• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    EZEEDark Souls & Demon's Souls | PREPARE TO DIE! | Bloodborne | Sekiro | Elden Ring | atd | ...aneb umíráme s nadšením
    TERZ
    TERZ --- ---
    ENDER: Tak nejak se ocekava ze entry point do DLC bude Miquella u Mohga
    HAVANA
    HAVANA --- ---
    AIAX: Většinou final boss je final boss. Na druhou stranu, šlo někde pokračovat ve hře i po zabití final bosse / konci jako v elden ringu?
    AIAX
    AIAX --- ---
    ENDER: Zatím všechna DLCéčka FromSoftu startovala někde odprostřed základní hry, vždycky tam byl nějaký portál nebo NPC, co tě někam přeneslo.

    Počítám, že s ER to bude na 99% procent stejně.
    ENDER
    ENDER --- ---
    Datadisk zacina tam kde skoncila zakladni hra nebo se pojede od zacatku?
    HAVANA
    HAVANA --- ---
    tak plan je jasnej...rozjedu NG3, vycistim si cestu k Moghovi, a elden beastovi, a dam elden ring na chvilku k vode, abych se neprehral...necham si nevycistenej haligtree a asi hrad v caelidu, abych si pred spustenim ozivil muscle memory...
    AIAX
    AIAX --- ---
    PHOW_SAATCH: Spíš nemusíme nečekaně onemocnět.
    PHOW_SAATCH
    PHOW_SAATCH --- ---
    TERZ: teď už je to mnohem jasnější, děkuji :)
    TERZ
    TERZ --- ---
    PHOW_SAATCH: Jen pro jistotu sem trošku doplnil
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    PHOW_SAATCH: 24~29;-)
    PHOW_SAATCH
    PHOW_SAATCH --- ---
    Nemusíme si brát dovelnou :)

    VON_GILOTINE
    VON_GILOTINE --- ---
    V tomhle jedinym jo. Mozna byl este jeden ted nevylovim z pameti na prvni dobrou
    HAVANA
    HAVANA --- ---
    SADAKO: Do evergaolu ti nikdo na pomoc nepřijde :)
    VON_GILOTINE
    VON_GILOTINE --- ---
    A jedes

    Secrets in the Shadow of the Erdtree Trailer
    https://youtu.be/-q72A1eNcBg?si=DrmM5ISnmOB7mw_U
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    NAGASAWA: jako, takže to byla literatura, to mi může uniknout:-)
    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    RUDOLF: Je to novela z roku 2017, která má fokus na Grunbelda, apoštola z party Zodda a spol. Vyšlo to na západě u Dark Horse
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    NAGASAWA: Spíš než z Berserka vycházeli z předchozích ilustrací. V tom Berserkovi navíc Kintaro ubral na děsivosti Wicked Mana, byl to spíš slaměný strašák, než chodící pec s hořícími lidmi, ale to bylo dáno i kontextem té situace.



    Wicker man - Wikipedia
    https://en.wikipedia.org/wiki/Wicker_man
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    NAGASAWA: Huh, si Gutse v tomhle brnění nevybavuji. Mám jen špatnou paměť nebo unikl nějaký branch Berserka?
    PHOW_SAATCH
    PHOW_SAATCH --- ---
    No Rest for the Wicked's Crunchy Combat is More Dark Souls Than Diablo - IGN First
    https://youtu.be/oDjPENSslMo?si=fvTlWNjE4pjvHkIR
    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    Nějaký ty Berserk reference

    AIAX
    AIAX --- ---
    Jelikož mě trailer k Shadow navnadil na nějakou soulsovku a jelikož snad jediná známá, kterou jsem ještě nehrál, je Lies of P, tak jsem to pořídil a rozehrál (taky protože teď čerstvě odstranili Denuvo).

    Zatím jsem prošel dva levely a krouhnul dva bosse a asi takhle... největší problém téhle hry je asi dodge. Ten je dost bídný, ale zřejmě schválně bídný, abychom jakože víc parryovali. Jenže tahle hra není úplně dělaná na parryování, to fakt není Sekiro. Týpci se pohybujou a máchají kolem sebe jak opilci na cestě z hospody. A boss drží ruku nad hlavou půl hodiny, než tě prdne po hlavě tak rychle, že to sotva postřehneš. No nějak se to zatím uhrát dá, teď jsem si zrovna vylepšil dodge na dvojnásobný, tak uvidíme, ale že bych byl z toho combatu na větvi, to se říct nedá.

    A na větvi nejsem ani z level designu. Nedávno jsem hrál Steelrising a tohle mi to hodně připomíná, aspoň to městské prostředí. Je to dost lineární a moc ti to hlavu nezamotá. Kdo se v těchhle hrách nerad ztrácí, bude nadšen, a naopak. Ale uvidíme, třeba se to zlepší, až vypadnu z těch fádních pravoúhlých ulic.

    Ale abych nebyl jenom kyselý ksicht, hrozně příjemně mě překvapilo, jak bezchybně a hladce se to hýbe, to už se dnes moc nevidí. Poctivě to kuci korejští sešroubovali. Možnosti ohledně nějakých buildů jsou dost omezené, ale zkusím si pohrát s tím P-orgánem, možná se z toho vyklube něco zajímavého.

    Jo a že je to bezostyšně obšlehnuté od Bloodbornu mi teda vůbec nevadí, četl jsem ohledně toho hodně pohrdavých komentů, ale zrovna tohle je mi u her totálně u zadele. BB je jedna z nejlepších her všech dob, za mě čím víc kompetentních napodobenin, tím líp, a tohle kompetentní je, i když herně dost nedotažené. Za mě zatím nějakých 6/10, lehký nadprůměr, zatím mě to baví víc než Steelrising.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam