• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    EZEEDark Souls & Demon's Souls | PREPARE TO DIE! | Bloodborne | Sekiro | Elden Ring | atd | ...aneb umíráme s nadšením
    LAZARIUS
    LAZARIUS --- ---
    LAZARIUS: když jsem jel dvojku, byl to první stat, co jsem zvyšoval (snad na 15, pak už jsem začal investovat i jinde
    LAZARIUS
    LAZARIUS --- ---
    VON_GILOTINE: adaptabilita určuje počet Invincibility frames při rollu - plus teda další věci. Na netu se dá najít, kolik má být, aby roll odpovídal DS1
    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    VON_GILOTINE: jj zkousel jsem to s nim a vetsinou me Manus umlatil, kdyz jsem toho hafana vyvolaval.
    SITH
    SITH --- ---
    VON_GILOTINE: jakej?
    VON_GILOTINE
    VON_GILOTINE --- ---
    SITH: a nemuzes si hodit jeden ten talisman co scarlet defense, abys ten vybuch prezil, kdyz se ti nedari mu uhnout?
    VON_GILOTINE
    VON_GILOTINE --- ---
    NAGASAWA: dokonce i mam, ale po sedmi humanitach sem se na to vykaslal, obecne bejva tezsi najit ten jeho nahodne hozenej sign v ty arene a zmacknout ho nez se na to vykaslat, pomer cena vykon je tam trochu nejasnej.. jakoze jo, obcas si diky nemu dokazu vypit lahvicku v klidu.. ale jinak nic moc.
    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    VON_GILOTINE: čokla tam sebou nejspis nemas vid
    SITH
    SITH --- ---
    tak jsem zase ze třech pokusů třikrát dorubal Melannii v první fázi, ale třikrát prostě ten výbuch nedám, lol, z toho mi jebne
    VON_GILOTINE
    VON_GILOTINE --- ---
    RIVEEK: moment moment, vzhledem k tomu, ze se na to vyhledove chystam taktez.. o te adaptabilite co o ni mluvite, ted to vypada ze je to stat jako vitalita a je treba jej levelovat? ja at nejsem pak moc smutnej
    PHOW_SAATCH
    PHOW_SAATCH --- ---
    PHOW_SAATCH
    PHOW_SAATCH --- ---
    Má pravdu předseda, já dohrál SOFTS a co jsem čet ve fórech, tak je to ještě o stupeň větši hc než vanilla.
    RIVEEK
    RIVEEK --- ---
    LOVE_DALI: jo, tak tohle přesně se mi stavá i normálních enemů - bubák dá úder metr vedle mě a hra mě najednou nateleportuje na jeho zbraň!

    Jinak co, jsem pátral, tak podle všeho tady ta adaptabilita neovliňuje jen to nesmrtelné rolovací okno, ale i blokování štítem, rychlost pití estusky, používání lifegemů a parry. A já v ní mám asi jen pět bodů :-/
    JOPS
    JOPS --- ---
    RIVEEK: ono jako pozor, DS II a DS II: SCHOLAR jsou odlisne hry. V SCHOLARU se opravdu chcipa o dost vic nez v DS II :)

    jsou tam jinak enemaci a rekl bych, ze zacatek je fakt trochu ocistec :)
    PHOW_SAATCH
    PHOW_SAATCH --- ---
    RIVEEK: gid gud
    BIMBAS: mně se to vizuálně líbí pořád, je to správná špína :)
    BIMBAS
    BIMBAS --- ---
    PETERSIS: jako jo dava to smysl jit na Dark Souls od jednicky. Pokud jsi ale jel Bloodborne a pak remaster Demon Soulů tak se připrav že to vizualně moc pěkné nebude. Začal jsi asi vizualne topem v žánru
    TERZ
    TERZ --- ---
    RIVEEK: No to je DS2 klasika :) taky vzdy když se vrátím mám prvních pár hodin pocit jako bych nikdy nic nehrál. Hádám že je to kombinace těch slavných hitboxů a neuvěřitelný množství one-hit kill útokú.
    Kdysi sem viděl nějaký video kde typek vysvětluje že hitboxy jsou ok, jen lidi jsou ňoumové co nepochopily jak to funguje ale v praxi je fuk jak to je, v DS2 se proste umírá víc, alespoň na začátku.
    LOVE_DALI
    LOVE_DALI --- ---
    RIVEEK: tak namátkou :)
    The hitbox in Dark Souls 2 is ridiculously bad
    https://www.youtube.com/watch?v=uYP1onQnNmE
    RIVEEK
    RIVEEK --- ---
    DS II Scholar - tak nevím co dělám blbě, ale proti ostatním soulovkám strašně chcípám. A to podotýkám, že jedu se štítem, nesnažím se rollovat a nenarážím na ten problém s adaptabilitou. Těžko říct, jestli mě sráží nějaký komplex nezranitelnosti, když jsem ještě před pár dny v jedničce chodil s komplet Havel setem a většinu bubáků zabíjel dvoručákem 15+ do země na jednu ránu, ale myslím, že zkušenosti bych mít měl: nespočetněkrát dohraná DS III. i s DLC, 3x jednička remaster, 2,5 x Elden Ring a teď tohle o_O

    Nějak si nevybavuju, že by mi ta dvojka tenkrát takhle nešla - strašně se do enemů netrefuju, vždycky promáchnu před nebo vedle nich a štít, jako by mi fungoval jen napůl i nejzákladnější mobky. Není tam krom té adaptability na rolly ještě nějaký jiný fígl, co je potřeba pro kvalitní blokování líp ošéfovat? Aktuálně mám eagle štít od kováře a bastard sword z těch rytířů před Pursuerem.
    PETERSIS
    PETERSIS --- ---
    Hlasovani vypada celkem jednoznacne, tak dik! :))
    JOPS
    JOPS --- ---
    PETERSIS: jednoznacne klenot vsech klenotu DS1 Remastered :)
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam