ: mas dohrany wow? :)
    Ja treba vubec achievy neřeším...
    TERZ
    TERZ --- ---
    VIRIK: Je to přesně tak, bohužel. Každej ví že kdo nehraje na Playstationu tak nehraje ale s přimhouřenýma očima bych asi akceptoval i 100% achievmenty ze steamu a xboxu.
    VIRIK
    VIRIK --- ---
    TERZ: podle mne blbost. To znamená, že sice mám ve Fallout 4 1500 hodin, ale nehrál jsem to.

    /a nehrají všichni, co nemají plejku
    TERZ
    TERZ --- ---
    VIRIK: Open world či koridor, hra vždy končí platinou. Co nezacinkalo, jako bys nehrál!
    VIRIK
    VIRIK --- ---
    Já bych jen připoměl, že hodně kritiků openworldů schválně přehlíží jednu zásadní věc.

    Openworld, jako ten skutečný s funkčním role play, se nemusí dohrávat poražením bosse na konci poslední uličky, jako u koridorovek, kde se nedá uhnout. Hráč si v klidu může 500 hodin žít a řádit úplně někde jinde, v místech, kde ho to baví a něco mu to dává. Fromové si to plně uvědomují a proto lze i hned na začátku obejít hrad.

    To je taková funkce openworldu, že může mít "konce" někde úplně jinde, než je určeno u koridorovky, kde všichni prostě nejpozději do dvaceti hodin končí na stejné dlaždici.
    Spousta lidí měla stovky hodin v Zaklínači 3 a byli totálně šťastný a hladní příběh vůbec nedohráli, nezajímal je a ani nemusel.

    Není to teda platný argument.

    I přes to Elden RIng má asi lepší % lidí co porazí bosse, než jiné soulsovky, což je jednak fajne a ukazuje to, že lidi jsou stále (a rádi) kreativní a rádi činí volby, a jednak to boří zarputilé obránce naváděných uličních koridorovek.
    VON_GILOTINE
    VON_GILOTINE --- ---
    NAGASAWA: a to bude navic i proto ze se na to vykaslou v prubehu, viz Kofiluv pocit letiste, urcite to tak ma plno lidi. a openworldy obecne velke procento nedohraje.

    achjo at uz aspon oznami datum datadisku
    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    VON_GILOTINE: Však když se podíváš na procenta u trophies… u závěrečných bossu jich má hotových kolem 40% lidi…
    VON_GILOTINE
    VON_GILOTINE --- ---
    ono tam je mnoho pomocniku kteri se zobrazi jen za urcitych podminek myslim. na nektere bosse i treba dva či snad tři dokonce
    VON_GILOTINE
    VON_GILOTINE --- ---
    RIVEEK: ze je to nejlehci from software o tom nemuze byti pochyb
    BIMBAS
    BIMBAS --- ---
    RIVEEK: nejaky pomocnik tam byl uz predtim u GSD
    RIVEEK
    RIVEEK --- ---
    _KOFILA_: dokončuju druhý přechod, aktuálně jsem včera došel do trůního sálu a dneska bych to viděl na Godfreye a Radagona, pořád mě to neskutečně baví a těším se na třetí přechod, díky za optání

    BTW - Beast Clergyman / Maliketh - oni ho nějak ponerfovali? Všimnul jsem si, že říká něco jinýho, než bylo před patchema a dal jsem ho teď na druhý pokus s tím, že na první jsem si jen tak osvěžoval jeho moveset a flákal to. Přišlo mi, že v první fázi vůbec nedělal takový ten AOE útok, kdy vybouchne zem kolem něho a pak za pár sekund padá všem okolo na hlavu. A ve druhé fázi vůbec nebyl tak šíleně frenetický a naspeedovaný, jako dřív. Sice mi nově zkracoval health bar alá ty ženštiny v DSIII v podzemních celách, co chodí s rožhaveným cejchovacím železem, ale stejně nepředstavoval žádný problém - a dřív jsem na něm zakysnul asi na pět večerů!
    A před Godskin duo dali možnost vyvolat si NPC pomocníka! Nějak to měkne...
    LAHINO
    LAHINO --- ---
    asi to tu zapadne, ale pochvalim sa. DS3 Platina je doma. Mozem sa vratit do ER.
    VIRIK
    VIRIK --- ---
    tak on je to zase jenom další zpracování hamleta :D ten "zákldní narativní obloouk" :D
    TOMMY_
    TOMMY_ --- ---
    _KOFILA_: TEMNY LORD SE VRATIL! Hnuj fuj. Letiste krkani a ohavnost casualni hrani mejte se na pozoru!
    PHOW_SAATCH
    PHOW_SAATCH --- ---
    _KOFILA_: tak to si ho musim co nejdřív pustit, dík za doporučení
    _KOFILA_
    _KOFILA_ --- ---
    Ten Seveřan je stejně nevkusnej jako Elden Ring. Hnůj. Základní narativní oblouk (Hero's journey) urputně seskládanej aby už už bylo pár dějových zvratů ale tak nepřekvapivý kýč jsem dlouho neviděl. Maják byl fajn, Witch měla fajn přirozené osvětlení, ale toto velebnosti, to je čistej hnůj. Dobrý večer! Už máte dohráno? Už byla ta dortová party? .)
    FIONOR
    FIONOR --- ---
    PHOW_SAATCH: zkusil jsem demo a už jen skutečnost, že při spuštění byla hra kompletně v čínštině, byla velké varování
    příšerné ovládání a hypercitlivá (neovladatelná) kamera byly už jen potvrzení prvního dojmu
    Pokud to chtějí vydat (full release, ne open beta) v Srpnu, musejí na tom hodně zapracovat.
    PHOW_SAATCH
    PHOW_SAATCH --- ---
    VIRIK: All those moments will be lost in time, like… tears in rain. Time to die.
    VIRIK
    VIRIK --- ---
    VON_GILOTINE: jako ve skutečném životě.

    Štěstí je jen iluze, šílenství ze zoufalství. Radost je jen zánět na mozku.

    Ve skutečnosti jsme všichni vlastně mrtví. Ztracení.

    A sami.

    Ticho. Tma. Nicota.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam