• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    EZEEDark Souls & Demon's Souls | PREPARE TO DIE! | Bloodborne | Sekiro | Elden Ring | atd | ...aneb umíráme s nadšením
    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    LOVE_DALI: teoreticky bych to mohl v sobotu vecer na hodinku pustit.
    PHOW_SAATCH
    PHOW_SAATCH --- ---
    NAGASAWA: těšba!
    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    Recenze hry Lies of P. Tenhle Pinocchio není pro děti – Doupě.cz
    https://doupe.zive.cz/clanek/recenze-hry-lies-of-p-tenhle-pinocchio-neni-pro-deti

    ies of P jsou jednou z her, u kterých se naskýtá otázka, jestli si od ostatních her nebere až příliš mnoho. Už jsem mluvil o soubojovém systému, designu úrovní či systému levelování. Při hraní jsem ale viděl i další podobnosti. Konkrétně s prvním Dark Souls. Jedna z pasáží připomíná přecházení po trámech v Anor Londu. V další se mi zase vybavovaly nemilé vzpomínky na první návštěvu Blighttownu.

    Byly momenty, kdy jsem si říkal, jestli to náhodou už není trochu moc. Když se na to ale podívám s odstupem, Lies of P to celé zakomponovalo do vlastního světa, do světa, který má hloubku, a i když má základy ve světově známém literárním díle, tak v takové verzi bych si ho dřív nedokázal představit. Vývojáři se ho zkrátka nesnaží prodat tím stylem, že tohle je hlavně to hardcore RPG a Pinocchio je tady jen jako inspirace. Příběh loutkaře a jeho výtvoru tvoří pevný základ a nebál bych se říct, že by fungoval i v jiných žánrech.

    Spojením Pinocchia a výborně zpracovaných souls-like mechanik se studiu Round8 podařilo vytvořit něco, co je v mých očích schopné konkurovat samotnému FromSoftware. Doufám, že i jejich další tvorba povede tímto směrem. S jejich prvním pokusem, který jim vyšel naprosto parádně, spíš dotahují konkurenci a ukazují, že mají schopnosti na to, aby byli silným hráčem v tomto žánru.
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    LOVE_DALI: já streamuji AC6 na youtube když hraju, většinou jen přes víkend. Jsem v druhé části třetí kapitoly.
    LOVE_DALI
    LOVE_DALI --- ---
    Kluci, neplánujete někdo stream AC6? :)
    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    AVATAR: po demu mi to prislo konzistentni a svet daval smysl. Po Bloodborne, kde byly hektolitry telnich tekutin byly vsechny ty parni stroje a ozubeny kolecka fajn zmena.
    AVATAR
    AVATAR --- ---
    NAGASAWA: jestli se to tak da nazvat :)
    Je to takovej kockopes, kterej me neoslovuje. V cele s postavickou, kterou mam ovladat.

    Ale gameplay vypada epicky.
    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    AVATAR: jakej setting myslis? Ten Steam Punk?
    AVATAR
    AVATAR --- ---
    NAGASAWA: skoda toho settingu, jinak to vypada fakt dobre.
    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    Tak Lies of P si zatím v prvních recenzích vede dobře.

    IGN - 8/10
    "With an awesome weapon-crafting system, some really memorable boss fights, and one of the better stories we’ve seen in this genre, I can enthusiastically recommend you spend your time hanging out with Geppetto and friends."

    GameSpot - 8/10
    "Lies of P is content to adorn existing mechanics and ideas with its own story and aesthetic. This may be a derivative approach, but it nails the core Souls-like experience, with each of its various mechanics seamlessly coalescing to create a thrilling action game that's challenging, varied, and dripping with atmosphere."

    Polygon - Recommended
    "The game surprised and engulfed me with its grim tale, in which greed and obsession for power turned a city against itself. Despite a clear obligation to pay homage to its pioneers, it carves its own reality — one in which you decide which illusions to believe in."
    TALPENNY
    TALPENNY --- ---
    NAGASAWA:
    Heheh nezdálo a těchhle podělů tam bude víc-stopro Ice Worm dmg na konci a Ibis se bude teleportovat po celý mapě. Na NG+.... už bude problém asi i Swinburne ale třeba bude na konci animace kde mi Eomer v chest rigu poklepe na rameno a následně bude odcházet chodbou s mocnou kabeláží k obřímu AC na lešení v oblacích páry
    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    TALPENNY: a ja si rikal, ze se Rusty zdekoval od Juggernauta nejak brzo a jestli se mi to nezdalo.
    TALPENNY
    TALPENNY --- ---
    NAGASAWA:

    Zimmermanny mě serou protože je tam na můj vkus delší přebití a u ručních missile launchers mám pocit že nefungujou i když to tak není takže jedu neochvějně čtyřnožce s dablovanou Jehlou- na NG Juggernauta jsem musel dokonce dvakrát protože kolega nyni zdrhá o něco dřív :D BTW důrazně doporučuju tetrapod s Dizzy granátometem v každý ruce. Byl bych počítám tak v půlce ale vzhledem k tomu že se mi dokonce už jednou podařilo sundat protivníka v MP ( btw vzhledem k tomu jak jsou kucí a holky rychlý bych to opět viděl na X malejch hadů s mouse & keyboard adaptérama jako ostatně obvykle) je campaign vedlejší zábava ke který utíkám když dostávám na prdel případně mě OT BG3 tahovej systém přivádí k nepříčetnosti. Zákysy vidim víceméně stejně jako u standard kampaně ale true endgame bosses budou stoprocentně stát za to a prej tam jsou dál věci typu 3 solid AC místo dvou apod. takže.... :D
    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    PHOW_SAATCH
    PHOW_SAATCH --- ---
    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    TALPENNY: Rozjel jsem NG+ v combu Zimmermann + Moonlight Sword a teď teprve je to s extrémně rychlým buildem prdel. Po dvou hodinách jsem ve třetí kapitole u první extra mise, tak jsem zvedavej s čím se vytasí.
    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    RUDOLF: Nene vyzkousim
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    Btw. Všimli jste si při testování gearu, že training AC s vypnutým AI občas vystřelí rakety? Mám pocit, že při assault boostu ale nevím přesně condition. Jakoby v sobě měl AC nějakou automatickou obranu.
    PHOW_SAATCH
    PHOW_SAATCH --- ---
    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam