Jelikož mě trailer k Shadow navnadil na nějakou soulsovku a jelikož snad jediná známá, kterou jsem ještě nehrál, je Lies of P, tak jsem to pořídil a rozehrál (taky protože teď čerstvě odstranili Denuvo).
Zatím jsem prošel dva levely a krouhnul dva bosse a asi takhle... největší problém téhle hry je asi dodge. Ten je dost bídný, ale zřejmě schválně bídný, abychom jakože víc parryovali. Jenže tahle hra není úplně dělaná na parryování, to fakt není Sekiro. Týpci se pohybujou a máchají kolem sebe jak opilci na cestě z hospody. A boss drží ruku nad hlavou půl hodiny, než tě prdne po hlavě tak rychle, že to sotva postřehneš. No nějak se to zatím uhrát dá, teď jsem si zrovna vylepšil dodge na dvojnásobný, tak uvidíme, ale že bych byl z toho combatu na větvi, to se říct nedá.
A na větvi nejsem ani z level designu. Nedávno jsem hrál Steelrising a tohle mi to hodně připomíná, aspoň to městské prostředí. Je to dost lineární a moc ti to hlavu nezamotá. Kdo se v těchhle hrách nerad ztrácí, bude nadšen, a naopak. Ale uvidíme, třeba se to zlepší, až vypadnu z těch fádních pravoúhlých ulic.
Ale abych nebyl jenom kyselý ksicht, hrozně příjemně mě překvapilo, jak bezchybně a hladce se to hýbe, to už se dnes moc nevidí. Poctivě to kuci korejští sešroubovali. Možnosti ohledně nějakých buildů jsou dost omezené, ale zkusím si pohrát s tím P-orgánem, možná se z toho vyklube něco zajímavého.
Jo a že je to bezostyšně obšlehnuté od Bloodbornu mi teda vůbec nevadí, četl jsem ohledně toho hodně pohrdavých komentů, ale zrovna tohle je mi u her totálně u zadele. BB je jedna z nejlepších her všech dob, za mě čím víc kompetentních napodobenin, tím líp, a tohle kompetentní je, i když herně dost nedotažené. Za mě zatím nějakých 6/10, lehký nadprůměr, zatím mě to baví víc než Steelrising.