VIRIK: Level všeobecné frustrace se imo odvíjí od toho, jak to člověk hraje; jak jsem hodně explorační typ, tak neběhám hned na bosse, ale prostě si procházím mapu, u toho čas od času nevyhnutelně seberu Scadutree a ten spirit blessing, až se k nějakému bossovi konečně dostanu, tak nevyhnutelně bude náklep, ale třeba si před smrtí ještě stihnu prohlédnout, co vlastně dělá v první fázi :D plus hraju s ohledem na to, že jsem glass cannon na různé vzdálenosti, takže si hodně obhlížím terén a využívám jeho výhod; jednoho draka šlo v pohodě sundat Loretta's Mastery z příhodného skalního převisu.
Největší problém jsou pro mě zatím evergaoly (tedy v DLC mausolea), malý prostor a nemožnost vyvolat si spirita je pro mě strašně napiču. Ale dám tomu čas a zúčtujeme spolu, asasvině Alecto a Vyke číslo dva mi taky trvali strašně dlouho a nakonec exli.
A designově je to totální žrádlo, včetně toho, že se nebáli místy pořádně zatnout dráp i směrem body horror.
HAVANA: Mno, jestli někdo čekal, že DLC bude lehčí než základní ER, ačkoli FromSoft celou dobu zcela explicité říkal opak, tak mu asi není pomoci :D