• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    EZEEDark Souls & Demon's Souls | PREPARE TO DIE! | Bloodborne | Sekiro | Elden Ring | atd | ...aneb umíráme s nadšením




    Demon's Souls wiki | Dark Souls wiki | Dark Souls II wiki | Bloodborne wiki | Dark Souls 3 wiki | Sekiro wiki | Elden Ring wiki

    - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

    Nioh wiki | Ashen wiki | Remnant wiki

    rozbalit záhlaví
    SADAKO
    SADAKO --- ---
    HAVANA: Good for you, mě si prostě při prvním setkání nakrájel jak Umbrtka salám :D ale já mám občas haluzní záseky, třeba týpek na konci Darklight Catacombs pro mě byl horší než hroch.

    btw. Aging Untouchable v Abyssal Woods se dá fakt umlátit jenom po succesful parry? Woe is me, parry úplně není můj oblíbený skill, vlastně parry nedělám vůbec, LOL, to bude bolet
    HAVANA
    HAVANA --- ---
    SADAKO: Hehe. Mě třeba sednul totálně a na první sem ho nedal jen proto, že sem měl vyplacany všechny lahvičky po cestě k němu
    SADAKO
    SADAKO --- ---
    SITH: Tak dex mrdka, byť ne přímo boss, tam je; jak se jede přes ty demihuman kkty v Cerulean Coast, tak je tam jeden mob zmrd, který používá asi tu Onze katanu, co padá z demi-human queen, co je kus od něj a ten mě napoprvé rozsekal tak, že od té doby, kdykoli jedu kolem, tak ho mstivě zdálky sesmažím kometou.
    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    AIAX
    AIAX --- ---
    RUDOLF: Může prostě být, že hromadu míst prostě nestihli pořádně zabydlet, dát tam nějaký promyšlený mob placement. To se jim stalo už hodněkrát, že něco nestihli, nedotáhli, podcenili atd. Vzpomeňme na Lost Izalith nebo na podivně splácaný svět DS2 nebo na různé nedotaženosti a odbytosti v DS3. To všechno Miyazaki sám pokaždé přiznal a omluvil se za to.

    Já zas tolik nepyskuju, taky si užívám to přemýšlení "a jak se doprdele dostanu TÁMHLE", to mě baví hodně. Už jednou jsem se musel podívat do návodu, protože jsem kurvadrát přehlíd jednu jeskyni... dvakrát. Takže tohle je dobrý.

    A možná spoustě jiných lidí ta řídkost mobíků vyhovuje, pamatuju si, že loni spousta lidí nadávala, že v Lords of the Fallen je hustota nepřátel moc vysoká, což mě naopak velmi vyhovovalo. Každý pes jiná ves holt.
    LOVE_DALI
    LOVE_DALI --- ---
    SITH
    SITH --- ---
    Tak je pravda že ta červená nebo modrá pole si o nějaký ten souboj s dex bossem tanečníkem přímo říkala, ale dostali jsme dancerku ve sklepě
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    PHOW_SAATCH: yep, DLC je designovaný tak, aby hráči zkoušeli co nejvíc buildů a nových zbraní a pak s tím přišli do základní hry a dali si ji znova, bez toho aby byli overpowered runama z DLC.
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    Já jsem odkojený DayZ a prázdnota mi ve hře vyhovuje, prázdno je místo, které zabydlíš a je velká šance, že tě nikdo v lese nenajde, když nerozděláš táborák.

    Tady DLC ještě počkám. Nemyslím si, že by FS nebo Myazaiki něco nechal náhodě ale že sleduje nebo testuje nějakou ideu (třeba pro jinou hru). Spíš se ukáže s odstupem, jak tu hráči vezmou. ER byl pro starou komunitu trochu zklamáním, ale pak to přijali jako krok jinam. Každopádně, ta prázdnota je reflektována ve videiích na youtube. Jestli se to přijme jako část lore, nebo špatný design, nebo něco jiného - uvidíme. Mám u ER rád, že některý věci člověku docvaknou až později.
    HAVANA
    HAVANA --- ---
    Já vnímám tu prázdnotu jako jasnej designerskej záměr. A vlastně oproti tomu zmiňovanýmu ubi, kde máš na každým metru něco, je to strašně osvěžující. Můžeš si užívat ten open world bez věčnýho rušení v podobě repeated questu, otazníků, vykricniku atd...a pak když během ty explorace něco objevis, tak si to má mnohem větší dopad na tvůj zážitek.

    Vlastně je to stejný jako s těma tuhejma bossama. Explorace a svět není zadarmo, a nepotřebuje na tebe házet každý tři vteřiny něco dalšího
    PHOW_SAATCH
    PHOW_SAATCH --- ---
    AIAX: Jsem řikal, že je to oproti ostatním FS hrám spíš takovej walking simulátor.... já všechny runy cpu do vylepšování novejch zbraní místo do postavy, abych si doplnil sbírku a měl s čim blbnout, ale kromě těch kulis už se taky trochu nudim, doufam, že FS nedopadne jako UbiSoft a další hry nebudou znamenat jen obměněný assety.
    AIAX
    AIAX --- ---
    Přátelé ta prázdnota mě začíná trochu srát, upřímně řečeno. Nejde jen o ty obří louky a kaňony kde skoro nic není - anebo jen nějaký velký jednorázový mobík - drak, rotten tree, furnace golem atd. - kterého když zabiješ, tak už je tam úplně prázdno, navždy.

    Ale i ty legacy dungeony mi přijdou nějaké odpočinkové. Jakože většinou je to průchod s prstem v nose.

    Jen šéfíci mi trhají prdel, ale zato pořádně.
    PHOW_SAATCH
    PHOW_SAATCH --- ---
    To byla dneska komedie - řek jsem si, že greatswordů bylo už nějak dost, tak že switchnu na FTH, abych si užil trošku nějakejch těch efektů, ale potřeboval jsem respec, takže speedrun k Rennale, protože jsem jí neměl odemčenou, pak jsem potřeboval něco upgradnout přes somber stony a jak jsem jel tři hry po sobě STR, zjistil jsem, že nemam somber bearing bell 3 a 4, tak jsem ještě musel oběhat tohle... vylevlil jsem teda nakonec Erdtree Seal a zjistil, že kouzla nemaj účinek, jakej jsem potřeboval (Messmer téměř imunní), takže jsem nahodil zpátky 2x Rivers of Blood a vykrvení už zabralo = Midra a Messmer už prděj do kytek, jen na Messmera jsem přibral dva kumpány, protože v jednu ráno už bych to neusóloval :D
    STARF
    STARF --- ---
    na Abyssal Woods jsem se tesil, ale
    vlastne me tam vcelku nudi, jak je na celou lokalitu jen par nepratel a nejde vyvolat Torrent... asi jsem podvedome cekal, ze to bude misto s atmosferou Dead Space a dark ambient soundtrackem od Cold Meat Industry nebo nevim :) kazdopadne zbytek DLC spokojenost
    SADAKO
    SADAKO --- ---
    LOL, tak za skoro 400 hodin hraní Elden Ringu potkáno poprvé něco jako bug, naštěstí zmizel po první smrti u bosse - v Darklight Catacombs mi nešlo použít consumables ani vyvolat spirita. Po exnutí a respawnu už všechno fungovalo normálně.
    Každopádně, Abyssal Woods jsou božánkový, Lovecraft v aggráčích.
    VON_GILOTINE
    VON_GILOTINE --- ---
    Je tam parry trening
    HAVANA
    HAVANA --- ---
    SITH: Mansion si našel?
    SITH
    SITH --- ---
    Abysal woods nuda, nic tam není.
    VON_GILOTINE
    VON_GILOTINE --- ---
    Charge r2 nahazoval cca 220+ bleed
    AIAX
    AIAX --- ---
    VON_GILOTINE: Co na té arm byl za nesmysl? Ještě jsem ji neměl čas vyzkoušet.
    VON_GILOTINE
    VON_GILOTINE --- ---
    HAVANA: prave... ta nutnost vyuzit clenitost areny..inu tak nic no. Aspon ze teda jako za opravu blodfiend nesmyslu se nehnevam
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam