• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    EZEEDark Souls & Demon's Souls | PREPARE TO DIE! | Bloodborne | Sekiro | Elden Ring | atd | ...aneb umíráme s nadšením
    PHOW_SAATCH
    PHOW_SAATCH --- ---
    Já trainerů a cheatů zcela prost :)
    LOVE_DALI
    LOVE_DALI --- ---
    Mno, já to jel teda obráceně. První playthough farmil jak blázen. Pak jsem nahodil Trainer a nasrat.
    Udělal jsem si jeden charakter, různě testuju.
    Další nový chary jedu načisto.
    Posledně jsem šel si šel pro Dragon Halberd a pěkně jsem se u bosse potrápil. Byl jsem low level.
    Pak sehnal Somber šutry na +9.
    Mno, měl bych s tím taky dál hnout.
    Teď jsem čerstvě rozhjel dagger build. To je teprv oser :D
    VON_GILOTINE
    VON_GILOTINE --- ---
    MATEEJ: ono navic nektery talismany buffujou zbrane u nichz bys to necekal, to samy hodne itemu ma realne odlisny scaling nez hra pise atd...
    No a nektery zbrane zacnou z nakyho duvodu makat az treba na ng5 a jine zase upadnou.
    Pro me to byva tak ze prvni pruchod jdu total sam bez navodu niceho
    Druhy s lepsi zbrani, treti za kouzelnika a..proste sem tak nak v klidu ze si reknu ze ten ktery weapon move set mi natolik nevyhovuje ze nez bych se to naucil tak to za ten pomer potencialni zabavy nestoji
    MATEEJ
    MATEEJ --- ---
    A teda musím říct, že s katanou v ruce jsem si ještě víc oblíbil horseback combat. Už s tím prophetem se mi líbil, hlavně jak to hezky technicky fungovalo, narozdíl od horseback combatu v jiných hrách, ale vždycky to bylo jenom plivnout kouzlo a poodjet a tak pořád dokola. Ale s tou zbraní v ruce je to fakt super, mám z toho pocit bitky na koni, nejlepší je to proti jízdním bossům jako třeba Night's Cavalry, je v tom adrenalin i skill.
    MATEEJ
    MATEEJ --- ---
    VON_GILOTINE: Třeba Ritual Sword Talisman, kterej dává bonus jenom když jsi na max HP, což je sice legitimní buff, ale s mojí šikovností by to byl v boss fightech jen vyplácanej talisman slot.

    Plus to jsou skoro vždycky postavy, co mají namaxovaný příslušný atribut. Což je sice normálně neefektivní, ale když pak na sebe nahážou x percentuálních buffů, tak už to něco navíc hodí.
    VON_GILOTINE
    VON_GILOTINE --- ---
    MATEEJ: byvam.takto hodne zklamany v uvozovkach kdyz vidim naka videa top 10 zbrani nejvic dmg a mne to tu dmg nedela a pak zjistim ze to je tim ze oni travi minutu jen buffovanim ze vsech moznych zdroju. A navic tam maji nake afinity haluzni specialne interagujici s nakymi random talismany...
    SITH
    SITH --- ---
    MATEEJ: já také poprvé hrál za mága a podruhé za bloodloss dual katana samuraje a ano, podruhé to bylo o dost znatelně lehčí :-)
    MATEEJ
    MATEEJ --- ---
    AIAX: Jojo, systém upgradovacích šutrů je hodně debilní.

    Já teď při druhém playthrough hraju na dvě uchigatany. Jak už jsem tu psal, ve srovnání s prvním hraním spell dmg propheta hrou procházím jako nůž máslem, takže z Limgrave jsem přešel rovnou do Caelidu. (Ten jsem navíc při prvním hraní přeskočil, takže to bylo super, úplně nová oblast.)

    Jenže tím jsem přeskočil trojkový šutry, který jsou primárně v Liurnii, takže jsem ji prostě musel aspoň proběhnout, chca nechca. Na dvě zbraně jsem jich potřeboval 24 a v Liurnii jich je celkem 28 plus jedna ve Stormveil Castle, takže jsem ji musel proběhnout fakt důkladně. Když si člověk vezme, že ne všechno info na fextralife sedí (někde byla dvojka místo trojky) a že pro ty hodně blbě přístupné, jako třeba na střeše Akademie, se jednomu nechce, tak to vychází fakt těsně. Poslední chybějící trojkový na off-hand zbraň jsem nakonec bral až v Redmane Castle.

    A to probíhání Liurnie zatím byla jediná nezábavná část toho druhého playthrough. Fakt zbytečnost, tohleto.
    AIAX
    AIAX --- ---
    MATEEJ: Já osobně mám jednoduchou filozofii - nasrat vývojářům na tu jejich debilní škudlivost s upgrade materiály. Dělají to prakticky všechny soulsovky a je to kreténismus.

    S tím upgrade systémem, se kterým přišly Demon's Souls a který teď používají úplně všichni, není nejmenší důvod nemít v různých fázích hry přístup k libovolnému množství šutrů odpovídajících té fázi - např. už v Limgrave bys měl mít možnost zvednout si, řekněme, na +5 všechny zbraně, které bys chtěl, zkrátka aby sis mohl všechny pěkně vyzkoušet a furt neřešit, že "jestli svých drahocenných 8 šutrů, které jsem v potu tváře sesbíral za 20 hodin hraní, narvu do téhle zbraně a ona bude na hovno, tak jsem v prdeli".

    Takže kdykoli hraju soulsovku, prostě si upgrade matroš načítuju, kdykoli chci vyzkoušet nějakou zbraň, kterou jsem zrovna našel (nebo kdykoli jsem všechny své šutry neprozřetelně natrkal do nějakého salámu a chci zvednout něco jiného). I když samozřejmě v nelineární open-world hře jako Elden Ring jsem musel trochu opatrněji zvažovat, kdy přesně si načítovat jaký stupeň šutrů, abych to zase nepřehnal a uprostřed hry se už neoháněl nějakou +25 endgame katanou že.

    P.S.: To samozřejmě dělám jen při prvním průchodu, u dalších už víš, které zbraně stojí za to a které za hovno a taky už víš, kde jsou ty tentononc, co u obchodníků odemykají šutry k nakoupení.
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    MATEEJ: jen ancient šutry jsou limitovaný a 18 rebirth per game. Ancient šutr si ušetříš, rebirth dáš na stats co chceš a do té doby hraješ jak tě baví, ne?
    MATEEJ
    MATEEJ --- ---
    Mám takovej filozofickej dotaz k ER. Jak přistupujete k buildům na konkrétní zbraně, zejména na ty, které může člověk najít později ve hře?

    Protože mně to přijde na jednu stranu lákavé a na druhou riskantní.
    Potenciální problém: Jdete do toho naplno, vylevelujete požadované staty, nějak se pro ni prosneakujete, posbíráte šutráky, nacpete je do ní - a ono to nefachá, jak by mělo, ať už její unikátní AoW, move set nebo scaling způsobujou, že zbraň performuje podprůměrně.

    Neděláte to, abyste se vyhnuli podobným komplikacím?

    Děláte to, ale předtím si o dané zbrani zjistíte první poslední včetně doporučeného buildu?

    Děláte to naslepo, a když už tu zbraň máte, tak začnete řešit, kterým buildem ji maximalizovat? (Protože talismany, AoW nebo spelly si můžeme dohledat zpětně i ty ability můžete nakonec přesypat přes rebirth, jenom ty šutry jsou nezvratná investice.)
    PHOW_SAATCH
    PHOW_SAATCH --- ---
    PHOW_SAATCH: Doporučuji bourací kladivo +25
    PHOW_SAATCH
    PHOW_SAATCH --- ---
    VIRIK: Git Gud! :)
    VIRIK
    VIRIK --- ---
    PHOW_SAATCH
    PHOW_SAATCH --- ---
    Vindictus: Defying Fate - Official Reveal Trailer
    https://youtu.be/WnC1sh4l6jE?si=crX-oAKxbsUfSdDQ
    PHOW_SAATCH
    PHOW_SAATCH --- ---
    No Rest For The Wicked Gameplay Impressions – Alice in Wonderland Meets Dark Souls
    https://youtu.be/kmd9lu5AOMA?si=YujCa_WN51SdXvhc
    PHOW_SAATCH
    PHOW_SAATCH --- ---
    Dark Souls: Archthrones is basically a whole new game you can play free

    The topic of today’s discussion, it’s about about Dark Souls III and its amazing modding community and in particular, the ‘Archtrones’ mod which is so epic that it’s basically a new game. Oh, and it will be totally free to download.


    ‘Dark Souls: Archthrones’ blends together Dark Souls II and Dark Souls III, and from what we hear, it will even borrow certain elements from Demon’s Souls. It will remix areas and boss encounters from the two most recent Dark Souls entries and players will access its five worlds from the Nexus of Embers.
    PHOW_SAATCH
    PHOW_SAATCH --- ---
    Gameplay Showcase - Dark Souls: Archthrones
    https://youtu.be/yj1wZE-i6GQ?si=HrAUNObakfnQUWSa
    RIVEEK
    RIVEEK --- ---
    HAVANA: v tomto případě přijde. Blaid, pokud za ním přijdeš dřív, ti řekne, že po tomhle zrádci pase a když přijdeš do evergoalu, máš tam Blaidův vyvolávací znak. Zjistil jsem to až při třetím přechodu :-)
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam