• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    EZEEDark Souls & Demon's Souls | PREPARE TO DIE! | Bloodborne | Sekiro | Elden Ring | atd | ...aneb umíráme s nadšením
    VON_GILOTINE
    VON_GILOTINE --- ---
    PHOW_SAATCH: jj. Nekde jsem tu driv daval video o scalovani hp a resistu nepratel
    PHOW_SAATCH
    PHOW_SAATCH --- ---
    Tak jsem proběh NG+3 s prstem v nose až k Moghovi a přijde mi strašně naboostovanej... to asi nebude náhoda, co? :D
    PHOW_SAATCH
    PHOW_SAATCH --- ---
    Phantom Blade Zero - Official Gameplay Trailer | Summer Game Fest 2024
    https://youtu.be/mOncuUWLipQ?si=k6GelHGpMuL0IImz
    BIMBAS
    BIMBAS --- ---
    a to ten kůň v D4 byl představený snad v úplně prvních oficiálních zdrojích připravovaného dílu
    PHOW_SAATCH
    PHOW_SAATCH --- ---
    HAVANA: Se mi jeden kámoš diablista smál, že hraju hru, kde se jezdí na koníčkovi...a pak mu vyšlo Diablo 4 :D
    PHOW_SAATCH
    PHOW_SAATCH --- ---
    HAVANA: Hopsa hejsa do Brandejsa.
    HAVANA
    HAVANA --- ---
    PHOW_SAATCH: A stejně většinu času strávím double hopsanim sem a tam na konikovi
    PHOW_SAATCH
    PHOW_SAATCH --- ---
    Elden Ring: Shadow Of The Erdtree is nearly as big as Dark Souls 3, brace yourselves
    STARF
    STARF --- ---
    Jinak jelikoz jsem nedavno googlil info k 60fps Bloodborne PS5 modu (coz je mimochodem vicemene jen uprava 2 HEX hodnot), tak jsem narazil i na info o existenci interniho debug buildu pro PC. Informoval o tom Lance McDonald, co delal zminovanej PS5 mod. Na webu Marcose Domenecha (FS prop artist) viz nazvy souboru screenshotu.
    Jelikoz to je interni FS zalezitost stara 9 let, tak to nic moc o moznym vydani PC portu nenaznacuje, ale presvedcuje me to o tom, ze je Sony alergicky na penize.

    x.com
    https://x.com/manfightdragon/status/1660129358235996161

    https://marcos_domenech.artstation.com/projects/d612K
    STARF
    STARF --- ---
    Bloodborne Kart se po pravnich obstrukcich prejmenovalo a vcera vyslo na Steamu

    Nightmare Kart on Steam
    https://store.steampowered.com/app/2930160/Nightmare_Kart/
    HAVANA
    HAVANA --- ---
    PHOW_SAATCH: Vývojářům vypršela trial licence na full grafickej soft, a teď jedou zase v základní verzi se třema barvama :D
    AIAX
    AIAX --- ---
    PHOW_SAATCH: Jo, přesně! Ale už jsem v týhle branži deset let, poučil jsem se. Spoilery jsou obecně blbé, ale tenhle žánr ti zku..ví obzvlášť zevrubně.
    PHOW_SAATCH
    PHOW_SAATCH --- ---
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    Zbraně z DLC budou dostupný i mimo DLC. Myazaki se těší, jak je hráči využijí na známé bosse. Někde jsem to četl.

    Imho je to logický, Elden Ring i AC6 byli postavený na svobodě si dělat buildy během hry, podle mě v tom pokračují. Navíc se tím stává zajímavá NG+, páč ji můžeš rozehrát s úplně jinýma zbranéma.
    PHOW_SAATCH
    PHOW_SAATCH --- ---
    VON_GILOTINE: jezdíš tam krajinou na koníčkovi a mydlíš nemrtváky palcátem po kebuli... sorry, ale nedalo mi to :D
    VON_GILOTINE
    VON_GILOTINE --- ---
    Prosim muzeme tedy spoilery pro ty z nas co chteji sami zazit poprve.
    Zatim nic, ja jen kdyby nekdo chtel uz debatovat konkretni odhaleni z toho videa
    SNOO
    SNOO --- ---
    PHOW_SAATCH:
    FRIZER:
    Me se jen proste zda byt divny ze kdyz se se patlaj s x druhama novejch zbrani ,coz musi dat neskutecny mnozstvi prace, tak ze by to byla skoda to usili nepodojit a dat to jen do dlc..
    Prece kdyz uz mam hotovej moveset tak jestli novou zbran polozim na non-dlc misto uz je programatorsky jedno..
    no doufam ze to rozprostrou vsude at je o motivaci vic projizdet i zakladni lokaci, kez by…
    Jinak navrat k temnejsimu pojeti vitam, na ty barvicky moc nejsem ….ale vlastne,..i kdybych tam jezdil na duhovym jednorozci , stejne to budu žrat … tak vono to je vlastne jedno:)
    FRIZER
    FRIZER --- ---
    PHOW_SAATCH: Jj, prislo mi ze to vypada vizualne lepe nez zakladni hra...ale nepojmenoval bych to.
    PHOW_SAATCH
    PHOW_SAATCH --- ---
    FRIZER: Z celý ukázky bych vypíchnul jednu věc a tou je nasvícení. Miyazaki chtěl udělat ER barevnější a vizuálně bohatší než skoro monochromatický Dark Souls, ale v DLC se zas vrací k pochmurnosti DS3 a to hraje přesně na mojí strunu :)
    FRIZER
    FRIZER --- ---
    SNOO: No, minimalne si je dotahnes zpet...ale taky me to napadlo, ohledne schopnosti atp...bylo by fajn kdyby se zakladni hra s DlC zmenila, podobne jako to dela Witcher nebo Cyberpunk....zatim to mel ale From soft pokazde oddelene.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam